Puisten deel 2

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 21:12

Unoo schreef:
Nog een tip: Om de dag je kussensloop verwisselen en elke dag je kussen omdraaien.

En als je zonder kussen slaapt :+

romeoluver

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 22:37

_O- _/-\o_

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-11 23:36

Elke dag m'n kussensloop verschonen gaat mijn moeder dus écht niet leuk vinden, die kan ze elke dag gaan wassen dus. :+ meestal leg ik er een handoek op, vooral als ik spul op heb, en die verschoon ik dan gewoon.
omdraaien doe ik weleens, maar ik ga al met een schone huid slapen en vaak handdoeken erop, dus ik kan me niet voorstellen dat dat zoveel zou schelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 18:35

Ik draai mijn kussen de hele nacht door om in m'n slaap.. maar ik slaap vaak ook wel met handdoek aangezien m'n haar vaak nog nat is. Of ik nou zuivel in de groei nodig heb.. nee denk het niet. Zie de toegevoegde waarde van zuivel niet echt. In bijv. China eet/drinkt niemand bijna zuivel..

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:02

Rebeccaa schreef:
Ik draai mijn kussen de hele nacht door om in m'n slaap.. maar ik slaap vaak ook wel met handdoek aangezien m'n haar vaak nog nat is. Of ik nou zuivel in de groei nodig heb.. nee denk het niet. Zie de toegevoegde waarde van zuivel niet echt. In bijv.China eet/drinkt niemand bijna zuivel..

vandaar dat ze daar allemaal zo bleek zien en zo klein blijven :D :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:06

Ik heb m'n hele leven toch heel veel zuivel op en ben nog steeds formaat mini dus dat slaat niet echt ergens op..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-11 19:10

Ze zijn er in ieder geval mooi dun, het is 't proberen waard :')

Ik ben ook maar 155 _O-

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 03:49

Ik drink/eet amper zuivel (voor mijn idee) en ik ben toch echt 1.75 en kom boven veel vriendinnen uit hoor :') volgens mij scheelt dat niets.

Net even wat aangestipt met sterilon en nu snel slapen, allemaal nog een gelukkig nieuw jaar haha! :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 04:16

Gelukkig nieuwjaar allemaal :D :D :D

romeoluver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 12:15

Ja allemaal happy new year!!!! Volgens mij heeft zuivel niet veel invloed op je groei hoor. Je krijgt er wel sterkere botten van maar thats it volgens mij :) ik ben 1.72

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:01

Vanaf je 4e levensjaar heeft melk geen enkele nuttige invloed meer op je, maar volgens mij hebben we die discussie hier al talloze keren gevoerd .. :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 15:36

Opeens heb ik weer een paar kleine plekjes op m'n voorhoofd ;( hopen dat het niet weer erger word.. het valt nu nog mee maar nu ben ik echt op zo'n punt dat ik dan die stomme mee-etertjes etc wil weghalen, argghh..

Twijfel nu ook of ik nou gewoon make-up op zou doen of niet, m'n zus is jarig en er komt visite en dat ziet er wel beter uit, maar misschien moet ik m'n gezicht ook wel even laten rusten..

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 20:46

Uit broccoli kun je dezelfde vitamines halen dus zuivel niet eens nodig :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:15

En m'n huid is zo ongeveer weer terug bij af, ik moet er nu echt eens leren vanaf te blijven $&#%#*&%!#&(*! :(

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 00:21

Ik eet nooit zuivel en ben 174 en kern gezond en over het algemeen zonder pukkels haha.
Nu is het momenteel echt een drama :o Oud en nieuw he.... straks maar eens een paracetamol of ibruprofen maskertje maken, hopen dat het dat iets weg trekt. :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 11:46

Dat heeft geen nut hoor, je moet een aspirinemasker hebben .. :P

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:02

Mijn huid is nu echt ver-schrik-ke-lijk. :( ik baal zo erg!!
had een paar kleine plekjes maar die waren wel te verbergen, kon mezelf niet tegen houden en heb er gister helemaal aangezeten, m'n kin en wangen doen er gewoon pijn van, en m'n voorhoofd heeft nu een rode plek (beschadigde huid ofzo..) dus dat word helen helen en helen voordat het er weer een beetje uitziet.. endat mag snel gaan van mij..
heb er net wat calendula opgesmeerd, hopen dat dat het helen wat versnelt, straks stomen en maar geen make-up op vandaag.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-12 14:03

Ik heb het niet zo erg meer in m'n gezicht, maar nu weer op m'n schouders..

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 00:33

je kussen omdraaien en na dag 2 verschonen heeft totaal geen zin. (ik spreek uit ervaring) heel mijn puberteit dat gedaan en als nog heel erg last van acne. Ik ben toen naar de huisarts gegaan omdat het niet meer "normaal" was. heel mijn rug, borst en gezicht zat helemaal onder de puisten, en een hele grote puist onder mijn oksel. Mijn huisarts vertelde dat acne iets hormonaal is Dus per direct stoppen met de pil en eerst 3 maanden lang antibiotica slikken dan terug komen om te kijken hoe het ging en daarna nog een keer 3 maanden aan de antibiotica. Daarna was het nog niet helemaal weg maar had echt geen zin om wéér 3 maanden aan de antibiotica te zitten dus was ik weer begonnen met een andere anticonceptie pil (een lichtere) en daar door verdwenen de over gebleven puisten nadat ik 2 maanden aan die pil zat.

Soms heb ik wel eens ban die terug vallen en zit in in mijn gezicht bij me mond en kin weer onder de puisten maar dan heb ik mijn gezicht niet goed genoeg gereinigd als ik van de paarden terug kom. Dan doe ik altijd even stomen met mijn gezicht en binnen een week zijn de puisten dan weg.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:11

Kussen omdraaien helpt ook niet om het weg te krijgen, helpt om het te verbeteren of tenminste niet te verergeren.

Ik ben nu anderhalve maand pil-af en mijn huidje is bijna helemaal pukkelvrij (op een paar plekjes waar ik aan heb zitten krabben na)

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:22

Vandaag naar dermatoloog gebeld. Blijkt die nog met vakantie te zijn tot volgende week maandag.
En er zijn naar het schijnt altijd wachtlijsten, dus dat wordt nog wel even voor ik een afspraak heb...
Maar goed, ik wanhoop niet. Zit toch hele dagen binnen met de examens die naderen, niemand die mijn bobbelige hals ziet. :P En als ik dan toch buiten kom, sjaaltje om!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:25

Ik ga vanavond eerst een stoombadje maken met verse kamille, wat pure druppeltjes tea tree olie, en nog wat andere ontspannende kruiden.
Daarna het zelfwarmende maskertje van Garnier op, douchen, en tot slot de 24H-creme van Courtin opsmeren.

En als ik over twee weken jarig ben, ga ik van het gespaarde geld een infraroodlamp kopen. :)

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 20:56

Dr zit me toch een joekel aan de zijkant van mn neus, oliebol.
T is al de hele dag oorlog met dat ding..
Maar ik zweer, ik ga niet slapen voordat dat ding is gestorven! -:(-

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:13

Ik ben helemaal pukkel-vrij! *\o/*

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:20

Unoo schreef:
Ik ben helemaal pukkel-vrij! *\o/*

Juij! *\o/*
Ik hoop dat ik dat hier op een dag ook kan zeggen!