Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CIV schreef:PW, wat fijn dat de Wok geslaagd was! En dat je je vandaag ook weer hebt vermaakt, zie weer een stijgende lijngelukkig. Ze doet nooit niks naar andere honden, vind het wel gezellig maar zelf vind ik het altijd eng omdat ze epilepsie heeft. Stel dat we ergens gaan kijken dan wil ik haar meenemen of misschien kan ik de hond op proef krijgen?
CIV schreef:Flugeltje, een schoonmaakster kan bijdragen aan de oplossing, wie weet wil zij ook wel strijken? Goed dat je wel inziet dat er iets zal moeten veranderen! Nu moet je zelf nog kijken wat er kan veranderen zodat jij meer lucht krijgt.
CIV schreef:Ik ben niet meer naar stal gegaan, vrouwtje had afgezegd en ik had niet zo'n zin. Vind dit ergens wel erg maar morgen weer een dag. Wil zo nog even een lekkere ronde met de hond wandelen zodat ik toch buiten ben geweest. Vanavond eten we weer lekker pizza
vind ik altijd gezellig zo in het weekend.
flugeltje schreef:@CIV
Ik heb idd moeite met het accepteren, niet omdat ik het niet wil, maar meer omdat het niet kan.
Dus om het kort te maken, voel ik me enorm schuldig als ik ziek ben en kan daar niet overheen stappen. Ik ga eens proberen een schoonmaakster te zoeken, die 1 dag in de week wil schoonmaken, misschien dat dat werkt.
Angela_ schreef:Ik ben nog steeds niet goed in mediteren, maar ik kan het er wel makkelijker laten 'zijn' dus ik heb er wel wat aan gehad uiteindelijk.
Pollewoppy schreef:flugeltje schreef:@CIV
Ik heb idd moeite met het accepteren, niet omdat ik het niet wil, maar meer omdat het niet kan.
Dus om het kort te maken, voel ik me enorm schuldig als ik ziek ben en kan daar niet overheen stappen. Ik ga eens proberen een schoonmaakster te zoeken, die 1 dag in de week wil schoonmaken, misschien dat dat werkt.
Acceptatie gebeurt ook niet van de een op andere dag. Het is geen knop die je om zet helaas. Acceptatie is een heel proces. Ik heb er meer dan een jaar over gedaan om het echt te accepteren. Het gaat erom dat je in kleine stapjes je gedragspatronen die je in de wegzitten (en geloof mij, dat is ook bij jou zo, ik lees het al in je berichten) te veranderen. Het gedragspatroon van altijd maar 'moeten, moeten, moeten' is daar één van. En dat gaat echt niet van de een op de andere dag. En verandering is moeilijk...
flugeltje schreef:zoals ik uit jullie verhalen begrijp gaat dit heel lang duren. Ik kan toch geen 1,5 jaar beroep doen op mijn familie ??