Quellian schreef:Ja manDan wordt hij lekker suf en kan gelijk de nachtfles erin. Deze miep heeft een dreigend chronisch slaaptekort
Ahhh hihi zie dat je kereltje nog heel jong is. Gefeliciteerd trouwens

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Quellian schreef:Ja manDan wordt hij lekker suf en kan gelijk de nachtfles erin. Deze miep heeft een dreigend chronisch slaaptekort
MamboBeach schreef:Zoals ze zelf al aanhaalde in dit topic wat betreft de leeftijd van kindjes krijgen, dat iemand van 30 jaar wijzer is dan iemand van 20 jaar, dat geldt ook voor een hele hoop andere dingen.
Ayasha schreef:Lol sommige posts zijn niet voor interpretatie vatbaar...
Maar doet er niet toe. MB zal heel goed weten waar het over gaat ook al zal ze dat hier beslist niet toegeven.
Maar ik val dus niet over de mening maar over de manier waarop ze er nu over doet.Ik heb nooit een abortus gepleegd dus sowieso raakt haar mening mij niet.
Ayasha schreef:Als 20-jarige heb je sowieso niet de wijsheid van een 30jarige... Ook ik ben van mening dat je als 20 jarige (iig niet bewust) voor kinderen moet kíezen, dat je het laat komen als het mis gaat kan ik in komen maar er bewust voor kiezen, neen, da's te vroeg. Je bent zelf nog maar net "kind-af"
Brainless schreef:Hier in de buurt (de zwaardere mensen ) hebben veel meiden al voor een 20ste hun eerste kind.
Ze zijn dan al wel getrouwd.
Mijn schoonzus was ook 19 toen ze er 1 kreeg, maar mijn zwager verdiende genoeg om ze te kunnen onderhouden.
Echwel schreef:Het moeder zijn eindigt niet op het moment dat je kind een kind krijgt, ook dan heb je verantwoording.
Als het zo is dat je kind het om een of andere reden niet aankan, moet je als moeder helpen, daarvoor heb je ervaring opgedaan..
Echter als moeder ook sociaal zwak is zit je in een vicieuze circel en dat heeft niets met leeftijd te maken..
Biieniie schreef:Je zal mij ook niks horen zeggen over de dames die op jonge leeftijd kinderen hebben gehad en waarmee het wel allemaal goed gaat! Daarvoor heb ik diepe respect omdat ik weet dat ik het niet op zou kunnen brengen. Wellicht dat ik misschien egoïstisch ben in dat opzicht, maar in mijn jongere jaren (12-17) was ik alleen maar met de zorg voor anderen bezig dus ik ben dan ook van mening dat ik nu even egoïstisch mag zijn. Niemand anders kan mij gelukkig maken dan ikzelf. En van een kind in mijn leven zou ik niet gelukkig worden.
Ik hou gewoon niet van (jonge) kinderen.
Daarnaast ken ik iets teveel dames die jong kinderen hebben gehad en die werkelijk een zooitje van hun leven hebben gemaakt. Dochters in aanraking met politie door geweldpleging. Zonen in de drugshandel. En niet meer de financiële zorg kunnen dragen omdat de vader hem gesmeerd is. (in meerdere gevallen)
Dit is één van de redenen dat ik gewoon niet sta achter jong kinderen krijgen. Nogmaals mijn mening, ik respecteer de mensen die het wel allemaal goed voor elkaar hebben en nette opgevoede kinderen hebben!
Equimotion schreef:Maar wat vind jij dan zorgen dat je niet zwanger wordt? Ik doe daar echt wel mijn best voor, maar ga binnen mijn relatie niet lopen klooien met condooms hoor, wil het ook nog een beetje leuk hebben.
Mocht mijn anticonceptie dus niet gewerkt hebben dan neem ik dat kind niet op de koop toe maar weet ik de weg toch echt wel te vinden.