Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

slaap eigs erg veel.
 slaap eigs erg veel. 

ach wel hele aardige mensen, alleen die vd nachtdienst was een kreng
 ach wel hele aardige mensen, alleen die vd nachtdienst was een kreng  de 1e nacht; 'en nou wil ik niet meer gestoord worden het komende uur' ik dacht echt van... Oke? Haha vaag mens. En joch tegenove me 1e nacht was hilarisch. Was steeds morfine aant toedienen aan zichzelf dus dat was wel leuk
 de 1e nacht; 'en nou wil ik niet meer gestoord worden het komende uur' ik dacht echt van... Oke? Haha vaag mens. En joch tegenove me 1e nacht was hilarisch. Was steeds morfine aant toedienen aan zichzelf dus dat was wel leuk 

Wendy_Komen schreef:Hoe is het ondertussen bij jou Silvia? Al iets mobieler?

Bedankt voor de uitleg!
 Bedankt voor de uitleg!

kan niet wachten tot ik weer lekker kan shoppen. Nu maar weer lekker op de bank.
 kan niet wachten tot ik weer lekker kan shoppen. Nu maar weer lekker op de bank.  

Citaat:Hier hoort nog bij lengte. Veelal wordt er gebruik gemaakt van de Body Mass Index (BMI).
BMI = Gewicht (in kg's) : Lengte (in meters) in het kwadraat
Zowel plastisch chirurgen als zorgverzekeringen hanteren verschillende maximumwaarden.
Maar meestal wordt er 27 aangehouden. En op zich wel om de juiste redenen: verminderen van de operatieve risico's en kansen op complicaties en gestoorde genezing.
Edwin van Onselen, plastisch chirurg ACCZ / A Klinieken

Wendy_Komen schreef:Weet nog van de discussie over gewicht voor de operatie. Nu vond ik dit:Citaat:Hier hoort nog bij lengte. Veelal wordt er gebruik gemaakt van de Body Mass Index (BMI).
BMI = Gewicht (in kg's) : Lengte (in meters) in het kwadraat
Zowel plastisch chirurgen als zorgverzekeringen hanteren verschillende maximumwaarden.
Maar meestal wordt er 27 aangehouden. En op zich wel om de juiste redenen: verminderen van de operatieve risico's en kansen op complicaties en gestoorde genezing.
Edwin van Onselen, plastisch chirurg ACCZ / A Klinieken