[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mayniac_val

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 19:57

Mooi geworden Shirley :)

Heeft iemand hier ervaring met tatoeages van alleen maar witte inkt? Een vriendinnetje van mij loopt met dat idee rond in haar hoofd maar ik lees er erg uiteenlopende dingen over.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:00

Oh hij is leuk geworden zeg :j

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:45

zooo t salweer een tijdje geleden dat ik hier iets neergezet heb :P.. Heb het zooo druk gehad, ni normaal maar goed.. Ik heb wel een paar vette tatoos voorbij zien komen :D!
Ik had begin feb een tatoo laten zetten (een kippetje) en nu ga ik dinsdag eventjes langs om hem bij te laten kleuren. Op sommige plekken is de kleur geel niet helemaal goed gepakt.. haha.. en als ik dinsdag tog langs ga.. ga ik eventjes een nieuwe afspraak maken voor mijn 5de tatoo.. Gewoon iets kleins.. Zat te denken aan een hondenpootafdruk (en dan de pootafdruk van mijn eigen hond) en een hoefijzertje.. hihi.. De plek weet ik alleen nog niet maar dat komt goed :P.. Hahaha.. Zal wel ergens op mijn rechterarm zijn.. ;)

mayniac_val : ik heb geen ervaring met tatoos alleen met witte inkt, maar ik heb wel een tatoo in kleur en met witte inkt. Ik vind dat het wit heel mooi uitkomt :D! Maar goed t kan natuurlijk anders zijn als een tatoo geheel wit is.. Mmmm

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 22:47

Heb je een foto?
En waarom een kip?
(normale vraag hoor, no offense)

Stephzdesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:43

Tja daar zit een verhaal achter.. Vroeger zei mijn zus een keertje.. Jij heet stephanie. En hanie s natuurlijk mannelijk.. En toen zei ze t word nu stephkippie. En ik word nu sinds die dag ( toen was k een jaar of 9) word ik kip genoemd door mijn familie en vrienden ;).. Dus vndaar een tatoo van een kip.. ;) had k al eerder verteld in dit topic hihi..
En oja k zei dat ik mijn 5de tatoo ging laten zetten maar t word mijn vierde ;). K rekende eventjes verkeerd.. Ik zal morgen wel ff een foto ervan maken hoe die er nu uitziet ;)..

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:54

Die van mij is ook helemaal blauw, met klein beetje wit en grijze lijnen.

Afbeelding

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-11 23:57

En wat zei de artist over verkleuren?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 00:02

Als ik hem gewoon goed verzorg, in smeer enz. zouden de kleuren lang mooi moeten blijven.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 00:19

Hallo, ik meld me ook even
Ik heb altijd al tattoo's gewild en mijn 1ste zit er nu wel aan te komen aangezien ik hem voor mijn vakantie(juli) wil hebben. Mijn stiefmoeder is net genezen van borstk.nker en ik wil een kleine tattoo van pink ribbon, ik heb al erg veel voorbeelden gezien en wil de ribbon verwerken in een vlinder. Ik twijfel alleen nog over de plek, ik dacht zelf mijn schouderblad(maar lijkt mij zo'n kleine tattoo niet zo mooi op) of mijn enkel. Heeft er iemand nog mooie plekken voor de tattoo?

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 00:46

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 00:58

Ik heb mijn tattoo sinds gisteren laten zetten op het midden van mijn rug, boven mijn bh bandje maar wel onder een topje zodat het eventueel voor werk etc te verbergen is, en het deed geen eens pijn :) Maar het is en blijft je eigen keuze...
Ik zag nergens een link maar ik ben sinds gisteren een trotse eigenaar van mijn eerste tattoo, gezet door gert van tattoo art gert te zeist (link: http://www.tattooartgert.nl )
Ik ben er om 2 uur heen gegaan en was om 3 uur klaar :) Ik vind hem super geworden en mijn vriend heeft de letters ontworpen. Ik ben er super blij mee, en gert's tattoo shop is een echte aanrader! Ze zijn echte stadsmensen maar super vriendelijk en erg geduldig en duidelijk.
Er staat NaNa als in Nana mijn korte naam en onze 4 gezinsletters die ook dit woord vormen.
Foto:
Afbeelding

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 08:47

ik kreeg ook de vraag of ik een wit bloemetje wilde zetten en heb dit terug geantwoord:

wat interessant! ik ben al tijden een beetje in de gaten aan het houden hoe dat nou zit met witte inkt. volgens jos kan het niet, en in principe zet hij ze niet.
maar toch... bv zoals gezegd op bmezine : http://wiki.bmezine.com/index.php/White_Ink
moet er wel iets mogelijk zijn, en dat vind ik interessant natuurlijk.
wat je sowiso, mocht je toch voor wit willen gaan, moet overdenken is mijn advies dat je een vrij simpele tekening neemt, (schaduwen met wit is niet mogelijk, gedeeltelijk opvullen wel), want het gaat meer op een litteken lijken, en het vervaagd gedeeltelijk, dus dan is al gauw niet meer zichtbaar wat de tekening was als het te druk/gedetailleerd is imo.
mijn ervaring met witte inkt, in andere tattoos dus, is dat het bij iedereen anders geneest, er is slechts 1 persoon waar het echt WIT is gebleven, de rest varieerd tussen creme/achtig tot vrijwel weg of slechts een highlight.
in principe sta ik WEL open om het te maken, maar dan kan ik dus geen garantie geven op het resultaat. dwz ik kan je niet vooraf voorspellen hoe het gaat uitzien. ook wil ik het bijwerken mocht dat nodig zijn, en wil ik dan afspreken dat je me up to date houdt, omdat ik het gewoon wil volgen en weten! haha

dat wetende, moet je maar even nadenken of je het wil natuurlijk

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 11:17

Wat zie ik toch weer een gave voorbeelden voorbij komen! Ik ben er eindelijk uit wat ik wil! Ben vorige week samen met m'n vriend naar de shop geweest waar hij 15 maart een afspraak heeft. Ik ben 5 april weer een de beurt. Dan komen er waarschijnlijk 2 op, maar zowiezo eentje! Op mijn voet komt een hele mooie sierlijke met hele fijne lijnen en een mooie bloem in het midden. Het geheel word helemaal zwart, met hier en daar wat schaduwen erin. En op mijn rechterpols komt een Latijnse spreuk te staan, heel klein en sierlijk...

Vraag me alleen af hoe het zit met 2 tattoo's achter elkaar zetten, het zijn natuurlijk wel 2 gevoelige plekken...Wie heeft daar ervaring mee? Ik had de tattoeerder al gemailt, wat zijn advies was, in 1 of in 2 afspraken, maar had er nog niks op terug ontvangen...

Witte tattoo's hebben nooit zo mijn voorkeur, ik heb er een tijdje geleden nog eentje gezien, maar die was niet écht wit meer gebleven en leek dus ook echt op een oud litteken...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 15:27

Een vriend van mij wilde er ook 2 in 1 keer, maar het advies voor hem was vanwege de zorg na het zetten, en gevoelidheid/herstellen het toch in 2 keer te doen... (waren zijn eerste 2).. ik denk ook dat het voor jezelf fijner is omsterbeurt te doen want er komt toch nog wel herstel periode bij kijken:)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 15:44

Ik heb mijn laatste twee ook in een keer laten zetten, eentje op mijn onderarm en de ander op mijn bovenarm. Ging prima maar na mijn eerste tattoo (rug) had ik er echt niet nog eentje getrokken :=

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 16:57

mayniac_val schreef:
Ik heb mijn laatste twee ook in een keer laten zetten, eentje op mijn onderarm en de ander op mijn bovenarm. Ging prima maar na mijn eerste tattoo (rug) had ik er echt niet nog eentje getrokken :=

Het zijn beiden vrij kleine tattoo's. Dus ik hoop dat het alsnog kan :D

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 17:01

Ik heb van de zomer mijn eerste laten zetten. Deze is al eens in dit topic voorbijgekomen :) Een tweede zit eraan te komen. Een vergeet-mij-nietje op de binnenkant van mn enkel. Voor mij mag het nog heel lang duren voordat ik hem mag laten zetten, maar dat zit er wellicht niet in |( .

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 17:02

Ik vind die NaNa letters toch beetje scheef zitten. de 2 N-en zijn niet gelijk. Het ene pootje is korter dan bij de andere

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 17:07

De twee A's zijn ook verschillend, maar zou dat niet juist de bedoeling zijn om het een beetje speels te laten lijken?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 17:58

Amanda_T schreef:
mayniac_val schreef:

Het zijn beiden vrij kleine tattoo's. Dus ik hoop dat het alsnog kan :D

Twee kleine zou moeten kunnen, die op mijn rug is best groot en beide op mijn armen zijn een centimeter of 10 (teksten), dat viel mij echt mee.

12 april mag ik weer :D

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 18:05

NatassJa schreef:
Die van mij is ook helemaal blauw, met klein beetje wit en grijze lijnen.

Wouw! Die vind ik echt super mooi!!! Heel gaaf zo met dat blauw!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 18:15

Ja vond ik ook! Wilde hem eerst in grijs wit, maar dat werd me afgeraden. Zou niet mooi worden. Had eerst m'n twijfels bij al die kleuren, maar heb geen seconde spijt gehad! Dit is vele malen mooier. Ben er ook erg trots op!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:53

Als ik er 20 kilo af heb, wil ik ook graag eentje. Vriendlief wil de helft er aan mee betalen als ik mijn afval 'doel' heb bereikt :D Heb het gisteravond bij mijn ouders in de groep gegooid. Die waren op z'n zachtst gezegd niet zo blij :=

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:54

Gelukkig is het jouw lichaam :D Succes met afvallen!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 19:55

Daarom! :D Ach, en die 20kg is er ook nog niet binnen een maand af, kunnen ze nog een beetje geestelijk voorbereiden _O-