Leven met een Spastische darm deel 2.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 17:13

Ik schop leven *\o/*

Ik zit wat te twijfelen of ik wel leven schop hier haha , ben wel wat opgeblazen en heb periodes waar ik niet kan en heb weer vervloekte aardbeien op mijn achteruitgang -O- Jeuken en pijn , galblaas is in februari weggehaald en toen weken geen last en nu weer regelmatig pijn , ik mijd kool en ui en bonen , krijg ik zoveel gas en kramp van :') (vergas de hele bende in huis _O- ). Sommigen geloven dat niet maar ik weet het en dat is belangrijker :P , verder geen frituur meer omdat ik die galblaas ook niet meer heb en durf het niet meer en dan krijg ik diarree .

Ik heb zover ik weet niks aan mijn darmen , gewoon zwakke darmen..,.,.

Wel merk ik in den ochtend dat ik wat beroerd uit bed kom , moet eten en dan is het wel over. (meestal ook gelijk naar de pot in den ochtend...)

Hoe is het verder hier?

Grapjasjes12

Re: Leven met een Spastische darm deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 09:41

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Afentoe vreemde ontlasting, maar geen pijntjes :)

Liesje89

Re: Leven met een Spastische darm deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 10:36

Hier gaat het de laatste tijd eigenlijk ook heel erg goed! Ik neem nooit meer aardappelen en ik ben erg blij met de nieuwe lactose vrije melk van Campina, die is echt lekker en dat gaat goed.
Tegenwoordig neem ik als ik ergens heen moet of iets ga eten waarbij ik een groter risico heb om last te krijgen, van te voren een pilletje van de kruidvat in tegen diarree, en heb dan nergens last van. Ook niet echt van verstopping oid. Dit is natuurlijk per persoon heel verschillend maar voor mij werkt het goed :)