jantineS schreef:Dus oke, als ik het ff goed begrijp...Een dokter in de arm nemen van abng en dan naar weert (is weert beter dan pro healt??)
ja. en maak een foto van die plek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wyko schreef:Oke duidelijk verhaal dus, bedankt voor de uitleg!
Kwam via google hier op uit: http://www.balans-arnhem.nl
Heeft iemand hier ervaring mee?
Anya schreef:Ik heb net weer een bloedtest achter de rug omdat langdurig ab slikken o.a. je lever kan aantasten. Dus dat wordt regelmatig gecheckt. Niet zelf dokteren dus.
lenaa_tje schreef:kom ik weer even binnenvallen lees wel duidelijk mee en herken heel veel maar probeer een hbo studie te doen..
ik merk echt heel erg (nu weer na jammer genoeg een uur in de trein staan) dat ik niks meer kan alles doet zo'n zeer en nu moet ik nog huiswerk maken, ik heb het echt wel gehad
oelewapper schreef:de klachten die ik heb kunnen door nog zo veel andere dingen komen,t word vaak ook op t psychische vlak gegooid.
.
oelewapper schreef:mijn ecg was ook afwijkend (clockwise rotation),er is toen een echo gedaan en heb een inspanningstest gehad.
dit was allemaal goed,dus volgens de cardioloog was mn hart helemaal in orde.waarom heb ik dan een afwijking op mn ecg?
Anya schreef:Toch moet ik Issy hierin wel tegenspreken. Een levend bloed analyse als positieve diagnose van Lyme wordt door de medische stand doorgaans niet serieus genomen. Er staat veel over op het net geschreven door voorstanders en tegenstanders. En je bent bij een diagnose Lyme erg gebaat bij een eenduidige diagnose als dat ook maar enigszins mogelijk is.
Dus in overleg met een arts een goede diagnose o.b.v. onderzoek in één van de testlaboratoria heb je vele malen meer aan dan een positieve levend bloed analyse.