en de foto's vind ik er helemaal niet zo slecht uitzien hoor! ja je zit naar voren dat wel
maar ze lopen keurig !
mooie paardjes trouwens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kijk uit naar vrijdag

Mijn begeleidster hier op het RIB heeft me nu al de meest bijzondere vrouw genoemd die ze in haar loopbaan tegen is gekomen. Nu heb ik tegen haar nog maar 0,02% verteld, dus ik weet niet of ik daar nou blij mee ben... Het kan alleen maar erger worden in mijn optiek.
En ook fijn dat RIB tot nu toe een goeie plek blijkt te zijn. Dat je begeleidster je een bijzondere vrouw noemt hoeft natuurlijk niet gelijk negatief bedoeld te zijn he? Wie weet vindt ze je wel bijzonder omdat ze je een heel sterke vrouw vindt en is dit voor haar een uiting naar jou toe van respect. Hopelijk wordt jullie band zo goed dat je haar durft te vertrouwen en je verhaal en al wat je dwars zit tegen haar durft te zeggen. zigranta schreef:ladyjoy schreef:De meest bijzondere vrouw hoeft NIET negatief te zijn he brom!! Kan ook heel fijn, heel mooi bedoeld zijn! Dat ze onder de indruk van je is, wat je hebt mee gemaakt, dat je er nog bent en nog zo sterk (jawel!) bent ondanks dat alles
Hier ben ik het mee eens!
Ik lijk alleen maar negatief te kunnen denken...

Ik zou best langer willen slapen dan tot 05.15.
. Maar lieve Nath, ik vind het fijn iets van je te horen! Het is denk ik altijd even wennen, zeker met zoveel nieuwe mensen om je heen. Slaap je wel alleen in een kamer? Beetje leuke kamer?