Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linky schreef:Mijn TSH was 2,74 en te hoog................ mijn dochter 3,74 en véél te hoog, die heeft ook gelijk medicatie gekregen.
karuna schreef:En een verschil in benadering zit er zeker tussen huisarts en endocrinoloog. Mijn eigen huisarts vond de verhoogde waarde 3,8wel meevallen in combinatie met een te lage waarde 10,3(weet nooit welke wat is) wel meevallen. Hoefde niets aan te gebeuren. De endocrinoloog liet me die zelfde dag met spoed langskomen vanwege de zwaar afwijkende waardes. Maar goed ook, ik val mijn eigen schildklier aan die in rap tempo stil kwam te vallen. Sta nu op een fikse dosis medicatie en dat gaat goed.
Mijn ideale waardes zijn rond de 1 en rond de 18 dan voel ik me goed,
karuna schreef:Belangrijker is hoe voel je je en hoeveel is de dosis van een pilletje. Met een derde verhogen lijkt me erg veel.
Hier zit al verschil in 12,5 microgram meer of minder.
Ilse dat is vreemd. Maar hoezo een stagiare? Zal minstens een arts assistent moeten zijn die bijna klaar is met de opleiding onder supervisie van de hoofdarts.
karuna schreef:Belangrijker is hoe voel je je en hoeveel is de dosis van een pilletje. Met een derde verhogen lijkt me erg veel.
Hier zit al verschil in 12,5 microgram meer of minder.