Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 19:39

Etos huismerk, heb ik nu de goede? Dacht dat het een glazen flesje was, bleek plastic te zijn :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 20:39

LynnDenise schreef:
Etos huismerk, heb ik nu de goede? Dacht dat het een glazen flesje was, bleek plastic te zijn :')

Ja :)!

LynnDenise

Re: Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 20:44

Oke, ik ga het proberen op mijn wimpers en mijn wenkbrauw. Ben erg nieuwschierig of het litteken in mijn wenkbrauw weer wat haar kan krijgen.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:01

Hebben jullie ook dat jullie wimpers aan elkaar plakken?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 16:03

Mijne plakken niet aan elkaar, maar in de hoeken zijn ze zo lang en gekruld dat ze in elkaar haken, dat is wel irritant _O-

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:34

Jee, toen ik begon te lezen dacht ik "dat wil ik ook", maar toen las ik dit op internet:

Citaat:
Je hoort meer slecht dan goed nieuws over wimperserums en andere producten die beloven de wimpergroei te bevorderen. Zo kwam het wimperserum van L'Oréal al meerdere keren ter sprake op fora omdat het de wimpers zou doen laten uitvallen. Aan het peperdure middel Latisse blijkt nu ook een risico te kleven...
Van Latisse zijn ondanks de hoge prijs al meer dan een miljoen flesjes verkocht. Echter: het 'wondermiddel' blijkt niet geheel zonder risico's: Irritatie en jeuk liggen op de loer. Men kwam er zelfs achter dat - in zeldzame gevallen - lichte ogen bruin werden. Voorgoed! Een andere klacht is dat de donshaartjes op de wangen van gebruiksters - die de ingesmeerde wimpers raken - ook gingen groeien. Niet wat je wil!

Snak je naar vollere wimpers? Blijf die voorlopig nog maar even faken met mascara of kunstwimpers, maar blijf van de dubieuze wimpergroeimiddelen liever af!
bron: New York Times

En meer van die enge verhalen. Dus eigenlijk durf ik nu niet meer. Heeft hier nog niemand last ervan?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:44

Mijn wimpers zijn ook zeker langer, maar mascara blijft plakken bij het afhalen..

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:56

dicenbalt schreef:
Jee, toen ik begon te lezen dacht ik "dat wil ik ook", maar toen las ik dit op internet:

Citaat:
Je hoort meer slecht dan goed nieuws over wimperserums en andere producten die beloven de wimpergroei te bevorderen. Zo kwam het wimperserum van L'Oréal al meerdere keren ter sprake op fora omdat het de wimpers zou doen laten uitvallen. Aan het peperdure middel Latisse blijkt nu ook een risico te kleven...
Van Latisse zijn ondanks de hoge prijs al meer dan een miljoen flesjes verkocht. Echter: het 'wondermiddel' blijkt niet geheel zonder risico's: Irritatie en jeuk liggen op de loer. Men kwam er zelfs achter dat - in zeldzame gevallen - lichte ogen bruin werden. Voorgoed! Een andere klacht is dat de donshaartjes op de wangen van gebruiksters - die de ingesmeerde wimpers raken - ook gingen groeien. Niet wat je wil!

Snak je naar vollere wimpers? Blijf die voorlopig nog maar even faken met mascara of kunstwimpers, maar blijf van de dubieuze wimpergroeimiddelen liever af!
bron: New York Times

En meer van die enge verhalen. Dus eigenlijk durf ik nu niet meer. Heeft hier nog niemand last ervan?

Enige verschil is dat dit producten zijn die echt aanbevolen worden voor de wimpergroei, wonderolie heeft eigenlijk een totaal andere functie en zit bovendien ook niet bomvol chemische troep. ;)

Bovendien zitten er in die producten vaak medicijnen die als bijwerking hebben dat je haar er mooi van gaat groeien. Wat mensen echter vergeten is dat medicijnen in mascara net zo goed bijwerkingen kunnen gaan geven. En dat resulteert dus onder andere in verkleuring van je ogen. Daarom vind ik het ook achterlijk dat ze medicijnen in mascara verwerken, vooral omdat het zo dicht bij je ogen zit. Je ogen zijn hartstikke gevoelig, daar moet je gewoon bij uit de buurt blijven met zware chemische rommel. :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:33

Mijn grote kale in ham is weg en is weer behaard.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-10 18:35

dicenbalt:

Die middeltjes die daar in genoemd staan zijn speciaal voor wimpergroei en daarom vol chemische troep. In Latisse zit zelfs een medicijn verwerkt.. Dus daar zou ik ook van afblijven.
Wonderolie wordt echt al jaren gebruikt voor haargroei, en wordt zelfs gebruikt bij ontstoken ogen en verbrandingen aan het hoornvlies. Dus maak je maar geen zorgen :)

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 12:06

Nou in dat geval ga ik ook morgen een flesje wonderolie halen :D

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 13:01

Focussed schreef:
Mijne plakken niet aan elkaar, maar in de hoeken zijn ze zo lang en gekruld dat ze in elkaar haken, dat is wel irritant _O-

Mijn onderste wimpers haken in mijn buitenste ooghoeken ook in mekaar. Dat deden ze al voor ik wonderolie gebruikte maar nu nog erger.

Ik smeer het ook op één bepaald plekje op mijn onderste wimperrand waar iets minder wimpers zijn dan de rest en er is daar een wimper beginnen groeien. *\o/*
mijn wimpers krullen nu ook een beetje, ik had eerst heel erg stijve wimpers. *D

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:48

Ik heb het nu al een tijdje in huis maar durf het nogsteeds niet uit te proberen. Ik slaap graag met mijn kussen half in mijn gezicht en ben bang dat ik wakker word met mijn gezicht vol olie. Heeft iemand daar last van?

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:04

Ik heb het idee dat het bij mij averechts werkt ofzo....
Sinds dat ik het gebruik vind ik dat mijn mascara er slechter op gaat. Vooral op mn linkerwimpers das dan best weer raar. Ik heb het idee dat de bovenkant van mijn wimpers dunner is geworden en daardoor dekt de mascara niet goed ofzo, terwijl het hiervoor heel erg goed werkte.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 22:07

Hoe zouden je wimpers aan de bovenkant dunner kunnen worden, dat komt niet een met wonderolie in aanraking :)

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:08

nee ,maar de conditie van je wimpers kan wel veranderen doordat je het aan de onderkant smeert.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 22:09

En hoe wil je dat voor elkaar krijgen aan de bovenkant?
Het kan alleen zorgen voor veranderingen aan de aanzet van de haar, niet aan de bovenkant. Wat jij zegt zou dus niet kunnen en is quatsch.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:10

Zou het niet zo kunnen zijn dat je haren bij de wortel juist dikker zijn geworden? Zodat de bovenkant van je wimpers dunner lijken?

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:13

Hmzz, dat het onzin is ben ik niet zeker van. Want de conditie van je wimperhaar begint bij de aanzet van je wimpers waarop dus de wonderolie gesmeerd word. Ik had grote verwachtingen van dit middel,maar voor mij werkt het absoluut niet. Stel dat het er niks mee te maken heeft wat ik net zei, dan werkt het helaas voor mij nog niks. Ik zie verder geen verschil, en als ik al verschil zie is het negatief.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:14

LynnDenise schreef:
Zou het niet zo kunnen zijn dat je haren bij de wortel juist dikker zijn geworden? Zodat de bovenkant van je wimpers dunner lijken?

Dat zou kunnen kloppen! Maar dan vind ik het voor mij niks, want ik vind mijn wimpers er lelijker op worden met mascara ipv mooier.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:14

Hebben jullie geen last van een kussen vol olie?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 22:21

_sharona_ schreef:
LynnDenise schreef:

Dat zou kunnen kloppen! Maar dan vind ik het voor mij niks, want ik vind mijn wimpers er lelijker op worden met mascara ipv mooier.

Wat raar, bij mij zijn ze absoluut top geworden nu...

LynnDenise: Ik slaap van mezelf al altijd op het randje van mn kussen, dus heb geen ervaring ermee!

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:22

Nu durf ik het vandaag nogsteeds niet op te smeren haha

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:29

Hmzz zou t gewoon doen hoor, er zijn meer goede dan slechte reacties :) Alleen van mensen waarbij het niet werkt, maarja proberen kan geen kwaad toch.

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:44

oow, hier ga ik toch ook eens achter zoeken!