Ik ben half ziek toch even gegaan. Was erg verbaasd over hoe lekker 'ie ging. Begonnen met lopen en toch zowat een half uur kunnen volhouden, daarna het laatste stukje naar huis gewandeld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Yonker schreef:Evy zat??
Ben alleen dr muziek zat. En ik moet zeggen gisteren was ik dr ook zat toen ze bij de 2 minuten zei kom op je bent er bijna terwijl ik pas op de helft was![]()
Maar dat: "Ik ben zo fier op jou" kan je toch niet zat zijn??
zo maar weer even in de tuin in de zon liggen. dan direct maar in korte broek voor de mooie bruine benen

zit dan alleen even met de tijd bijhouden, nu heb ik of s2r of podrunner op mijn mp3 speler waardoor ik weet dat ik mag lopen of rennen. maar als ik het schema via myasisc doe dan moet ik zelf de tijd bijhouden op een horloge en daar heb ik echt een ongelooflijke hekel aan, is niet motiverend voor mij
ik kijk om de paar minuten op mijn horloge om erachter te komen dat ik nog lang niet ben
iemand tips??? SAKKIA schreef:Geen idee hoe je dat gaat oplossen![]()
Ik heb daar ook een hekel aan namelijk, heb ik op de sportschool ook namelijk en dan ben ik eigenlijk voor mijn gevoel al wel moe en dan ben ik nog maar net op weg
.
.
Heb ik een heel eind gelopen, ben ik op de helft (hehe eindelijk) en dan heb ik het gevoel dat die tweede helft veel langer duurt
Loop dan volgens mij ook een stuk verder dan in de eerste helft

SAKKIA schreef:En soms heb ik het idee dat Evy me gewoon naait waar ik bij staHeb ik een heel eind gelopen, ben ik op de helft (hehe eindelijk) en dan heb ik het gevoel dat die tweede helft veel langer duurt
Loop dan volgens mij ook een stuk verder dan in de eerste helft
Muts, ja ik denk dat ze je in de maling neemt!

hetbommeke schreef:MB, rommelige spieren??? klinkt wel leuk
Muziek haal je uit je map op je kompu, als je op je startknop gaat staan, krijg je zo'n heel menu, daar staat ook rechts ergens muziek bij, tussen documenten, afbeeldingen, ontspanning. Daar klik je op en dan zie je mappen met muziek.
Heb ik weer.