Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Is dat ook slecht, te hoog?
xManon_ schreef:Nou als je doorgaat met je normale levensstijl val je niet af.
Je moet toch echt je eten veranderen en/of gaan sporten.
Suzanne F. schreef:Nou ik heb besloten dat ik een lipo ga doen. Bovenbenen. Ik ben het zat. Ik loop al jaren met bovenbenen die tegen elkaar aan komen en verder is alles aan mijn lijf prima behalve die k*t bovenbenen. Ik ben 7 kilo lichter dan vroeger, ik sport nu, mijn huid is strakker en mijn lijf ook, alles behalve die bovenbenen. Ik ben het zat, ben bijna 30 en nu laat ik het doen...
Ik wil geen bovenbenen meer die tegen elkaar aan schuren en gezeik met broeken die in de taille veels te wijd zijn als ze over mijn benen kunnen...
hermlein1989 schreef:o:cruesli met melk (4 punten)
faye schreef:Dat is weigght watchers. Je kunt net zo goed kcaloriën tellen, stuk goedkoper
Werkt net zo goed, ben inmiddels 46 kilo kwijt en weer net zo slank als toen ik 20 was
Loesss schreef:Ik heb zaterdag voor KWF bijna 2 uur spinning gedaan, superleuke n heerlijk gezweet. Vriendje is nu ook helemaal enthousiast, met als gevolg dat we vanaf nu iedere week uurtje samen gaan spinnen (naast 2 keer in de week zelfstandig fitness!)
kebie schreef:Start to run doet vent ook, en die is ook echt enthousiast over EvyIk hoop niet te hoeven hollen om af te vallen, want hardlopen en ik zijn geen beste combi
Ik houd het bij boodschappies op de fiets en een beetje paardrijden voorlopig.
nikita_benno schreef:ik heb een vraagje aan de ervaren personen in afvallen!
hoe val je het meesta af in 5 weken zonder naar de sportschool te gaan of speciaal te gaan eten?
MamaMiesje schreef:Nou Steffie, op zich valt het nog wel mee! Ik vind dat je je nog wel sterk gehouden hebt
Citaat:hermlein1989 schreef:
o:cruesli met melk (4 punten)
Mag ik vragen waarom je cruesli eet, en niet gewoon musli?
In crueslie zitten namelijk veel suikers..