[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:08

Ketaki schreef:
hoelang blijf je er in het begin last van houden?

of was de industrial gezet en helemaal geen last gehad

Ik kon de eerste week niet op dat oor slapen, daarna met mn hand eronder ging het wel. Met haren kammen ff uitkijken in het begin
Uhm.. Verder heeft ie 2 keer irritant lopen kloppen maar kwartiertje met ijs erop en het was gewoon weg.
Verder niets :D

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:04

nu heb ik nog steeds geen antwoord wat dat zou kunnen betekenen dat mijn helix zo jeukt

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:06

105159 schreef:
nu heb ik nog steeds geen antwoord wat dat zou kunnen betekenen dat mijn helix zo jeukt

oh dat heb ik ook, ik dacht dat het misschien nog met de genezing te maken had..

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:08

nee het is bijna 8 maanden geleden dat hij gezet is verder eigenlijk geen last van

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:10

De genezingstijd van een helix is láng he. Gemiddeld 9 maanden maar het kan ook langer duren.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:16

ik heb mijne ook al 6 maanden, maar hij is nog steeds niet genezen. (mijn lichaam geneest wel traag overigens)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:19

Even een vraagje tussendoor..

Heeft iemand hier ervaring met de shop Paradigm? (Arnhem) Heb er begin januari een piercing besteld voor mijn industrial. Zou op maat gemaakt worden maar heb er niks meer van gehoort.. Ben er een keertje langs geweest om te vragen hoe dat zat (ongeveer een maand geleden) en nee die kwam er zo snel mogelijk aan en ze zouden mij bellen als ze er klaar mee waren. Nou heb ik eigenlijk het vermoeden dat ik geen telefoontje meer ga krijgen, heb ondertussen ook niet echt zin meer om daar nog een keer langs te gaan om te vragen of ze hem nou al hebben of om er nog geld voor te blijven reserveren.. Vind dit toch wel een beetje erg lang worden want hij zou er binnen 2 á 3 weken al zijn!

Denk eigenlijk ook niet dat hij nog komt..

Heeft iemand dergelijke ervaringen met deze shop?
Laatst bijgewerkt door Cubone op 05-04-10 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:21

Bij jeuk denk ik altijd maar dat het aan het genezen is... want anders zou alles al moeten gaan ontsteken ondertussen :P
Ketaki schreef:
zijn hier ook bokkers die ervaringen met een industrial hebben.

Ik heb de mijne ondertussen een jaar of 4, ik was 55 euro kwijt omdat ze een fout maakte in de prijs. Shop rekende eigenlijk 2x zoveel, maar zij was net terug uit Japan en had dat even niet door :+ Wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond. Ze zijn zo gezet, maar genezing is een ander verhaal. Ik heb zeker bovenaan vaak een flinke bult erop gehad. Die niet vanzelf wegtrok dus met een naald open geprikt en telkens leeggemaakt. Beetje ranzig maar ben uiteindelijk bultvrij geworden haha. Slapen kon ik er in het begin niet op en als het erg rommelde tussendoor dan ook niet. Vanaf 2 jaar heb ik er helemaal geen last meer van gehad, voor die tijd ging het periodes goed en dan weer minder. Het is vooral irritant dat in het begin bij de kapper ze er telkens achter bleven haken of onwijs moeilijk deden omdat ze het eng vonden haha.

Maar als je flink wat geduld hebt is het best een aanrader om te laten zetten :D Kan natuurlijk ook beter gaan, maar ken meerdere waarbij het toch zeker wel 2 jaar duurde voordat het echt niet meer rommelde en sommige die 'm van ellende na anderhalf jaar maar eruit gehaald hebben...

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:41

Ketaki schreef:
zijn hier ook bokkers die ervaringen met een industrial hebben.

Het is zeker een aanrader, maar je moet er wel wat voor over hebben!

Ik heb nu een dik jaar een industrial. Ik heb er 75 euro voor betaald, best een nette prijs vind ik. Hij is heel netjes en hygiënisch gezet, maar toch vond ik de genezing echt een verschrikkelijk! Niet fijn in ieder geval. Het zetten vond ik trouwens reuze mee vallen!

Slapen is de eerste maand geen pretje geweest en ik weet nog precies dat ik toen ik hem ongeveer een maand had iemand mij in de kroeg een verrassingsknuffel gaf waarna ik naar de wc ben gerend omdat ik zo misselijk werd van de pijn. En haren die om je piercing heen draaien zijn ook niet echt heel relaxed. Vooral het gaatje het dichts bij mijn oog is lang bezig geweest met kloten. Steeds ging hij weer etteren en bloeden, maar na een paar dagen was dat dan weer over en twee weken later begon het weer opnieuw. Dat is nu denk ik sinds een maandje over. Bij het achterste gaatje is zeg maar ook een beetje huid over de piercing heen gegroeit. Een soort vulkaantje ( :') ) waar het staafje uit komt. Maar dat valt gelukkig niet zo heel erg op.

Eigenlijk heb ik er dus een jaar lang niets anders als ellende aan gehad :o En toch kan ik hem iedereen aanbevelen! Hij is zoo mooi! En ik vind de reacties van andere mensen gewoon geweldig. Ik werk in de horeca en mag hem gewoon in houden van mijn baas, maar mijn haar moet wel strak opgestoken zijn dusja. Dan kan ik hem showen :D Heb tot nu toe alleen nog maar positieve reacties gehad op een paar mensen na die hem eng vonden. Dus ik zeg: Gewoon doen!
Edit: Reuzen :')

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:42

Paradigm is een hele goede shop en daarbij komt ook dat ze veel klanten hebben. Ik denk dat jouw foutje meer als incident kan worden bestempeld. ;)

Industrial is relatief lastig met genezen, ik heb er ook een gehad. Als ze niet aan 't kloten zijn dan zijn ze leuk. :P

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:53

Authentic schreef:
Paradigm is een hele goede shop en daarbij komt ook dat ze veel klanten hebben. Ik denk dat jouw foutje meer als incident kan worden bestempeld. ;)

Industrial is relatief lastig met genezen, ik heb er ook een gehad. Als ze niet aan 't kloten zijn dan zijn ze leuk. :P

Ok :) Nouja dan heb ik pech gehad geloof ik. Misschien dat ik dan nog even langs ga als ik mn loon weer binnen heb :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:56

Haha owjah dat vergat ik idd... dat je denkt dat het wel ok gaat en er dan iemand tegenaan slaat. Ik was nogal van het 2x per maand naar concerten. Dan was die net rustig en kreeg ik weer een schoen in mn hoofd geprakt ofzo van iemand. Nooit last van voordat ik dat ding had maar schijnbaar trekt dat lompe mensen aan :P Ik werd ook altijd vol geraakt op rechts en nooit op links, alsof ze het erom deden..

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:54

dat had ik ook bij gym nog maar net 1 week had ik mijn helix en iemand was zo snugger om er met een honkbal handschoen tegen aan te slaan (hij wist het niet dus niet helemaal zijn schuld) en bij scouting bleef hij tijdens een potje stoeien achter de bank hangen met zijn ringetje
volgens mij trok mijn oor ook lompe mensen aan

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:55

Ik heb nu de hele tijd met m'n tragus dat ik vergeet dat ik het heb. Dus als ik de telefoon opneem gooi ik vol enthousiasme de telefoon tegen mn oor :+

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:02

Herkenbaar :+
Mijn telefoon is trouwens flink verkrast dankzij m'n oorpiercings.

Mijn anti-tragus is alweer aan het kloten, bluh :r

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:51

Ja had ik in het bezig ook, telefoneren en zonnebrillen op was niet zo'n lekker gevoel
Maar kan hem alle kanten op bewegen en 'trekken', en (net ff geprobeerd :))) er ook op slaan hahaha. Nee geen last, zo goed als genezen denk ik! En nog steeds wil ik een roze staafje.... Iemand die weet waar die te verkrijgen zijn (in NL?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 21:01

Ik heb ze helaas nog niet gezien :P

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:15

Waarschijnlijk is de volgende vraag al meerdere malen gesteld, haha maar ik stel hem toch.
Als je een navelpiercing wilt, gelet op de zomer, is het dus verstandig om daar niet te lang meer mee te wachten? :P
Ik las iets van 6 maanden tot een jaar genezingstijd en hoe zit dat met zwemmen, zon, etc? Dat mag toch iets van 2 maanden niet?
En heb je er ook veel last van op het begin bij paardrijden?

(En wat zijn de prijzen gemiddeld?)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 18:41

suus_ schreef:
Ja had ik in het bezig ook, telefoneren en zonnebrillen op was niet zo'n lekker gevoel
Maar kan hem alle kanten op bewegen en 'trekken', en (net ff geprobeerd :))) er ook op slaan hahaha. Nee geen last, zo goed als genezen denk ik! En nog steeds wil ik een roze staafje.... Iemand die weet waar die te verkrijgen zijn (in NL?)

Piercingshop?
Ik krijg als het goed is een koperkleurige, maar ze hadden ook paarse, blauwe, rode, gele etc. Gewoon eens naar vragen :D

Afbeelding
Zoiets dus. :D

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:15

Wat voor maat word er gebruikt bij tepelpiercing zetten?? :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:17

wimmus schreef:
Herkenbaar :+
Mijn telefoon is trouwens flink verkrast dankzij m'n oorpiercings.

Mijn anti-tragus is alweer aan het kloten, bluh :r

same here :j Heb een tijd een spike op mijn helix gehad... Mijn scherm is eh... Kaduuk zeg ma :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:34

Amigo_ schreef:
Wat voor maat word er gebruikt bij tepelpiercing zetten?? :=

1.6 mm dikte :)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 19:41

1.6mm dikte en Het ringetje dat er bij mij in is gezet is geloof ik 16mm ofzo.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 21:10

mensen ik heb een heeeeeel groot probleem, ik ben het balletje van mn Wenkbrauw piercing kwijt, en ik heb geen andere, heeft iemand een alternatief, en weten jullie of je gewoon zo'n gratis balletje bij de piercer kan krijgen
antwoord per PB ik zit normaal niet op dit topic

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 22:39

Hallo mensen! Na een tijdje meld ik mij ook weer. Heb nu bijna een jaar een microdermal en al 7 jaar een navelpiercing. Alles ging altijd goed en heb nooit echt last van onstekingen enz. Maar na bijna een jaar van mijn MD, bleef ik steeds vaker met mijn kettingen eraan te blijven hangen ( hij zit namelijk aan de rechterkant onder mijn sleutelbeen ). Ik ben hem dus sindsdien in de gaten aan het houden en hij was al wat roder door het blijven hangen eraan. Maar nu heb ik het idee dat hij eruit aan het groeien is. Zowiezo weet ik dat de MD erom bekend staat. ik zie het staafje al helemaal eruit en begin nu ookal het plaatje te zien ... Herkent iemand dit?