[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caye

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 16:53

Mijn mening bij dit letter type is.. dat het lijkt of je het met pen er op geschreven is. Vind het niet echt heel mooi ( persoonlijke smaak ;) )

iloona in welke regio zoek je? Kijk in de OP daar staan hele goede tattooshops. Ze kunnen bijna allemaal wel dit soort dingen doen. ALs je portret oid wilt laten doen. Dan zal ik niet zo maar ergens binnen stappen. Maar een old of new skool bloem lijkt dat wel beetje het minimum is wat je van een artiest mag verwachten

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:12

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:16

Erg mooi!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-11 18:45

Ik kwam op google een tattoo tegen met de tekst: Je bent en blijft mijn lieve meisje, je papa
En dan met een hartje. Het was ook in zijn handschrift gedaan. Vond ik wel mooi :j

Jammer van bovenstaande tattoo, dat het lettertyp niet helemaal hetzelfde is. Vind het wel een mooie tekst!

bij mij begint het ook steeds meer te kriebelen, maar voorlopig zit ik nog vast aan een moeder die het me verbied. Maar ik weet al járen wat ik ga laten zetten zodra ik de kans krijg :P

Valliej15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 16:46

Persoonlijk vindt ik die van Lepapillon eeeeeeerg mooi ! ( misschien een beetje scheef maar dat past er ook wel bij ) zit er zelfs over na te denken het ook te laten zetten !

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 18:29

Hoe meer tattoo's ik zie, hoe meer ik er wil ...

Hoezo, verslavend? En de eerste moet nog gezet worden :P

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:09

Misschien kan iemand mij helpen met ideeen? Wil graag een tattoo laten zetten en ongeveer wat en waar, maar ik vind het zo lastig om de juiste zin en taal te verzinnen. Heb vroeger veel problemen gehad en nu liggen mijn ouders ook al in een scheiding, vrienden zeggen dat ze je vrienden zijn maar als je ze nodig hebt zijn er er ineens niet meer voor je. Op dit moment ja klinkt cliche, zijn mijn paard en vriend de gene die me door alles heen helpen en in die richting wil ik ook graag een betekenis of uitdrukking maar kan zo snel niet iets verzinnen, jullie misschien? Wil een vrij kort maar krachtige zijn op mijn schouder, dus dr letterlijk boven op, waar je nek overgaat in je arm zegmaar haha :+

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 07:53

Ik heb gister de mijne bij laten kleuren, maar ik vraag me af of het nu aan mij ligt dat dit toch gevoeliger is dan de eerste keer tatoeëren?

Optiwolk, ik heb het ontwerp voor mijn tweede tatoeage ook al klaar liggen hoor :+

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 08:34

is ook gevoeliger. Het is nu een soort litteken geworden.
vent is nu de rest van de lijnen af laten maken, ( beetje geldnood) En er staat een halve draak op zn lijf.
ben benieuwd :D

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 16:42

hallo mag ik me ook melden?

ik heb 1 tatoeage een steigerend paard met daaronder papa
alleen papa daar laat ik iets anders van maken.

verders wil ik er nog 1 op mijn pols en 1 op mijn rug van mijn eigen paard als hij is overleden.

moet ik me verders nog voorstellen?

gr nikita

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 16:54

Eey, ik wil binnenkort een tattoo zetten op de zijkant van mijn vingers, 4 letters verspreid over ook 4 vingers. (om een idee te geven:) De tekst is Satu cinta, satu keluarga, dit is in de taal van mijn oma(indonesisch en betekent :Een liefde, een familie.
Nou wil ik dus satu op de rechterzijde van mijn linker ringvinger zetten.En cinta op de rechter zijkant van mijn linkermiddelvinger, dus zeg maar dat je het niet zo snel ziet tenzij ik mijn vinger uitelkaar spreid.En dan op de linkerzijkant van mijn rechter ringvinger satu , en op de linkerzijkant van mijn rechter middelvinger keluarga.Nu vroeg ik me af, zou dit een probleem kunnen zijn met werk/studie vinden?En heeft een van jullie ervaring hiermee?Ik heb een aanbod gekregen om dit gratis te laten doen, dus ik wil het niet afslaan, ook een klein probleem is dat mijn ouders er niet achterstaan ( ik ben nu 17), maar mijn zus heeft ook een tattoo op haar pols, meschien manier van overhalen en geruststellen ?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 17:02

geen goed idee natuurlijk, zeker als je er nu al over twijfeld, mbt school en werk
ook al is het aan de binnenkant het blijven je handen en dus zichtbaar
bovendien gaan er bij mij enorme alarmbellen af als ik hoor dat je hem gratis kan laten zetten
hoe betrouwbaar is dat?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 17:05

niet iedere weggever vind het probleem, maar misschien de klanten juist weer wel
denk maar goed na wat je wilt worden, en of het voor jou werk gen probleem zal opleveren. Je vingers zijn moeilijk te bedekken.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 17:10

Het is gratis voor mij, omdat ik die jongen al heel lang ken.Hij heeft gewoon netjes de GGD papieren behaalt.En ik wil zelf wel graag kapper worden.Het is niet dat ik echt twijfel, meer dat ik goed nadenk erover, en niet eindig als vele andere mensen die geen werk meer krijgen omdat ze niet bij het tattooëren hadden nagedacht.En het zijn echt de zijkanten van mijn vingers, en het word ook niet groot, dus eventueel met een pleister bedekken, of met ringen meschien?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 17:12

sorry maar het is toch geen optie als je werk hebt waar het niet zou mogen om het dat met pleisters te bedekken?

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 17:15

Toen ik bij de Mac werkte deden ze dat :P

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:36

Ik vind mensen met een pleister aan hun vinger aan je eten nou ook niet echt smakelijk :n

Miss_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:17

verbergen met pleisters is echt een vreemd zicht meestal!
heb het gehad met een wenkbrauw piercing, werd ook niet gewaardeerd op me werk, maar met die pleister liep ik helemaal voor joker!

ik zou geen tattoo op je handen nemen, vanaf je polsen is alles goed te bedekken, en heeft het ook geen invloed op het beroep dat je in de toekomst wil gaan beoefenen, want je kan het wegstoppen.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:18

een pleister plakken behoort niet echt tot de meest goede oplossingen
een pleister betekent bij veel mensen het bedekken van een wond ect, niet als afdekking van jou tattoo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:35

Inderdaad en ik hoef echt geen kapster aan mijn haar met 4 vingers vol pleister. Dan krijg ik direct een zeer klunzig idee van iemand!

Ik snap prima waarom je ouders dit niet goed vinden. Een pols is wel wat anders als vingers, die kan je makkelijk bedekken. Vingers alleen met handschoenen buiten in de winter ....

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 22:13

ik zou het ook niet op mijn vingers of handen doen ondanks dat ik nu werk heb waarmee het wel mag. Ik weet ook niet zeker of ik dit werk tot mijn pensioen ga doen. Ik denk dat je er inderdaad veel problemen met werk vinden mee krijgt.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 00:20

Daar hebben jullie wel gelijk in, ik zal het eens navragen bij een aantal kapperszaken over hoe hun erover denken over het algemeen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 07:03

Ik denk dat je er als kapper ook rekening mee moet houden dat je bij mensen het haar moet wassen, of het haar nat maakt voor je het knipt, dat lijkt me met plijsters ook geen doen :n

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:46

Ik ben maandag eindelijk na 4 maanden wachten aan de beurt voor mijn 1ste tattoo :)
Heb hem al vaker gepost hier( de Pink Ribbon Vlinder )
Ik zou een week van tevoren een mail krijgen met het uiteindelijke ontwerp, heb alleen nog steeds niks gehad :+
Heb de tattooshop al gemaild, hopelijk vanavond/morgen reactie ;)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:47

Ook even een vraagje trouwens, als ik maandag de tattoo heb, zou ik woensdag gewoon naar de Sauna kunnen?
Heeft iemand hier ervaring mee?