hetbommeke schreef:Aha, was gewoon schieuwnierigheid
Geeft niet hoor!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Waar ben je 6 dagen mee bezig? Met je dieet?
Ik rij er in ieder geval
Ik ben niet van het rukken/plukken 
Hebben jullie dat ook?
De 5km loop ik ook al in mijn "training", alleen nog niet aan één stuk. Ik ga vanavond muziek uitzoeken, ik denk dat ik hem in ga zetten op 8 minuten lopen en 30 seconden wandelen, die 30 seconden heb ik genoeg aan om weer op krachten en adem te komen. Jaan81 schreef:Ik ga ook morgen weer, gister dus met vriendje geweest. Ging verder goed hoor (DR training gedaan), maar heb gemerkt dat ik veel liever alleen loop.....Hebben jullie dat ook?
Moet zo lachen om haar: "Kom op, je kan het!" "Lopen is leuk!" "Je hebt er plezier in!"
Ze moest eens weten

En Fan, vind het nog steeds komisch dat je meer eet maar wel afvalt, ik wil dat dieet ook
Iedereen druk aan de ren zie ik wel.
Het is er wel, dat weet ik zeker, maar waar en bij wie?
Gelukkig mijn laptop mee om direct te notuleren anders was het helemaal chaos geweest. Ook nog een vette discussie tussen 2 mensen die allebei wat anders willen en er dan een heel drama van maken.... zucht.... zonde van mijn tijd

MissCharlie schreef:Ik snap niet hoe jullie zo graag alleen lopen! Ik ga zometeen voor het eerst alleen lopen, heb er absoluut geen zin in....
Als ik met iemand anders loop ga ik toch vaak praten en dan heb ik dat lege gevoel na die tijd niet zo en daar doe ik het juist ook voor
hetbommeke schreef:Had ik het menu nog neit ge-pb-t, dan komt hij ernu aan.En Fan, vind het nog steeds komisch dat je meer eet maar wel afvalt, ik wil dat dieet ook
Voor SAK werkt het ook goed`, las ik in een ander topic. 
Meteen hijgen en vermoeid
Dat moet ie eerst maar eens doen
Elise88 schreef:MissCharlie schreef:Ik snap niet hoe jullie zo graag alleen lopen! Ik ga zometeen voor het eerst alleen lopen, heb er absoluut geen zin in....
Alleen = met Evy he ..
Nou, gezellig ben ik dan toch niet voor een ander, er kan geen ander aan m'n hoofd 'zeuren' terwijl ik m'n doelen nastreef, praten kan ik toch niet want dan gaat m'n ademhaling naar de haaien, haha!, ik hoef me niet aan het tempo/schema van een ander aan te passen, kan m'n hoofd lekker 'leegmaken', lekker ontspannen.
Misschien dat ik bovenstaande nog 'ns bijstel met 'n leuk hardloopmaatje en de dan reeds behaalde topconditie
) en dat beviel echt goed! Heb zelfs meer gelopen dan mijn programma voorschreef, dus ik voel me nu helemaal blij

) en toen ze redelijk braaf was netjes afgesloten.
Groot gelijk dat je bed in bent gedoken! Kun je morgen ook niet lekker thuis blijven? Even lekker voor de tv hangen of lekker in bed tv kijken. Je bent jezelf flink aan het voorbij rennen. Ik zou voorlopig alleen maar het hoognodige doen en voor de rest lekker niets!
even goed op jezelf passen hoor, een ander doet het niet 
ennuh brinta met magere yoghurt... Is dat lekker ? WenK schreef:Heb ook besloten om in ieder geval t/m het weekend mijn gewone werk en de paarden te doen en hopelijk nog een rondje hard te lopen. Geen evenementen, niet extra werken en niet her en der een handje helpen waardoor ik nog niet aan thuishangen toe kom. Ook maar even geen sociale dingen, even egoïstisch...

hetbommeke schreef:Fan dank dank dankennuh brinta met magere yoghurt... Is dat lekker ?
maar wel gezond.
Ik heb nu even tijdelijk van Topvit ontbijtgranen. Geen vet en altijd lekkerder dan Brinta. Brinta is een bron van vezels en heb er altijd lang een vol gevoel van en het is goed voor de bevordering van de stoelgang. Bij mij wil dat niet altijd zo makkelijk, brinta is dan het toverwoord!
Na een paar weken ben ik het even zat en dan ga ik over op iets anders. Als ik Brinta eet, dan doe ik er altijd een theelepeltje nutrena door, dan is het wel te eten.
Rustig aan doen hoor............. en je hoeft morgen niet naar het werk, niemand is onmisbaar jij ook niet. Blijf gewoon thuis en meld je ziek even een paar dagen voor jezelf kan echt geen kwaad, zeker niet omdat je zelf al aangeeft dat je jezelf echt voor bij bent.

Even het huis in de najaarssfeer