Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

s_casper

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 17:22

Haha dat is mooi!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 18:31

dat zal idd wel wennen zijn; dat je ineens zoveel kleiner hebt.
ik had juist andersom; ik was bang dat ik niks meer zou hebben en werd wakker en ik keek en ik vond ze nog groot :o
mijn pc vertelde me dat ze meestal max 3 cups kleiner doen omdat anders je lichaam niet meer in verhouding is.
ik had 75H en na de operatie een sportbh 75D maar die was toch iets te klein en heb nu van zowel sport als gewone bh 75E al zijn sommige modellen toch nog te klein maar dat zal wel aan het model liggen want de andere zitten perfect.
heb wel brede borst dus de meeste mensen die me nu zien geloven niet dat ik een 75E maar eerder een C :D

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:43

Hoe ben je de nacht door gekomen Melanie???

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:41

Goed :)) slaap eigs erg veel. :j
Vanmorgen de drains eruit deed links niet zo'n pijn maar rechts heel eventjes, de pleisters waren echt naar om eraf te halen waar de drains mee vast zaten haha.
En om half 10 mocht ik naar huis, dus heb net weer ff geslapen.
Was erg saai op de kamer, de 1e dag/nacht waren veel gezelliger haha. De PC was zeer tevreden, minimaal bloedverlies, alles mooi gelijk enz dus alles was goed. Heb er eigs nauwelijks tot geen pijn aan en voel me ook goed :j

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:42

Klinkt helemaal super joh!!! Zou mooi zijn als het zo blijft gaan!!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:58

Ja idd :j
Deed wel ff 'pijn' toen bh weer uitging want dan is de druk er ff af, maar daarna weer goed.
Ze zullen het vast ook niet vaak meemaken, een bvk op de kinderafdeling :') ach wel hele aardige mensen, alleen die vd nachtdienst was een kreng :Y) de 1e nacht; 'en nou wil ik niet meer gestoord worden het komende uur' ik dacht echt van... Oke? Haha vaag mens. En joch tegenove me 1e nacht was hilarisch. Was steeds morfine aant toedienen aan zichzelf dus dat was wel leuk :')
En aangezien vriendin naast me t bed amandelen had laten knippen moest ze ijs eten, ik deed gezellig mee uiteraard O:)

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 13:59

Klinkt of je het inderdaad heeeeeeeel zwaar gehad hebt in het ZH ;) ;)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:03

Melanie, fijn dat je weer thuis bent en het goed met je gaat! Houen zo!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 14:05

Hoe is het ondertussen bij jou Silvia? Al iets mobieler?

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:09

Wendy_Komen schreef:
Hoe is het ondertussen bij jou Silvia? Al iets mobieler?

Ja, gelukkig wel! Gisteren nog naar de begrafenis van mijn oom geweest en dat ging prima.
Ik moet echt mijn best doen om me koest te houden. Ik kan meer dan verstandig voor me is. (denk ik)
De ene dag voel ik me beter dan de andere, ligt er ook een beetje aan hoe ik geslapen heb maar over het algemeen mag ik echt niet mopperen!
Gisterenmiddag heb ik de hele middag in de tuin gezeten met een stapel tijdschriften, dat was geen straf!
Vandaag is het een stuk kouder en meer wind en zit ik gedwongen binnen. Dat is ff wennen...
Het wandelen probeer ik te beperken omdat ik merk dat dan de hechtingen gaan trekken. Komende maandag moet ik voor controle naar de pc en hoor ik wel van haar of dat kwaad kan of niet.
Ik hoop echt voor jou dat jouw eerste weken ook zo goed verlopen!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 17:52

gatsie, ik heb vandaag weer het ziekenhuis gebeld voor een datum, ze gaan pas halverwege juni de operaties voor juli inplannen, dus ik weet nog niet meer dan ik deed..

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 19:27

heb vandaag even op het paard gezeten NA EEN JAAAARR!!!!!!!!!!!1 *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

BEN ZO BLIJ MIJN DAG KAN NIET MEER STUK!!

heerlijk... lekker stappen en paar pasjes draven!!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 19:55

Wat super Joyce!!!! (Zou je willen vertellen waarom je er zo lang niet op heb kunnen zitten?)

Hé, wat vervelend Lee_lee_yang! Maar toch nog een paar weekjes geduld hebben... Maar kan begrijpen dat ook i.v.m. het regelen het lastig is!!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 12:03

wendy, ik mocht van mijn manueel fysiotherapeut NIET meer paardrijden.
ik had z,n slechte houding op het paard, dat ik alles zo vast had zitten dat ik gewoon vorig jaar 4 maand non stop hoofdpijn heb gehad. het was zo erg dat ik weken op bed lag en migraine er nog U tegen zij. alleen door die enorme verkeerde houding. dit was overigens niet alleen met paardrijden zo, maar eigenlijk met alles. ik liep met voorover gebogen schouders, fietste zo, zat zo op een stoel, autorijden enzovoort.

dit kwam door de zwaarte van mijn borsten. mijn rug kon het niet aan.
de fysio raadde mij aan om niet meer te paardrijden..
ik heb naar hem geluisterd en heb dat dus ook niet gedaan.
met paardrijden was het zo erg dat ik dus werkelijk alles vast zette, kwam een paard ook niet ten goede.
ik zat zoals gezegd enorm voorover met mijn bovenlichaam en zette dus ook nek en schouders vast.

om aan te geven wat ik bedoel, zal ik eens een foto zoeken van mijn slechte houding...

edit, deze staan niet meer op mijn pc. zal straks even mijn stick zoeken.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 14:10

Vandaar ;-) Bedankt voor de uitleg!
Dan zul je wel helemaal reuze reuze blij zijn dat je de operatie achter de rug hebt!! (want zulke klachten heb ik gelukkig er niet van...)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 18:40

Gaaf joyce!! Lekker is dat:D dat er nog vele ritjes mogen volgen :)

Net ff lekker gedouched, dat frist wel ff op, mn moeder ff mm haar ingezeept en dan kon ik ff lekker douchen. Nieuwe gaasjes erop en weer bh om, alles ziet er netjes uit, beetje geel rond de tepel natuurlijk, maar jeetje mn figuur veranderd er spontaan van, ik heb vrijwel wat heup en nu loopt mooi door, past mooi bij mn lichaam. :j kan niet wachten tot ik weer lekker kan shoppen. Nu maar weer lekker op de bank. :j

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 19:36

Klinkt super Melanie!!!!

Hier iemand ooit gehoord van/ ervaring met "Breform"?
http://www.breform.com/

Klinkt wel interessant namelijk...

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:25

Weet nog van de discussie over gewicht voor de operatie. Nu vond ik dit:
Citaat:
Hier hoort nog bij lengte. Veelal wordt er gebruik gemaakt van de Body Mass Index (BMI).

BMI = Gewicht (in kg's) : Lengte (in meters) in het kwadraat

Zowel plastisch chirurgen als zorgverzekeringen hanteren verschillende maximumwaarden.

Maar meestal wordt er 27 aangehouden. En op zich wel om de juiste redenen: verminderen van de operatieve risico's en kansen op complicaties en gestoorde genezing.

Edwin van Onselen, plastisch chirurg ACCZ / A Klinieken

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 21:55

melanie wat fijn dat je je zo goed voelt!
JAH ik ben nogsteeds in de wolken dat ik weer op het paard heb gezeten!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:31

@joyce_eddy; ook ik heb ernstige rugklachten gehad door de verkeerde houding door mijn te grote cupmaat; ik had elke dag vanaf mijn 15e extreme zware rugpijn en heb daarvoor allerlei behandelingen al gehad en had op het laatste zware pijnstillers.
maar paardrijden heb ik er niet voor opgegeven; op dagen dat het heel erg was heb ik mijn paard gelongeerd ipv gereden. nu heb ik tot nu toe nog gene rugpijn gehad; sinds mijn 15e aldtij elke dag rugpijn dus dit is echt een verademing; wel is mijn houding nog steeds beroerd; mijn vriend heeft me gister gefilmd en terwijl ik zelf dacht dat ik behoorlijk recht zat bleek ik echt heel krom te zitten. dus daar heb ik nog een hoop werk aan ben ik bang;

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:35

Wendy_Komen schreef:
Weet nog van de discussie over gewicht voor de operatie. Nu vond ik dit:
Citaat:
Hier hoort nog bij lengte. Veelal wordt er gebruik gemaakt van de Body Mass Index (BMI).

BMI = Gewicht (in kg's) : Lengte (in meters) in het kwadraat

Zowel plastisch chirurgen als zorgverzekeringen hanteren verschillende maximumwaarden.

Maar meestal wordt er 27 aangehouden. En op zich wel om de juiste redenen: verminderen van de operatieve risico's en kansen op complicaties en gestoorde genezing.

Edwin van Onselen, plastisch chirurg ACCZ / A Klinieken

Eigenlijk raar dat ze daar streng op zijn en roken niet

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 09:30

Ooh melanie wat fijn dat je je zo goed voelt!! Is echt het halve werk! :D

Silvia, moeilijk hoor om je dan rustig te houden!
Ik ken mezelf ook en weet als ik me nu laat helpen dat ik dan echt te snel weer aan de slag ga.. Vandaar hoop ik dat het kan eind van het jaar. Dan heb ik zelf wat meer rust.

Tamaramt, pfff dat is dan echt een verschil! Geen rugpijn meer! :D

Ik ben afgelopen donderdag aangenomen voor de chirurgische afdeling in het ziekenhuis hier, haha dan kom ik als ik geholpen wordt bij mijn collega's op de afdeling :P

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 09:58

Vanochtend ging ik even verzitten in bed. Met mijn slaperige kop lette ik niet op en steunde ik op mijn handen. Niet slim! Ik voelde meteen de hechtingen trekken en kreeg pijnscheuten. Nu snap ik dus ook weer waarom ik zo voorzichtig moet doen... Af en toe heb je zo'n lesje nodig....

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 16:06

Silvia, hè bah dat is minder! :(:)

ik heb vandaag bericht van de verzekeraar gekregen, ik heb toestemming om me te laten helpen :D

elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-11 12:36

Ik wordt 22 of 24 juni geopereerd.
Waar ik erg bang voor ben is de tape`s als deze eraf worden gehaald na 12 weken
springen je wonden dan niet meteen open ?

Raar voor de operatie zelf ben ik niet bang en ik hoop dat ik straks een mooie c cup heb :)