Vanaf volgende week heb ik ook een crosstrainer!

Duke

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Gisteren hele goede dag gehad qua eten (enige zonde is een handje Japanse Mix 's avonds en een honingdropje in de auto). Ook nog wezen sporten (3de keer al deze week)... en vanochtend weeeeer aangekomenOok vetpercentage iets hoger dan vorige week.
Ben nu al een kilo zwaarder dan vorige week op dit moment (ga niet mijn onderschrift aanpassen, word ik helemaal depri van dan). Ik verval weer in het patroon om bijna iedere dag te wegen omdat ik hoop dat de dag ervoor dan een verkeerd moment was ofzo en zoek dan bevestiging dat het wel meevalt. Maar het tegenovergestelde gebeurt iedere keer. Ik moet gewoon voorlopig niet meer wegen.
Angela_ schreef:Je spant je schuine buikspieren vooral aan, omdat je je lichaam goed rechtop moet houden. Ik heb dan ook geen lovehandels meer. Wel heb ik nog een klein buikje, en echt geen blokjesbuik! Je kunt het beste rustig joggen om vet te verbranden, dus niet keihard rennen.
Ik zit hier nog als een stok achter de deur, ben een beetje bang om weer door te slaan naar het veel eten of juist niet meer eten. En ik vind het gezellig!