Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vriendlief had een bakje nacho cheese gepakt en toen ging ik om...... 1 handje gegeten.Romantico schreef:Bron: caloriechecker.nlEven een vraag aan Hilde_q , waarom tel je thee als tussendoortje? Zitten daar ook calorieen o.i.d. in wat het afvallen niet helpt? Ik ben namelijk een enorme thee-leut en drink gerust 8 koppen op een dag. (Drink eigenlijk niets anders)
Collega's gingen allemaal eten bij KTF, zoals ik al dacht, en ik zat aan mijn ontbijtkoekje en flesje water haha.
Maar goed dat ik maar een halve genomen heb toen. 

Dat is altijd wel het lastigst, iedereen zit lekkere dingen te eten en jij niet.
En elke keer als je zoiets mee maakt word je trotser op jezelf en is het de volgende keren ook makkelijker!
Flying_Angel schreef:Goed zo Celine!Dat is altijd wel het lastigst, iedereen zit lekkere dingen te eten en jij niet.
Ik had het gister ook mijn vader had lekkere worstjes en chips op tafel gezet. En de hele tijd dacht ik ach wat kan 1 worstje nou uit maken. Maar goed ik heb niks genomen!En elke keer als je zoiets mee maakt word je trotser op jezelf en is het de volgende keren ook makkelijker!

Rienn schreef:Wie wil mij helpen. Mijn moeder en broertje eten vanavond kip, maar dat lust ik niet. Nu heb ik de keuze uit bruinebonen of alweer pizza. Maar ik kan zo meteen ook nog naar de winkel gaan en iets gezonders halen, maar wat?!
Ik ben vandaag wel gezond bezig. Heb al een banaan op en nu net 2 mandarijntjes.
En je hebt van die woksauzen van conimex (weet zo niet of die slecht zijn maar je kan even kijken). 
en vult aardig..

Vind al die 'dag-menu's' ook leuk om te lezen, haal daar best wat tips vandaan voor tussendoortjes en lichte lunch/avondeten, superleuk!
) en toen was het half drie, stond ik toch wel even ontzettend te shaken op mijn benen
snel naar uit en pas om drie uur geluncht 
)
) waarvan 2 met kipgrilworst van de markt en 1 met alleen beetje boter. Verder had ik verse makreel gehaald op de markt en die schoongemaakt en wat van gegeten. Ik ben niet zo visserig, maar ook dat moet ik van mezelf wat meer gaan eten 
) Waarschijnlijk glaasje wijn, houd het gewoon bij 1 
) in de stad. Maandag ga ik naar de sportschool hier voor een abbo voor 2x in de week. Omdat het boven het zwembad is mag je met een abbo voor 2x sporten ook 2x gratis zwemmen, dus ik kan dan als ik wil 4x per week sporten. Moet voldoende zijn