Je ziet er echt super uit

Hoop dat de rest van je jaar ook zo goed is als de dag van je bruiloft

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe ontzettend goed jij jouw gevoels 'op papier' kunt zetten!!!
Het makkelijkste voor een ander om te zeggen, is dat je moet proberen je gedachten te verzetten..... Wat dat betreft had het lekker geweest als het al achter de rug had geweest![]()
Zó herkenbaar dat je gaat malen op momenten dat je even de tijd voor jezelf hebt... Kun je niet proberen om zódra je het gemaal op gang voelt komen, iemand te bellen?! Je hoeft het dan uiteraard niet daar over te hebben, maar als je maar even aan het kletsen bent, denk je ergens anders aan?!
En aan de ene kant snap ik heel goed jouw gevoelens dat je je man er niet steeds mee lastig wilt vallen, maar aan de andere kant maakt het het voor hem wel veel makkelijker als hij weet wat er in jouw koppie speelt en kan hij misschien zelfs wel wat voor jou doen!?!
Wat een óntzettend goed stuk dat je citeerd zeg!!! Die ga ik zéker onthouden!
Je maakt me hiermee ook érg nieuwsgierig naar die boekenIk ben helemaal niet zo'n lezer (ja oke, strips
), maar dit klinkt echt heel interessant!
En wat misschien ook nog wat is, een DS met o.a. het spel braintraining is erg leuk en gelijk goed om e.e.a. te trainen