Is dat zo smerig dan?

Puntje is, dat ik niet zelf draai

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
shadowflower schreef:shaq is juist lekker. ben door het roken van sigaretten gestopt met roken dus ....
akp schreef:ik doe ook weer een poging om te stoppen, heb het al vaker geprobeerd maar toen zag ik het nut er eigenlijk niet van in.. waarom stop ik eigenlijk, wil het helemaal niet? nu heb ik sinds een week of 2 zoiets van ik wil het niet meer dat roken.heb nu toch eergisteren en gisteren een pakje gekocht, die zijn nu op. (daar gaat 10 euro
) en vanaf morgen ga ik echt stoppen. ben er flauw van. ga het alleen wel heel erg missen, vooral tijdens het stappen onder het genot van een drankje. maar ik ga ervoor!
akp schreef:ik doe ook weer een poging om te stoppen, heb het al vaker geprobeerd maar toen zag ik het nut er eigenlijk niet van in.. waarom stop ik eigenlijk, wil het helemaal niet? nu heb ik sinds een week of 2 zoiets van ik wil het niet meer dat roken.heb nu toch eergisteren en gisteren een pakje gekocht, die zijn nu op. (daar gaat 10 euro
) en vanaf morgen ga ik echt stoppen. ben er flauw van. ga het alleen wel heel erg missen, vooral tijdens het stappen onder het genot van een drankje. maar ik ga ervoor!
lnda_ schreef:1 Pakje per dag ,dat waren dan 23 sigaretten geloof ik.
jottum schreef:lnda_ schreef:1 Pakje per dag ,dat waren dan 23 sigaretten geloof ik.
Ah, dat verklaart het prijsverschil. Ik betaalde 5,20 voor een pakje van 19 sigaretten.
7 x 5,60 = 39,20 per week = 2038,40 per jaarDaar kan je goed van op vakantie!!
Had ik voor mezelf nog niet eens zo uitgerekend
Marijkedam, das helemaal een mooi doel!! Gezond EN rijk het huwelijksboorje in