[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 17:35

Ayasha schreef:
[***]: hoe krijg jij last van je schouderbladen als ze onder je sleutelbeenderen zitten? :=

Ze had ze nogal hard aangeduwd _O-

Bloempotje

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 23:18

Ik ben vandaag niet meer geweest :+ .

Gister ibuprofen op voor mn hoofd -en keelpijn. En toen zakte het kloppen ook, en vandaag had ik er ook al wat minder last van :). Oor is wel gigantisch dik (en rood) maargoed, dat is vrij logisch. Ik wacht nog even af hoe het gaat.. :)

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 09:32

Hee!

Ik kom dit topic ff binnenvallen :D
Ik wil graag een tragus, dus ben me een beetje aan het inlezen.
Behalve dat ie gepierced moet worden, zijn er nog andere tips?
Als ik hem eruit haal ooit, groeit hij dan weer mooi dicht? (weet iemand dit?)

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 10:28

in principe groeit kraakbeen weer netjes dicht.
ik vond het zetten van de piercing erg mee vallen en de dagen erna ook geen last.
erg fijne piercing.

ik weet niet of je beter een ringetje of een staafje kunt krijgen.
ik heb in me rechteroor een ringetje gehad en in me linker oor een staafje, alle 2 super nettjes verlopen geen last ofso

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 11:26

lisanne87 schreef:
Hee!

Mijn eerste tragus piercing is eruit gebeten door mn paard, ik had een gigantisch litteken verwacht aangezien ik mn vel kwijt was en er een gapend gat zat in mn tragus. Tot mijn verbazing is alles netjes geheeld! Ik voel wel bobbels in mijn kraakbeen, maar verder is er niets meer te zien. Dan verwacht ik dat een klein gaatje ook netjes geneest ;)

xChantal94 schreef:

Gister ibuprofen op voor mn hoofd -en keelpijn. En toen zakte het kloppen ook, en vandaag had ik er ook al wat minder last van :). Oor is wel gigantisch dik (en rood) maargoed, dat is vrij logisch. Ik wacht nog even af hoe het gaat.. :)

Gelukkig meid! Mijn industrial klopt nu ook wat en is iets wat dik en rood, wel heb ik weinig ruimte op de piercing.. Ik kijk het ook nog even aan en houd hem goed schoon met water en een wattenstafje.. Word inderdaar minder als je pijnstilling gebruik, zelf kijk ik het ook even aan. Ben ook wat grieperig, mischien dat het daar wel door komt.. :o

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:13

kYliieJ schreef:
in principe groeit kraakbeen weer netjes dicht.
ik vond het zetten van de piercing erg mee vallen en de dagen erna ook geen last.
erg fijne piercing.

ik weet niet of je beter een ringetje of een staafje kunt krijgen.
ik heb in me rechteroor een ringetje gehad en in me linker oor een staafje, alle 2 super nettjes verlopen geen last ofso

Nie dus... Het kraakbeen dat weg is, is ook blijvend weg. Er komt vel overheen. ;)

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:40

Lindava1989 schreef:
xChantal94 schreef:

Gelukkig meid! Mijn industrial klopt nu ook wat en is iets wat dik en rood, wel heb ik weinig ruimte op de piercing.. Ik kijk het ook nog even aan en houd hem goed schoon met water en een wattenstafje.. Word inderdaar minder als je pijnstilling gebruik, zelf kijk ik het ook even aan. Ben ook wat grieperig, mischien dat het daar wel door komt.. :o

Ja, ik begin nu ook grieperig te worden := .
Heb jij misschien een foto van de ruimte die jij nog over hebt? (Okee, hele domme vraag :o ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:08

Zit het er echt tegenaan of heb je wel een beetje ruimte nog over? Die van mij was ook wat dik, maar niet dat ik er echt last van had en dat was ook vrij snel over. Als het dikker is moet je ook voldoende ruimte hebben nog.. als die 'klem' zit gaat het er niet beter van worden.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:40

Tegenaan.. Maar ik kan hem nog wel bewegen (zeg maar het ringetje naar boven en naar beneden, dus heb het even niet over het ronddraaien). Hij zit dus niet tegen m'n oor aangeklemd oid.. (Maar wel ertegen aan).

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:06

Nou mijn bolletje zit dus een klein beetje in mn huid.. geen ruimte meer over dus!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:06

Afbeelding
Mijn tragus.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:07

lisanne87 schreef:
Hee!

Ik ga ook binnenkort voor een tragus :j
Of ik wil een twee gaatjes in mijn linkeroor erbij laten piercen.
Ben er nog niet helemaal over uit :+

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:07

Staat mooi Marlis :j

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:09

ik had eers in beide oren 3 oorbellen en 1 boven in me kraakbeen,nu heb ik in ieder oor een tragus ( vind het echt een prachtpiercing) en het 3e gaatje in beide oren eruit gehaald vond het wat te druk.
zit nu nog te denken om alleen nog maar in beide oren 1 oorbel te hebben en het 2e gaatje ook dicht te laten groeien...

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:11

urselin schreef:
Staat mooi Marlis :j

Dankje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:33

Lindava1989 schreef:
Nou mijn bolletje zit dus een klein beetje in mn huid.. geen ruimte meer over dus!

Hmm dan zal ik het wel even goed in de gaten houden als ik jou was!

Vorige week meisje bij college met een tragus die vrolijk bezig was het knopje in te groeien, echt te smerig om te zien :r
Snap niet dat iemand dan niet even langs de piercer gaat om er wat anders in te steken, het was echt over het punt heen dat het misschien vanzelf nog goed ging komen...

@Marlis, staat mooi!

@KYliieJ, ik zou me dan echt kaal voelen van 3 naar 1 te gaan :P

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:36

Dat merk je al snel genoeg of het in gaat groeien en dan is het ene kleine moeite even naar de piercer te gaan lijkt mij. Die kunnen hem er zo uithalen met een tangetje dan en er een ringentje in zetten.

Niet verstandig van haar.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:39

@idinn daarom blijf ik nog even hangen op 2 oorbellen per oor haha

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:44

xChantal94 schreef:
Ja, ik begin nu ook grieperig te worden := .
Heb jij misschien een foto van de ruimte die jij nog over hebt? (Okee, hele domme vraag :o ).

AfbeeldingAfbeelding
Geen ruimte over dus...

What to do next..?? :?

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:46

Marlis schreef:
Dat merk je al snel genoeg of het in gaat groeien en dan is het ene kleine moeite even naar de piercer te gaan lijkt mij. Die kunnen hem er zo uithalen met een tangetje dan en er een ringentje in zetten.

Nou daar zal ik niet te makkelijk over denken hoor! De tragussen van mijn vriendin zijn ook gaan ontsteken, ze had ook eerder het vlindertje eraf moeten halen (voor de ruimte om te zwellen) en dat had ze dus niet gedaan. Tragus was enorm dik en kon er niet tussen met een tang!.. was pijnlijk!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:47

Griezelig ziet het er uit, haha.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:48

Lindava1989 schreef:
Marlis schreef:

Nou daar zal ik niet te makkelijk over denken hoor! De tragussen van mijn vriendin zijn ook gaan ontsteken, ze had ook eerder het vlindertje eraf moeten halen (voor de ruimte om te zwellen) en dat had ze dus niet gedaan. Tragus was enorm dik en kon er niet tussen met een tang!.. was pijnlijk!

Pijnlijk is het wel, maar als je er snel genoeg bij ben kunnen ze het vaak nog wel los krijgen.

Niekj_Jente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:51

hmm mijn tragus is ook ietwat dik geworden :( de eerste week totaal geen last van gehad. wel voor de zekerheid elkedag schoon gemaakt, maar nu is hij nog dik geworden en wat rood :( :(

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 17:57

Niekj_Jente schreef:
hmm mijn tragus is ook ietwat dik geworden :( de eerste week totaal geen last van gehad. wel voor de zekerheid elkedag schoon gemaakt, maar nu is hij nog dik geworden en wat rood :( :(

Mijn tragus is ook iets dikker geworden heb hem vanaf zaterdag eind van de middag. Voel hem ook nog wel een klein beetje maar absoluut geen pijn ofzo. En het jeukt soms maar dat is van genezen.

Hoelang heb jij hem al? Hopelijk is het snel weg getrokken.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:01

Vooral niet te veel eraan zitten Niekj_Jente. Maak hem 2x per dag schoon en laat het verder met rust, dan geneest hij het snelst.
Mijne jeukt trouwens ook als een gek af en toe, en ik heb het idee dat de huid rondom de piercing een beetje droog is door de zeep. Iemand een tip? (ik heb hem ongeveer een maand nu)