Brainless schreef:Isegrim schreef:Als gewenst zwangere vrouw zul je dat niet gauw zo voelen, maar ook gewenst zwangere vrouwen hoor je toch echt wel klagen over alle zwangerschapskwalen.Ik heb een klant die last heeft van zwangerschapsdementie, nou dat is echt geen lolletje.
Bij mij deden mijn borsten zodanig pijn de hele dag dat zacht aanraken al onverdraaglijk was. Vond ik best verbazingwekkend dat dat al zo gauw zo was. Na die ervaring kan ik me er trouwens ook helemaal NIETS bij voorstellen dat er vrouwen zijn die maanden zwanger zijn zonder het te merken. Dan luister je echt totaal niet naar je lichaam ofzo...
Niet iedereen heeft zwangerschapsverschijnselen.
Daarnaast.. als je het niet verwacht dan herken je waarschijnlijk de verschijnselen ook niet.
Mij was verteld dat de kans klein was dat ik op een normale manier zwanger kon worden.
Dus dan stel je je er al helemaal niet op in.
Ik was ook meerdere maanden zwanger voordat ik het wist.
Ik had een drukke baan, 60 uur was heel normaal. Het was wel zo dat ik mij een tijdje wat grieperig voelde... tja achteraf was dat waarschijnlijk zwangerschapsmisselijkheid geweest.
Mijn borsten hebben ook nooit tijdens mijn zwangerschappen pijnlijk aangevoeld.
De eerste 6 maanden zag je ook niet dat ik zwanger was.. en kon gewoon mijn eigen kleren aan.
Ik menstrueerde al heel weinig/onregelmatig, dus ik merkte niet dat ik zwanger was.
Mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap zelfs "gewoon" gemenstrueerd.
Ik wou net zeggen, zeker niet iedereen heeft de verschijnselen!
ik overigens wel, ik was normaal aan de pil.. Geen dagen vergeten niets.
Totdat ik opeens misselijk werd, snel aangebrand en me behoorlijk "hormonaal" voelde.
Toen schoot er opeens door mn hoofd, NEE HE SH*T!
Natuurlijk was dat in de avond en volgende dag meteen test gehaald die positief was..
Ik ken ook mensen die er pas achter komen als ze 3 a 4 maanden zijn.
Blijkbaar was ik een uitzondering die het zo vroeg door had, ik merkte het al bij 2 weken.
Ik heb een klant die last heeft van zwangerschapsdementie, nou dat is echt geen lolletje.
Bij mij deden mijn borsten zodanig pijn de hele dag dat zacht aanraken al onverdraaglijk was. Vond ik best verbazingwekkend dat dat al zo gauw zo was. Na die ervaring kan ik me er trouwens ook helemaal NIETS bij voorstellen dat er vrouwen zijn die maanden zwanger zijn zonder het te merken.
Voor de helft ben ik een moordenaar, probeer dan je punt maar eens duidelijk te maken..
) en die werd pas met een maand of 6 echt moederig, daarvoor was ze er nog niet helemaal uit of ze er blij mee was of niet
-stemming is als ze 3 weken zwanger zijn, is de ander
als ze überhaupt zwanger zijn. Iedereen beleeft het anders en dat is eenieders goed recht! 
)
)
hahaha de bokt bemoeizucht....hahaha