Hoe is het met jullie dames? Het ligt al een paar dagen stil hier
Ik sta zaterdag met mijn voorraadje op een braderie in Middelharnis! Ben benieuwd of het daar ook een beetje loopt! En dat het een beetje fatsoenlijk weer is En ik hoop stiekum dat mijn nieuwe lading uiterlijk vrijdag binnen is, kan het meteen mee!!
Ohh, voornamelijk aanvulling van het huidige assortiment! En ik heb ook party packs op de site staan!
Tallie1979
Geplaatst: 12-05-11 20:11
rockwitch schreef:
Oeh Middelharnis is vlakbij, waar ben je? Dan kom ik eens even gluren.
Het is herkingen, braderie aan de haven! Heb het even nagevraagd Ga ook nagels lakken, kwam mijn dinnetje mee dat het misschien een ideetje is en ik vind het geniaal!
Oh wat goed dat ik dit topic tegenkom! Een tijd geleden las ik in de Viva dat de lipsmackers weer in NL zouden zijn. Sinds die tijd kijk ik regelmatig bij de drogisten hier in de buurt, maar nee hoor, geen lipsmackers. Dankzij dit topic op de site van Tallie terechtgekomen en wat een groot aanbod! Dat wordt nog moeilijk voor me want ik ben heel slecht in kiezen Dus als ik binnenkort wat meer tijd heb zal ik er eens rustig voor gaan zitten en, als ik eraan uit kom , een bestelling plaatsen.