[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:03

Ik heb dezelfde ervaring als svdijk86.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:05

Iris82 ik vind van die grote tunnels met een hanglelletje juist lelijk.. omdat die lellen juist zo groot worden.
Mijn oorlel wordt er niet groter van.. maar nu moet ik zeggen, al zou ik willen dat ik terug naar kleiner ga
dat werkt toch niet want mijn oren zijn te snel gestretcht in een rotshop.. zijn toen gescheurd en dus zit
ik altijd met grote gaten :')

ik ben van normaal gaatje naar piercing gegaan en week later van piercing naar 3mm en van 3 wou ze eigenlijk
naar 5 maar toen scheurde mn oor in.. toen heb ik gezegd douw nu maar door naar 6 want daar wil ik toch
uiteindelijk heen.

Had die muts al aantal keer verteld dat mijn oorlellen heel stroef waren maar dat geloofde ze niet.. tot ze
er aan begon :') Groter ga ik ook absoluut niet hoor. :n

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:07

Nou ik vind een vast lelletje vaak heel sierlijk, ook in jouw geval.
En dus vind ik de tunnels te grof voor het geheel, snappie? :)
Jammer dat ze je oren zo verkloot hebben, echt zonde. :(
Kun je zeker enkel door een plastisch chirurg laten herstellen?

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:15

Ik weet het niet, heb er eerlijk gezegd ook geen onderzoek naar gedaan.

Ja zeker, heb de eerste weken echt pijn gehad, mn oren bleven maar kloppen..
veel vocht die erlangs liep. Toen ze eindelijk niet meer zo gezwollen waren kon ik
eindelijk andere indoen dacht ik.. want die ik in had stonken verschrikkelijk.. bleek het
ook nogeens een metaal te zijn waar ik niet tegen kan dus ik heb nog geluk gehad. Heb
het nu nog met bepaalde tunnels. Ivoor gaat supergoed alleen die gaan na verloop
van tijd door het douchen en het vocht scheuren op de bindnaatjes.. en bij de ene metalen
krijg ik vreselijke jeuk en gaat het snel stinken en bij de andere is er niets aan het handje.
(ik kan ook niet goed tegen nepzilver en sieraden met een klein laagje worden bij mij pikzwart
van het dragen, dat hadden die tunnels ook die verkleuren op de plek waar de "wonde" zat..
dus ik denk dat er gewoon iets van nikkel in gezeten heeft ofzo..)

Doe ze nog steeds iedere dag uit om ze even extra goed schoon te maken :j 1 Gat is rond
en 1 niet dus zonder tunnels lopen is geen gezicht..

Nu moet ik zeggen dat ik met die dichte tunnels met die grove steen nieteens doorheb dat ik
tunnels draag hoor... het stoort me niet zo.. Moet alleen in de toekomst een voorraadje inslaan
voor het geval het ooit weer uit de mode raakt.. dat ik toch nog wat leuke sieraden heb om
te dragen :=

Als ik geweten had dat het zo had gelopen had ik gewoon met een spiraal gestretched maar goed
daar mocht ik niet mee lopen ivm me werk..

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:21

Dank je wel, zal eens zoeken!
Ik ben ook bang dat je erachter blijft hangen.........en dat je hem goed ziet............

(uhh de zoekfunctie levert nu niet echt veel op :D )

..........ik ga het gewoon doen :j *\o/* _/-\o_

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:26

1Boefje ik heb 2 hele kleine balletjes erop laten draaien ipv die grove ballen..

Bij mij zie je ze bijna niet als ik geen beha aan heb (tenzij ik het echt koud heb maar dan
ga je er op letten)

En sommige shops zetten ze met een ringetje.. die zie je ook niet als je er niet zo'n heel groot
steentje onder neemt :n

Er is meer dan genoeg keus, echt waar :) (mocht je echt interesse hebben wil ik je best een foto
laten zien hoe het bij mij staat met kleine balletjes via pb. als je nieuwsgierig bent)

Hum.. ik ben aan het twijfelen of ik bij mn intiempiercing een nieuw steentje in mn ringetje laat zetten
of dat ik er een klein staafje in laat pielen.

Ik heb nu dat mn ringetje soms draait met paardrijden.. en heb een klein steentje die dan het overheenvallende
velletje wel eens open wil schuren.

Aan de andere kant ben ik bang dat mn velletje er niet overheen wil als ik een staafje laat plaatsen..
(heb geen clithood maar echt door mn clitoris zelf.)

Twijfel.. twijfel..
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 24-08-11 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:28

Wat een horrorverhaal met je stretches svdijk86! :oo
Ik was in het begin een beetje huiverig om zelf te stretchen, maar op aanraden van anderen toch zelf gedaan, omdat de meeste piercers je snel een 'grotere' maat willen geven :n

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:32

ja van 1.6 (heb ze alweer 2,5 jaar) naar 3 (was 2,8 om precies te zijn) was geen probleem, wel
wat stug maar het ging wel.. had toen wel al een beetje last van "scheurtjes" maar dacht dat het
erbij hoorde.

Pas toen ze naar 4 of 5 wou stretchen (helemaal niet zoveel groter) hoorde ik haar echt "owh.. k*t" zeggen
omdat ze dus gingen scheuren omdat mijn huid gewoon niet verder wou rekken.

Toen zat ik met dat ding in mn oor en zei ze ja wat wil je.. want hij is te ver gegaan.. toen dacht ik
nouja dan maar ff pijn lijden en hop naar 6 want het zou toch al niet meer genezen. Dan maar gewoon naar
de maat die ik wou. :')

Best wel drama idd.. Dus ik zou het anderen ook afraden zeker als je met gaatjes schieten en piercen
ook al hebt gemerkt dat het allemaal wat stugger en trager gaat ook qua genezing enzo. Dan kun je beter
op je gemak zelf doen :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:32

Mijne is met een balletje gezet.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:33

Wat iris, tepel?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:34

Jah, sorry voor de onduidelijkheid. Maar al met al heb ik wel een horrorverhaal (zie eerder dit topic) dus ben er nu niet zo blij mee. :')

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:40

Ja ik had het meegekregen idd :=

Mijn eerste tepelpiercing bleef ook ontsteken dus die heb ik eruit gehaald, toen hij genezen was
overnieuw laten zetten en toen zat die scheef :') (heb ik weer, ik heb altijd pech) en toen had ik
de andere kant ook laten zetten die was mooi en genas ook veel beter, toen heb ik die scheve
er weer uitgehaald..

Je ziet niets meer, je voelt niets.. ook geen littekenvorming oid.. dus daar ben ik wel heel blij mee.

(ik heb dan ook weer horrorverhalen over navelpiercing en microdermals dusse we kunnen elkaar
de hand schudden)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:43

Vriendin van me had ook een scheve. Die zat aan de buitenkant door haar tepelhof heen.
Die kon ze ook niet naar boven klappen zonder dat haar halve tepel meeging en het heel zeer deed. Die heeft ze er ook uit moeten halen. Had geen behoefte meer aan een nieuwe...

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:46

mijn microdermal destijds..

(heb hem er na vakantie alleen weer uit moeten laten halen... kwam mn paardrijlaarzen niet in haha)

en daarnaast ging hij ook gruwelijk ontsteken toen ik terug in NL was. In Griekenland ging het goed,
hele dag luchten, goed schoonhouden. Lekker zoute zee inwandelen enzo..

Maar hier.. pff.. had er een schijf aan pus onderzitten want die piercer had hem te diep gestopt
(of te kort staafje) ik huisarts gebeld, die vond het doodeng want wist niet hoe het zat. Piercingshops
gebeld die zeiden ga maar naar je huisarts of naar t ziekenhuis..

Toen naar Piercing4U in Gouda gegaan, gouden kerel. Super netjes.. het verwijderen deed focking veel
zeer maar god wat was ik blij dattie eruit was zeg! Hij was erg voorzichtig met me. Echt topvent.

Afbeelding

Na het genezen zag je er niets meer van, alleen een klein putje.. heb alleen een foto met mn tattoo
omdat ik toch iets op die voet hebben wou. :=

Afbeelding

het kuiltje zat als je kijkt links en dan tussen het roosje en het hoefijzer in precies in de schaduw bij
de hoefnageltjes.

Als ik maar mn voet kijk kan ik m zelf amper terugvinden btw. :j

Iris nee zo erg was het niet.. hij zat maar een fractie van een mm schever.. maar dat viel bij op. Kon er wel gewoon aanzitten
dat was geen prob. maar vond het gewoon niet mooi.. maar ik lig heel vaak op die kant en dan ligt mn tiet precies tussen mn
lijf en mn arm in dus ik denk dat dat gewoon de reden was dat het slecht wou genezen. (heb het ook met de piercings in mn
oor aan die kant gehad dat het langer duurde)
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 24-08-11 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:48

Uhh ik zie het kuiltje niet hoor. :P
Zeker drama verhaal. := Fijn dat je iig nog iemand gevonden hebt die het netjes kon oplossen.
Tattoo vind ik wel heel leuk.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:52

phoeoe ik heb ook beide tepels gepierced gehad maar dat ging ook ontsteken... na die maanden heb ik ze eruit gehaald. Nu begint het toch weer te kriebelen, ik wil ze terug! Hoe groot is de kans dat de boel weer gaat ontsteken?

En zelf je oor stretchen... hoe doedde ge da?! Misschien heb ik eroverheen gelezen hoor... :D

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:52

Ja idd.. ik werd echt gek.. zat zelf thuis al met een scalpel tussen die piercing te woelen
om de pus eruit te laten lopen. Geen pretje.. maar ik moest wel als tussenoplossing..
Die man zei ook al, had je 2 dagen langer gewacht had je naar het ziekenhuis gekund want
dit is niet goed hoor.

Ontsteking zat er echt diep onder, daarom kon ik de pus er ook niet goed uitkrijgen :(

En spoelen met zeezout had niet geholpen al had ik dat gewild denk ik. Heb ook een microdermal
onder mn navel gehad.. die zat supernetjes maar in het genezingsproces schuurde paardlief zn hoofd
langs mn buik. Ik gillen.. navelpiercing.. (die al ontstoken was omdat ik er met een shirt achter was
blijven hangen met aan en uitkleden.. tot 4x aan toe ofzo.. ik ben echt te lomp voor een navelpiercing)
stukje uitgescheurd.. ging hierna ook uitgroeien. En microdermal ging los zitten.. ik pleisters erop, spoelen
met schoon water, droogdeppen en weer afdekken..

Tot ik ging douchen en toen viel die er gewoon uit. Die is niet zo mooi geworden maar je ziet het litteken
niet meer zo erg als eerst, toen waren ze echt paarsblauw het eerste jaar.

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:53

Met een piercing in de vorm van een spiraaltje.. die doe je iedere keer ietsjes verder draaien zodat
je oor langzaam went aan zijn nieuwe vorm :)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:55

wiebke schreef:
En zelf je oor stretchen... hoe doedde ge da?! Misschien heb ik eroverheen gelezen hoor... :D

Er zijn verschillende manieren, na één maat stretchen een maand rust voor je oortjes.
Ik deed het meestal met een insertion pin en dan een sieraad er doorheen (nadat ik onder de douche mijn oortjes gemasseerd had en jojoba olie om het soepel te maken). Maar nu heb ik een spiraal gebruikt, elke dag beetje gemasseerd met jojobaolie en toen kon het sieraad er doorheen :j

Je tattoo is trouwens mooi svdijk!
Kuiltje zie ik niet eens :n

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:03

nee zonder tattoo zag je m een klein beetje maar dn moest je er echt op letten hoor. Als ik echt ga zoeken kan ik m wel vinden maar niet van wooow wat een gat

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:05

Getsie.. .Wat een gruwelverhaal over dat stretchen! Hoe is dit nu uiteindelijk op te lossen dan, mocht je ooit nog een keer kleiner willen?

Vind die conches heel erg mooi :j!

Tepel.. Ook hier.. Leuke piercing! Was de eerste piercing die ik liet zetten, had geen idee van hoe wat en waarom. Prik zelf viel me echt 100% mee, maar het genezen duurde echt heel erg lang. Heb zeker anderhalf jaar last gehad van wondvocht, pijnlijke tepel etc. Elke keer als-ie net een weekje niet aan het klieren was, bleef mijn beha er in de "enthousiaste momentjes" weer achter hangen ofzo en had ik weer een week last.. En dat anderhalf jaar lang. Zou er niet snel nog eentje zetten. Vind 'm overigens wel écht heel mooi <3. Heb zelf een horizontaal staafje met balletjes van 3 mm met een steentje erin.

Svdijk: dóór je clitoris heen? Auw?? Dat mag toch eigenlijk helemaal niet? Vind het wel interessant, het hoe en wat.. Zou je me er wat meer over kunnen vertellen, desnoods via PB? Ik heb zelf gewoon een VCH, eitje om te laten zetten, eitje met de genezing. Heb er een staafje in zónder steentje, want die zijn binnen de kortste keren zwart :') .Maar jij hebt dan een HC(H) (weet niet hoe je die noemt als-ie er écht doorheen zit haha) denk ik, als je een ringetje hebt?

Getver Iris, dat lijkt me ook geen lekker gevoel voor je vriendin :(:) .

Bij elke piercingstudio ben jij geweest dan svdijk? Klinkt echt niet goed :n... Scheef, te diep, te snel met stretchen.. Schrik er eigenlijk een beetje van!

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:21

Yv_ ik ga je pben :j

En die piercingshop... die is gesloten inmiddels :j (na teveel klachten waaronder al 4 van mij ook qua nazorg)
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 24-08-11 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:21

Daarom heb ik gewoon zelf gestretcht.. als je van kleine maatjes houdt, dan is 5 mm erg mooi :j
Ik heb nu 8mm, maar vind ze kleiner lijken dan die van svdijk :))

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:22

komt omdat ik open + overlappend randje heb denk ik :P en ik heb kleine lellen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 13:27

komt idd omdat je een tunnel hebt, ik heb een eyelet :j