Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Deze is het:
Heb 'm vorig jaar via Marktplaats van iemand gekocht.
Olympia96 schreef:Ik loop onder begeleiding van Evy op m'n Ipod en dat gaat eigenlijk best prima. Nu maar hopen dat ik na 10 weken ook 5 km kan lopen. Het lijkt tamelijk onvoorstelbaar op dit moment!
klotshtiduj schreef:Welkom!
Ik ben op 1 augustus begonnen met hardlopen en ik loop nu al 5 km in 1 stuk!!
En dat terwijl ik de eerste keer na 2 minuten het gevoel had dat ik ter plekke dood neer zou gaan vallen...
Olympia96 schreef:klotshtiduj schreef:Welkom!
Ik ben op 1 augustus begonnen met hardlopen en ik loop nu al 5 km in 1 stuk!!
En dat terwijl ik de eerste keer na 2 minuten het gevoel had dat ik ter plekke dood neer zou gaan vallen...
Dank!
Toen ik je bericht las dacht ik dat je op 1 augustus 2009 was begonnenrealiseerde me vlot daarna dat je waarschijnlijk nog maar een maand aan het lopen bent? Respect!
![]()
Ik heb 30 lesjes voor ik op 5 km zit volgens mij. Ben bang dat het lesje van vandaag over moet. Kon de laatste 20 seconden niet meer volhouden (beeeetje triest haha).
hetbommeke schreef:Ele, hier zitten ook ledlampjes in en ik merkte duidelijk verschil na een kuur van 10 dagen. Hoop door dit jaar al eerder te beginnen mijn energie nivo nog iets hoger te krijgen. En afgelopen jaar was een beetje een rotjaar door alle complicaties met mijn galblaas en de vele ziekenhuislogeerpartijtjes
Wel goed van je hoor, die stappen, ik heb op werkdagen moeite om het te halen. Heb een zittend beroep, loop wel wat, naar kopieerapparaat, post halen, in mijn pauze even naar buiten wat winkelen maar toch.... Ik heb op mijn foon een stappenteller. Grappige is dat die dus ook doorgaat als ik op mijn paard zit, zo kom ik wel aan voldoende stappen
hetbommeke schreef:Egypte! Dat doe je goed![]()
Als ik het niet vergeet zal ik morgen eens de stappenteller aanzetten, kijken of ik makkelijk aan die 3000 kom.