Ayasha schreef:[***]: hoe krijg jij last van je schouderbladen als ze onder je sleutelbeenderen zitten?
Ze had ze nogal hard aangeduwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lisanne87 schreef:Hee!
Ik kom dit topic ff binnenvallen![]()
Ik wil graag een tragus, dus ben me een beetje aan het inlezen.
Behalve dat ie gepierced moet worden, zijn er nog andere tips?
Als ik hem eruit haal ooit, groeit hij dan weer mooi dicht? (weet iemand dit?)
xChantal94 schreef:Ik ben vandaag niet meer geweest.
Gister ibuprofen op voor mn hoofd -en keelpijn. En toen zakte het kloppen ook, en vandaag had ik er ook al wat minder last van. Oor is wel gigantisch dik (en rood) maargoed, dat is vrij logisch. Ik wacht nog even af hoe het gaat..
kYliieJ schreef:in principe groeit kraakbeen weer netjes dicht.
ik vond het zetten van de piercing erg mee vallen en de dagen erna ook geen last.
erg fijne piercing.
ik weet niet of je beter een ringetje of een staafje kunt krijgen.
ik heb in me rechteroor een ringetje gehad en in me linker oor een staafje, alle 2 super nettjes verlopen geen last ofso
Lindava1989 schreef:xChantal94 schreef:Ik ben vandaag niet meer geweest.
Gister ibuprofen op voor mn hoofd -en keelpijn. En toen zakte het kloppen ook, en vandaag had ik er ook al wat minder last van. Oor is wel gigantisch dik (en rood) maargoed, dat is vrij logisch. Ik wacht nog even af hoe het gaat..
Gelukkig meid! Mijn industrial klopt nu ook wat en is iets wat dik en rood, wel heb ik weinig ruimte op de piercing.. Ik kijk het ook nog even aan en houd hem goed schoon met water en een wattenstafje.. Word inderdaar minder als je pijnstilling gebruik, zelf kijk ik het ook even aan. Ben ook wat grieperig, mischien dat het daar wel door komt..
lisanne87 schreef:Hee!
Ik kom dit topic ff binnenvallen![]()
Ik wil graag een tragus, dus ben me een beetje aan het inlezen.
Behalve dat ie gepierced moet worden, zijn er nog andere tips?
Als ik hem eruit haal ooit, groeit hij dan weer mooi dicht? (weet iemand dit?)
Lindava1989 schreef:Nou mijn bolletje zit dus een klein beetje in mn huid.. geen ruimte meer over dus!
Marlis schreef:Dat merk je al snel genoeg of het in gaat groeien en dan is het ene kleine moeite even naar de piercer te gaan lijkt mij. Die kunnen hem er zo uithalen met een tangetje dan en er een ringentje in zetten.
Niet verstandig van haar.
Lindava1989 schreef:Marlis schreef:Dat merk je al snel genoeg of het in gaat groeien en dan is het ene kleine moeite even naar de piercer te gaan lijkt mij. Die kunnen hem er zo uithalen met een tangetje dan en er een ringentje in zetten.
Niet verstandig van haar.
Nou daar zal ik niet te makkelijk over denken hoor! De tragussen van mijn vriendin zijn ook gaan ontsteken, ze had ook eerder het vlindertje eraf moeten halen (voor de ruimte om te zwellen) en dat had ze dus niet gedaan. Tragus was enorm dik en kon er niet tussen met een tang!.. was pijnlijk!
Niekj_Jente schreef:hmm mijn tragus is ook ietwat dik gewordende eerste week totaal geen last van gehad. wel voor de zekerheid elkedag schoon gemaakt, maar nu is hij nog dik geworden en wat rood
![]()