Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Je hoort meer slecht dan goed nieuws over wimperserums en andere producten die beloven de wimpergroei te bevorderen. Zo kwam het wimperserum van L'Oréal al meerdere keren ter sprake op fora omdat het de wimpers zou doen laten uitvallen. Aan het peperdure middel Latisse blijkt nu ook een risico te kleven...
Van Latisse zijn ondanks de hoge prijs al meer dan een miljoen flesjes verkocht. Echter: het 'wondermiddel' blijkt niet geheel zonder risico's: Irritatie en jeuk liggen op de loer. Men kwam er zelfs achter dat - in zeldzame gevallen - lichte ogen bruin werden. Voorgoed! Een andere klacht is dat de donshaartjes op de wangen van gebruiksters - die de ingesmeerde wimpers raken - ook gingen groeien. Niet wat je wil!
Snak je naar vollere wimpers? Blijf die voorlopig nog maar even faken met mascara of kunstwimpers, maar blijf van de dubieuze wimpergroeimiddelen liever af!
bron: New York Times
dicenbalt schreef:Jee, toen ik begon te lezen dacht ik "dat wil ik ook", maar toen las ik dit op internet:Citaat:Je hoort meer slecht dan goed nieuws over wimperserums en andere producten die beloven de wimpergroei te bevorderen. Zo kwam het wimperserum van L'Oréal al meerdere keren ter sprake op fora omdat het de wimpers zou doen laten uitvallen. Aan het peperdure middel Latisse blijkt nu ook een risico te kleven...
Van Latisse zijn ondanks de hoge prijs al meer dan een miljoen flesjes verkocht. Echter: het 'wondermiddel' blijkt niet geheel zonder risico's: Irritatie en jeuk liggen op de loer. Men kwam er zelfs achter dat - in zeldzame gevallen - lichte ogen bruin werden. Voorgoed! Een andere klacht is dat de donshaartjes op de wangen van gebruiksters - die de ingesmeerde wimpers raken - ook gingen groeien. Niet wat je wil!
Snak je naar vollere wimpers? Blijf die voorlopig nog maar even faken met mascara of kunstwimpers, maar blijf van de dubieuze wimpergroeimiddelen liever af!
bron: New York Times
En meer van die enge verhalen. Dus eigenlijk durf ik nu niet meer. Heeft hier nog niemand last ervan?
Focussed schreef:Mijne plakken niet aan elkaar, maar in de hoeken zijn ze zo lang en gekruld dat ze in elkaar haken, dat is wel irritant
_sharona_ schreef:LynnDenise schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat je haren bij de wortel juist dikker zijn geworden? Zodat de bovenkant van je wimpers dunner lijken?
Dat zou kunnen kloppen! Maar dan vind ik het voor mij niks, want ik vind mijn wimpers er lelijker op worden met mascara ipv mooier.