Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:27

Dan nog vind ik dit gewoon écht niet mooi :o Dan had je imo beter je nagels helemaal in 1 kleur kunnen doen oid :) want nou lijkt je hele nagel alleen uit die dikke witte rand te bestaan :=

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:28

Oeh goed nieuws van Enchantra :D
Jammer dat ik net mijn spulletjes heb besteld, maar voor een volgende bestelling is 't toch makkelijk, aangezien ik nog wat China Glaze lakjes wil en ook nog wat imageplates als ik er mee om kan gaan :o

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:36

Ik heb nog geen topcoat o.i.d. eroverheen zitten op de foto. En ik haat dat witte vlekje op mijn ringvinger, eerst had ik die op meer nagels maar nu alleen maar daar gelukkig.
Afbeelding

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:38

goed nieuws van Enchantra jammer dat ik voorlopig wel genoeg heb.
Laura ik vind dat wij 20% korting moeten krijgen wij hebben immers de rest aangestoken. O:) :))
Ik weet niet meer wie het vroeg maar het zijn niet mijn eigen nagels. Ik heb ze zelf bijgevijld omdat mijn nagelstyliste in de spaanse zon ligt en ik een week later ga dan normaal. Als ik niet zelf vijl ben ik bang dat ze afbreken. Misschien zijn ze niet keurig recht maar ik zit er niet mee. ;)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:39

Netjes hoor mariekiee!! :D Tof kleurtje ook :))

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:42

Iessie schreef:
goed nieuws van Enchantra jammer dat ik voorlopig wel genoeg heb.
Laura ik vind dat wij 20% korting moeten krijgen wij hebben immers de rest aangestoken. O:) :))
Ik weet niet meer wie het vroeg maar het zijn niet mijn eigen nagels. Ik heb ze zelf bijgevijld omdat mijn nagelstyliste in de spaanse zon ligt en ik een week later ga dan normaal. Als ik niet zelf vijl ben ik bang dat ze afbreken. Misschien zijn ze niet keurig recht maar ik zit er niet mee. ;)

Haha indd :P
Als ik het topic niet had gestart en wij niet zo hard hadden gelult waren ze minder bekend whhahaha :d
nee hoor vind 10% ook al leuk :D

Wel jammer dat ik dat mailtje nu zie, heb net nog geen week geleden voor 54.50 besteld.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:50

charr_x Sorry maar ook ik vind het niet mooi. (zacht uit gedrukt)

De french mag max 1/3 ten op zichte van 2/3 nagelbed zijn.
Bij jou is het andersom dus de verhouding klopt totaal niet.

Je zou ze dus of moeten lakken met een goede dekkende kleur. Of een flink stuk inkorten.

Ik zal eerlijk zeggen dat ik bij nagelbijters nooit french maak als het er net op zit.
Altijd 1 kleur gel en lekker kort. Juist om dit te voorkomen.

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:51

@ Wendy;
Dankje, kleurtje is van de Hema :+

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:53

nikolletje schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb mij een heel ernstig leuk berichtje van Enchantra in mijn mailbox gekregen!!! Dit is echt supergoed nieuws voor alle Boktleden.

Citaat:
Beste Nikolletje,

Omdat wij zelf nog geen berichten op het forum kunnen posten ben ik zo vrijom even een PM te sturen.
Als er zojuist bericht is verzonden dat de bestelling bij TNT is aangebodenzal deze hoogstwaarschijnlijk morgen worden bezorgt.

Misschien zou je namens ons een bericht willen doorgeven op het forum? We verbaasden ons de laatste tijd over de grote hoeveelheid bezoekers vanafhet Bokt-forum. Nu hebben we het topic doorgekeken en gezien dat er heel veel enthousiaste Konad-gebruikers zijn. Jullie maken onderling ook veel reclame en wij vinden dat jullie hier iets voor terug verdienen. Iedereen die via http://www.konadnailart.nl (Hier staan ook onze verkooppuntenvermeld) of http://www.konadnail.nl een bestelling plaatst en als kortingscode"Bokt" invoert krijgt 10% korting op het totale bestelbedrag exclusiefverzendkosten. Hopelijk zijn jullie hier blij mee.

Met groet, Enchantra

Is dat niet een goed bericht voor ons :P

Was helemaal verbaasd over dit berichtje, en ik moet zeggen dat ik er super blij mee ben :D
Dus BESTELLEN ALLEMAAL!!!!!

VET!!! :):)
Hoe weten zij dat het via bokt komt? Moet je bij je bestelling invoeren hoe je op die site terecht bent gekomen ofzo?

nikolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 10:59

tja dat vroeg ik me dus ook af, misschien gegoogled en erg veel hits vanaf bokt?
Dat lijkt me wel erg logisch whaha

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 11:03

xx_marieke jou nagels zijn trouwens wel ERG stoer!!!!

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 11:21

pfieuw 18 bldz gelzen. ik zat even 8 dagen in oostenrijk. . mijn nagels zagen er stom uit daar. blauw zilver met palmbomen

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:01

Ze groeien er ook wel weer af, mijn eigen nagels zien er niet veel beter uit.. :P
Versturen ze van Konad ook naar België?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:02

Volgens mij wel ja :j Als je iets in je winkelmandje doet en je kijkt daar dan dan kun je het zien geloof ik :)

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:25

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:38

nikolletje schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb mij een heel ernstig leuk berichtje van Enchantra in mijn mailbox gekregen!!! Dit is echt supergoed nieuws voor alle Boktleden.

Citaat:
Beste Nikolletje,

Omdat wij zelf nog geen berichten op het forum kunnen posten ben ik zo vrijom even een PM te sturen.
Als er zojuist bericht is verzonden dat de bestelling bij TNT is aangebodenzal deze hoogstwaarschijnlijk morgen worden bezorgt.

Misschien zou je namens ons een bericht willen doorgeven op het forum? We verbaasden ons de laatste tijd over de grote hoeveelheid bezoekers vanafhet Bokt-forum. Nu hebben we het topic doorgekeken en gezien dat er heel veel enthousiaste Konad-gebruikers zijn. Jullie maken onderling ook veel reclame en wij vinden dat jullie hier iets voor terug verdienen. Iedereen die via http://www.konadnailart.nl (Hier staan ook onze verkooppuntenvermeld) of http://www.konadnail.nl een bestelling plaatst en als kortingscode"Bokt" invoert krijgt 10% korting op het totale bestelbedrag exclusiefverzendkosten. Hopelijk zijn jullie hier blij mee.

Met groet, Enchantra

Wat onwijs leuk dat ze 'ons' een mailtje sturen. We hadden het er al met elkaar over dat Enchantra heel veel zal verdienen ineens door ons topic. Helemaal leuk dat we er nog wat voor terug krijgen ook :D :+ Maar stel dat ze nou strakjes wel in ons topic kunnen, dan kunnen ze ons ook veel tips geven lijkt mij of niet?

Marlies: Wat onwijs gaaf zeg! Zoiets wilde ik ook proberen, maar wist niet of het leuk zou staan. JA dus *D http://www.mijnalbum.nl/Foto-LRCKLXAD.jpg

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:51

Charr_x schreef:
Tenen dan ook maar gedaan.
Oefening baart kunst hopelijk, moet nog veel oefenen :o
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=BKQ7SG46

Dat heb ik ook bij mijn zus gedaan, onwijs leuk!

Ik heb momenteel met Konad (vrijdag binnen gekregen, super snel!) sterretjes op mijn nagels gemaakt (een rijtje paars, een rijtje wit), heel erg gaaf. Maar krijg ze alleen zo verschrikkelijk lastig op de foto. Iemand een tip hoe ik ze scherp op de foto krijg?

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:51

xx_Mariekee schreef:
Ik heb nog geen topcoat o.i.d. eroverheen zitten op de foto. En ik haat dat witte vlekje op mijn ringvinger, eerst had ik die op meer nagels maar nu alleen maar daar gelukkig.
http://i30.tinypic.com/x2j6ys.jpg

Wow wat kan jij dat netjes!
Echt mooi

Ik heb gisterenavond even snel zeepaardjes op mn nagels gemaakt
Afbeelding
Ben echt verslaafd aan die zeepaardjes :=

elady schreef:
Ik heb momenteel met Konad (vrijdag binnen gekregen, super snel!) sterretjes op mijn nagels gemaakt (een rijtje paars, een rijtje wit), heel erg gaaf. Maar krijg ze alleen zo verschrikkelijk lastig op de foto. Iemand een tip hoe ik ze scherp op de foto krijg?

Heeft je camera een macrostand? (de meeste wel) Die inschakelen, knopje halfingedrukt (dan stelt ie scherp), wanneer je nagel scherp is helemaal ingedrukt en dan moet het als het goed is lukken

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 12:53

Valt me opeens op dat ik alles andersom doe dan jullie :=
Zeg maar bij jou zit het staartje van het zeepaardje aan de kant van je vinger, ik zou dat andersom hebben gedaan := Weet eigk ook niet waarom :))

Wel heel gaaf plaatje dat trouwens! :j

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:19

@ Laura;
Dankje :)

@ Pikeur:
Dankje :)
Netjes lukt me jammer genoeg alleen maar op mijn linkerhand :+
Ik vind dat zeepaardje leuk, ook een leuke combinatie met die sterretjes! :D

@ Charr_x;
Ja, ik dacht dat ze ook naar België verzonden.

@ Wendy;
Hahah ik doe het meestal ook gewoon met de onderkant aan de onderkant van mijn nagel [bij mij vinger, zoals de meeste dus]. Andersom kan ik er zelf niet goed naar kijken :+

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:52

marlies85 schreef:
Nou, ik zou best wel deze set willen hebben hoor
Alleen het prijskaartje is minder gezellig :o

hahaha ja die wil ik ook wel :D

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:53

nikolletje schreef:
tja dat vroeg ik me dus ook af, misschien gegoogled en erg veel hits vanaf bokt?
Dat lijkt me wel erg logisch whaha

ik heb ook een webwinkel en je hebt achter de schermen zeg maar, een statistieken site moet je speciaal voor inloggen en dan krijg je te zien hoe en waarvandaan je bestellers komen :D dus daaraan kan ze dan zien dat er heel veel via bokt doorgeklikt werd op de linkjes die hier gepost staan, dat krijg je dan te zien...

edit: leuk pikeur!!! dat zeepaardje! :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:56

Hmm nee ik niet ik vind de koffer niet mooi...bovendien heb ik al veel lakjes dus ik kom aardig in de buurt. Dan vind ik de andere sets mooier.. (classic, gold set oid).
Vind het trouwens wel jammer dat er nu opeens iemand een mailtje krijgt met die kortingscode, heb voor meer dan 100 euro besteld de laatste tijd en nu even niks meer nodig. Maarja die 10 euro maakt dan ook niet zoveel uit denk ik dan maar. :7
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 27-07-09 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 14:59

in de koffer zit meteen alles al in, is wel handig heb je alles in 1 keer. :D

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:01

Iessie schreef:
Hmm nee ik niet ik vind de koffer niet mooi...bovendien heb ik al veel lakjes dus ik kom aardig in de buurt. Dan vind ik de andere sets mooier.. (classic, gold set oid).
Vind het trouwens wel jammer dat er nu opeens iemand een mailtje krijgt met die kortingscode, heb voor meer dan 100 euro besteld de laatste tijd en nu even niks meer nodig. Maarja die 10 euro maakt dan ook niet zoveel uit denk ik dan maar. :7

Ik denk dat het meer om het gebaar gaat dan dat we er wat aan hebben :)