dus géén vaseline, vraag me af hoe blond dat je denkt dat ik ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Dinniej schreef:Je laten piercen bij Magic Tattoo? Da's knap.
Ik ga zelf liever naar Magic Piercing, die hebben wat meer verstand van piercen.
is dat het enige wat je erop te zeggen hebt? de shop hoort bij magic tattoo dus je snapt wat ik bedoel. tis allebei van dick de wit.
Paljassofie schreef:D-Y , steriel glijmiddel dus (nuja, steriel tot je het openmaakt, maar het zou gebruikt worden voor leuke medische onderzoeken () )
dus géén vaseline, vraag me af hoe blond dat je denkt dat ik ben![]()
Dinniej schreef:xDramaQueen schreef:
is dat het enige wat je erop te zeggen hebt? de shop hoort bij magic tattoo dus je snapt wat ik bedoel. tis allebei van dick de wit.
Wat moet ik er anders op zeggen?
Ik ken Bunker Tattoo niet, dus daar kan ik weinig over zeggen.
En het is allebei misschien van Dick de Wit, maar bij de tattooafdeling werken toch hele andere mensen dan bij de piercingafdeling.
Rebeccaa schreef:Ik heb m'n ouders al heel lief meegedeeld dat ik voor m'n verjaardag al een cadeautje weet
ze keken alleen iets minder blij toen ik vertelde wat dat dan wel niet was.(Navelpiercing)
Maar ze zeiden ook niet gelijk nee of zo, dus ik hoop eigenlijk dat ik 'm voor me verjaardag (november) krijg
![]()
En dan koop ik ook gelijk een nieuw iets voor in m'n oor, ik wil geen ringetje meer maar een staafje of zo. Die zit er nu al weer bijna een jaar in, einde van augustus had ik 'm laten zetten haha
xDramaQueen schreef:nee je kwam met een argument dat nergens op gebaseerd was, waarop ik die naar beneden haal, daar weet je geen antwoord verder op en dus is dat het enige wat je meld, zo bedoelde ik dat.
xDramaQueen schreef:en glijmiddel is wel gezond dan?
ik denk niet dat alles wat hier aangeraden word helemaal joffel is voor de oor, maar zolang je het schoonmaakt maar het niet uit, of het nou baby olie is of vaseline oid.