hetbommeke schreef:Aha, was gewoon schieuwnierigheid
Geeft niet hoor!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jaan81 schreef:Ik ga ook morgen weer, gister dus met vriendje geweest. Ging verder goed hoor (DR training gedaan), maar heb gemerkt dat ik veel liever alleen loop.....Hebben jullie dat ook?
MissCharlie schreef:Ik snap niet hoe jullie zo graag alleen lopen! Ik ga zometeen voor het eerst alleen lopen, heb er absoluut geen zin in....
hetbommeke schreef:Had ik het menu nog neit ge-pb-t, dan komt hij ernu aan.En Fan, vind het nog steeds komisch dat je meer eet maar wel afvalt, ik wil dat dieet ook
Elise88 schreef:MissCharlie schreef:Ik snap niet hoe jullie zo graag alleen lopen! Ik ga zometeen voor het eerst alleen lopen, heb er absoluut geen zin in....
Alleen = met Evy he ..
Nou, gezellig ben ik dan toch niet voor een ander, er kan geen ander aan m'n hoofd 'zeuren' terwijl ik m'n doelen nastreef, praten kan ik toch niet want dan gaat m'n ademhaling naar de haaien, haha!, ik hoef me niet aan het tempo/schema van een ander aan te passen, kan m'n hoofd lekker 'leegmaken', lekker ontspannen.
Misschien dat ik bovenstaande nog 'ns bijstel met 'n leuk hardloopmaatje en de dan reeds behaalde topconditie
WenK schreef:Heb ook besloten om in ieder geval t/m het weekend mijn gewone werk en de paarden te doen en hopelijk nog een rondje hard te lopen. Geen evenementen, niet extra werken en niet her en der een handje helpen waardoor ik nog niet aan thuishangen toe kom. Ook maar even geen sociale dingen, even egoïstisch...
hetbommeke schreef:Fan dank dank dankennuh brinta met magere yoghurt... Is dat lekker ?