Ketaki schreef:hoelang blijf je er in het begin last van houden?
of was de industrial gezet en helemaal geen last gehad
Ik kon de eerste week niet op dat oor slapen, daarna met mn hand eronder ging het wel. Met haren kammen ff uitkijken in het begin
Uhm.. Verder heeft ie 2 keer irritant lopen kloppen maar kwartiertje met ijs erop en het was gewoon weg.
Verder niets

Wat ik natuurlijk helemaal niet erg vond. Ze zijn zo gezet, maar genezing is een ander verhaal. Ik heb zeker bovenaan vaak een flinke bult erop gehad. Die niet vanzelf wegtrok dus met een naald open geprikt en telkens leeggemaakt. Beetje ranzig maar ben uiteindelijk bultvrij geworden haha. Slapen kon ik er in het begin niet op en als het erg rommelde tussendoor dan ook niet. Vanaf 2 jaar heb ik er helemaal geen last meer van gehad, voor die tijd ging het periodes goed en dan weer minder. Het is vooral irritant dat in het begin bij de kapper ze er telkens achter bleven haken of onwijs moeilijk deden omdat ze het eng vonden haha.
) waar het staafje uit komt. Maar dat valt gelukkig niet zo heel erg op.
En toch kan ik hem iedereen aanbevelen! Hij is zoo mooi! En ik vind de reacties van andere mensen gewoon geweldig. Ik werk in de horeca en mag hem gewoon in houden van mijn baas, maar mijn haar moet wel strak opgestoken zijn dusja. Dan kan ik hem showen 
Nouja dan heb ik pech gehad geloof ik. Misschien dat ik dan nog even langs ga als ik mn loon weer binnen heb
) er ook op slaan hahaha. Nee geen last, zo goed als genezen denk ik! En nog steeds wil ik een roze staafje.... Iemand die weet waar die te verkrijgen zijn (in NL?) 
Heb een tijd een spike op mijn helix gehad... Mijn scherm is eh... Kaduuk zeg ma