[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SofieBeau

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:08

D-Y , steriel glijmiddel dus (nuja, steriel tot je het openmaakt, maar het zou gebruikt worden voor leuke medische onderzoeken ( :+ ) )

dus géén vaseline, vraag me af hoe blond dat je denkt dat ik ben :P ;)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:40

xDramaQueen schreef:
Dinniej schreef:
Je laten piercen bij Magic Tattoo? Da's knap.
Ik ga zelf liever naar Magic Piercing, die hebben wat meer verstand van piercen. :D

is dat het enige wat je erop te zeggen hebt? de shop hoort bij magic tattoo dus je snapt wat ik bedoel. tis allebei van dick de wit.

Wat moet ik er anders op zeggen?
Ik ken Bunker Tattoo niet, dus daar kan ik weinig over zeggen.

En het is allebei misschien van Dick de Wit, maar bij de tattooafdeling werken toch hele andere mensen dan bij de piercingafdeling. :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 15:42

Paljassofie schreef:
D-Y , steriel glijmiddel dus (nuja, steriel tot je het openmaakt, maar het zou gebruikt worden voor leuke medische onderzoeken ( :+ ) )

dus géén vaseline, vraag me af hoe blond dat je denkt dat ik ben :P ;)

Het was niet bedoeld alsof je blond bent, ik snapte zelf je post niet helemaal.

Ik gebruik zelf ook KY Jelly. (ik neem aan dat we hetzelfde bedoelen?)

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:13

haha :P je KY kan ook :') ik ben duidelijk wat verstrooid vandaag :D

was echt niet gemeen bedoeld hoor ;) van dat blond... maar aan het studeren, blijkbaar zijn mijn hersenen alweer aangetast van het studiewerk :P KY dus :j

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:16

Haha, het was ook niet gemeen bedoeld van mijn kant. ;)

Maar KY werkt erg fijn bij het stretchen, vind je niet? :D

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:25

jip :j mijn ouders keken alleen nogal raar toen ze het in mijn badkamerkastje vonden :')

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 16:56

Dinniej schreef:
xDramaQueen schreef:

is dat het enige wat je erop te zeggen hebt? de shop hoort bij magic tattoo dus je snapt wat ik bedoel. tis allebei van dick de wit.

Wat moet ik er anders op zeggen?
Ik ken Bunker Tattoo niet, dus daar kan ik weinig over zeggen.

En het is allebei misschien van Dick de Wit, maar bij de tattooafdeling werken toch hele andere mensen dan bij de piercingafdeling. :)

nee je kwam met een argument dat nergens op gebaseerd was, waarop ik die naar beneden haal, daar weet je geen antwoord verder op en dus is dat het enige wat je meld, zo bedoelde ik dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:00

Ik heb m'n ouders al heel lief meegedeeld dat ik voor m'n verjaardag al een cadeautje weet O:)
ze keken alleen iets minder blij toen ik vertelde wat dat dan wel niet was. :+ (Navelpiercing)
Maar ze zeiden ook niet gelijk nee of zo, dus ik hoop eigenlijk dat ik 'm voor me verjaardag (november :+ ) krijg :D

En dan koop ik ook gelijk een nieuw iets voor in m'n oor, ik wil geen ringetje meer maar een staafje of zo. Die zit er nu al weer bijna een jaar in =:), einde van augustus had ik 'm laten zetten haha

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 17:03

Rebeccaa schreef:
Ik heb m'n ouders al heel lief meegedeeld dat ik voor m'n verjaardag al een cadeautje weet O:)
ze keken alleen iets minder blij toen ik vertelde wat dat dan wel niet was. :+ (Navelpiercing)
Maar ze zeiden ook niet gelijk nee of zo, dus ik hoop eigenlijk dat ik 'm voor me verjaardag (november :+ ) krijg :D

En dan koop ik ook gelijk een nieuw iets voor in m'n oor, ik wil geen ringetje meer maar een staafje of zo. Die zit er nu al weer bijna een jaar in =:), einde van augustus had ik 'm laten zetten haha

niet ontzettend doorzeuren, maar herriner ze er wel aan! zo van joehoee! ik wil het echt heel graag!

ik mag eindelijk ook een tongpiercing, ik zit helemaal vol met metaal, ik was 17 toen ik mn tattoo kreeg, ben nu 20 en mocht nog steeds geen tongpiercing _O- nu mag ik hem als ik 21 word, dan mag ik alles zelf uitmaken zowel tattoo's en piercings, ze hield me alleen rustig om te voorkomen dat ik me helemaal vol zou piercen, ik heb net een wortelkanaal behandeling gehad, en hoef niet meer terug, dus ik ga het van de week vragen en misschien mag het nu al :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:07

xDramaQueen schreef:
nee je kwam met een argument dat nergens op gebaseerd was, waarop ik die naar beneden haal, daar weet je geen antwoord verder op en dus is dat het enige wat je meld, zo bedoelde ik dat.

Daar heb ik best wat op te zeggen..
Maar wat heb jij eraan als ik een hele discussie open over mijn ervaringen met slechte goedkope piercers?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:11

spreek dan voor jezelf, en niet alsof het feiten zijn :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 21:20

Deze vraag is vast al eens gesteld, maar..
Ik heb zo'n draadjes achter m'n tanden van na de beugels zegmaar (boven en onder). En wil eigenlijk een tongpiercing laten zetten. Kan het bolletje beschadigd raken door zo'n draadje (mits je er niet mee kliert, natuurlijk)?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 21:55

normaal hoort dat niet :)

Natje_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:10

Kennis van me heeft een tongpiercing en hij heeft ook draadjes maar daar heeft hij geen last van :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:21

Ik zag hier wat langskomen over pijn met oprekken, ik heb geen pijn gehad (zit op 10mm). Als 't na 2 maanden nog gevoelig is dan is 't niet helemaal gegaan zoals 't hoort, of je moet wel tot een groot procentueel verschil gerekt hebben en heel langzaam genezen.

xDramaQueen schreef:
en glijmiddel is wel gezond dan?
ik denk niet dat alles wat hier aangeraden word helemaal joffel is voor de oor, maar zolang je het schoonmaakt maar het niet uit, of het nou baby olie is of vaseline oid.

Alleen glijmiddel op basis van water en het moet kleur en smaakloos zijn. :) De rest verstopt 't een ander of brengt rare stofjes in 't genezende weefsel.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:26

goh, ik ben dat pijnverhaaltje bij stretchen een beetje beu gehoord eigenlijk :o je rekt je oor wel uit, natuurlijk doet dat wat pijn :=

ik heb het in het begin zeker niet helemaal gedaan zoals het hoort, maar zoveel maakt dat niet helemaal uit toch? heb nooit een blowout gehad, stretchen zelf doet altijd gewoon even pijn en de dag erna is dat zo goed als over.

wat doen jullie nu eigenlijk om die gemene geurtjes te voorkomen? :=

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:37

Tegen rare luchtjes help bij maar 1 ding, en dat is regelmatig schoonmaken.
Ik was m'n tunneltjes en oortjes met Unicura en doe de tunneltjes daarna nog ff na met 70% alcohol.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 22:56

unicura zeep is dat gewoon ph-neutrale zeep? en die alcohol is dan dat vluchtige goedje neem ik aan?

Stardust5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:12

Hallo,,

Mijn tragus piercing is ontstoken, hij is heel dik en er komt etter uit.
Ik weet nu niet zo goed hoe ik het beste kan schoonmaken.
Hebben jullie tips?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:21

lepeltje zout in gekookt water (ik doe halve liter) ff laten afkoelen en schoonmaken, 2 ker pe dag.
kan je erop sprayen en met wattenstaafje doorheen ofzo, maar ik doe dat water&zout in een bakje en leg mn oor erin. ziet er gek uit ja :') en de huid rondom de piercing natuurlijk droogmaken
Laatst bijgewerkt door Poiuytrewq op 17-08-09 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Stardust5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:23

en wat voor zout moet dan zijn? zee zout?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:23

ja zee zout!

Stardust5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:27

oke dankje:D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 12:25

Stardust5 schreef:
Hallo,,

Mijn tragus piercing is ontstoken, hij is heel dik en er komt etter uit.
Ik weet nu niet zo goed hoe ik het beste kan schoonmaken.
Hebben jullie tips?

met wat behandelde je het hiervoor? unicura oid? voor kraakbeen gebruik ik altijd sterilon.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:03

ik wil mn moeder vragen of ik deze week al een tongpiercing mag, lijkt mij dat het niet uitmaakt of het over een half jaar is of nu, maar ik durf niet :')