Fatsoenlijk schoonmaken lukt niet eens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shahazai schreef:DQ, daar ben ik het aan een kant mee eens. Maar aan de andere kant denk ik, als je oud en zelfstandig genoeg bent om voor jezelf na te denken, hoort daar ook bij jezelf tot je eigen "jouw" ontwikkelen. Ik vind dat piercings en tattoos daar net zo goed bijhoren als kleding, make-up, een auto, je hobbies en je mobieltje.
Klinkt misschien een beetje ingewikkeld. Maar zo kijk ik ernaar, en mijn ouders zijn het daar gelukkig mee eens. Ze vinden het niet geweldig dat ik al die gaten in mijn lijf heb, maar ze accepteren het en zijn het met de tijd gaan waarderen. Daar heb ik groot respect voor.
xConnie schreef:Ik heb nu een week geleden m'n tweede gaatjes laten schieten, en van de linkse heb ik helemaal geen last van gehad. maar de rechtse is nog steeds rood, gezwollen en gevoelig. What to do?
xDramaQueen schreef:xConnie schreef:Ik heb nu een week geleden m'n tweede gaatjes laten schieten, en van de linkse heb ik helemaal geen last van gehad. maar de rechtse is nog steeds rood, gezwollen en gevoelig. What to do?
misschien zit je slotje te strak, trek hem eens een stand losser en 1x daags sterilon
__denise schreef:Ja, dat snap ik wel, maar vindt het een beetje overdreven, gaat om een gaatje in je ooor. Kijk, als ik met een tatoo thuis kom, dan begrijp ik dat mijn ouders het niet accepteren, maar ik ben dan ook 15, Bonjoy 19.
Verder ben ik het wel met je eens, Shahazai.vivian_ve schreef:Bij mij 2 dagen lichte zwelling, daarna niks van te zien. Behalve dat het staafje heel lang was natuurlijk..
Ah, mooi.
Mijn zus had met haar tongpiercing dat er volgens mij al na een week al een kortere in mocht, is dat bij lip anders?
__denise schreef:Bonjoy schreef:Hihi, m'n moeder heeft het 4e paar gaatjes opgemerkt. Mocht nu echt NIKS meer bij
Sommige ouders snap ik niet hè. Een 4e gaatje, is dat nou zo erg? En als ze het lelijk vinden, dan proberen ze er maar niet naar te kijken toch? Heb zelf ook wel eens dat ik iets van m'n ouders lelijk vind, nja, iedereen eigen smaak toch.
Nrkee schreef:hee, ik heb een microdermal laten zetten onder mn navel.. ben bang dattie deruit valt als ik hem niet meer afplak (is al een keer gebeurd, de 1e dag nadat ik gestopt was met afplakken, na 3wkn).. maar hij is nog steeds niet genezen.. wat moet ik doen? Gewoon blijven spoelen met zoutoplossing en afplakken met gaasjes of niet meer afplakken en kijken hoe het gaat? Ben bang dat ie er dan weer uitvalt, maar dat afplakken is ook steeds zo'n gedoe..
Zijn er nog meer mensen bij wie hun microdermal zo slecht genas? En wanneer weet je of hij in je huid is vast gegroeit?
Heb hem begin Januari gezet. ALvast bedankt, groetjes Noortje