Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
welkom thuis meis!
kop op he meis..
Mijn eerste werkdag van 5 uurtjes was toch weer 3 paracetamol waard en meteen weer 4 uur geslapen toen ik thuis kwam..
vind het rot voor je.. weet hoeveel steun je aan je maatje kan hebben.. dit is echt zuur.. Hopelijk mag je haar nog wel opzoeken?
charlotvanre schreef:ik ga straks bellen nr de psychiater. Ik ga vragen voor een opname... ik heb gisteren een overdosis medeciatie genomen waardoor ik helemaal suf was.
Ik kan echt niet meer... Ik voel me kappot. voel me al slecht sinds men 15de... En het verbeterd niets... Ik zit gisteren in een fase dat ik het niet meer kon...
De buurvrouw heeft me gisteren en vandaag uitgescholden. me klein gemaakt met de grond. het heeft de druppel doen overlopen. Nu ben ik wat rustig, heb een aantal kalmeringspillen genomen... een vriendin is bij me
ik laat nog wel van me horen
hou jullie goed allemaal
xx
. Dank voor je lieve mailtje terug. Wat super dat Remco zorgverlof opgenomen heeft en bij je blijft!! Hoop je snel te spreken, maar doe alles op je eigen tempo. Er komt nu genoeg op je af.
Het gevoel hebben helemaal hersteld te zijn, maar een tijd achter elkaar werken breekt je toch nog op. Ik merk wel dat ik (bij vlagen) veel beter aanvoel wat mijn grens is. Ga niet te hard he, je hebt inderdaad uitgerust in de vakantie, maar dat had je nodig.. Dat betekent niet dat je nu weer vol er tegenaan moet/kunt gaan. Niet met je energie smijten
. Makkelijker gezegd dan gedaan, ik herken het maar al te goed.
. Verdrietig, maar niet kunnen huilen, spanning giert door m'n lichaam..

) maar ik ben van werkgever af
Ik heb nu een logeetje, mijn nichtje van 5. Haar broertje is nog bij opa dus wel lekker rustig. Morgen gaan we naar het hunebed museum in borger, als het goed is is het dan niet zo heel warm.