Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik zat net nog op 21 ...oeps.... ik vindt het zooo moeilijk om in te schatten wat je moet prikken als je langer eet ..
( ook paarden mensen) die brengen hun paarden weg om vervolgens de paarden van de buren de stal uit te schieten grrr ik maak mij daar al weken druk over en dan werken de suikers ook niet echt mee...

Prednison heeft bij mij goed geholpen. Ben er nu een paar dagen vanaf, maar ben wel weer aan het hoesten. Nu maar duimen dat dat niet door zet, want ik zit echt niet op nog een kuur te wachten!! (gemiddeld 2 tot 3 hypo's in de ochtend
)
Ik vind het inschatten van het spuiten ook een ramp wanneer je in gedeeltes eet. (dat is dan weer een groot voordeel van een pomp
)
Heb daar écht geen zin in..... Ook maak ik me echt zorgen dat ze een keer de deur niet goed dicht doen.... Als een van de honden weg schiet met dat rot geknal, hebben we echt een probleem!!
)
er zijn gistermiddag alsnog fotos gemaakt en ze heeft toch iets in dr longen. Krijgt dus antiotica erbij en we hopen dat ze snel hiervan opknapt en naar huis mag.