ik ga ook op bed hoop dat je kan slapen zo en dat je nog wat aan je dag hebt morgen , zal wel niet . Trusten !!!
koi
Geplaatst: 21-05-09 22:36
Duidelijk iemand die zich niet kan verplaatsen in een ander. Maar wel vervelend voor jou, ik heb een vriendin die zich ook vaak niet goed voelt maar daar zeg ik zulke dingen niet tegen, je weet dat en steunt elkaar door dik en dun.
Sorry was even druk laatste dagen, foe foe. Heb nog niet bijgelzen, ga ik zo even op het gemak doen. Ik moet even wat kwijt, gisteren nog gesprek met mijn baas gehad, die collega gaat er nu uit en ik moet zijn werk gaan overnemen, opzich super dat ze mij dat toe vertrouwn , maar vind beetje eng, ik wil niet teveel verantwoordelijkheid, dan verval ik makkelijk in mijn oude ik, Desiree doet het wel vraag maar aan haar, leg maar op haar bureau.. enz.. Denk dta ik maar gelijk duidelijk ga aangeven hoe of wat... Sorry voor de ego post!
Daijano ik denk wel dat je gelijk heb en jaa dat terug lezen is een beetje veel !
koi
Geplaatst: 22-05-09 10:18
Daijano, geef duidelijk aan wat je er wel en niet bij kan hebben. Als je er meer taken bij krijgt dan zou ik ook meer salaris vragen want jij kunt toch geen 2 functies doen en maar voor 1 betaald krijgen. Ben je vandaag ook lekker vrij? Wel fijn dat je nu van die collega af bent.
BillyBoy, hoe is het met jou vandaag?
Ik heb wel redelijk geslapen, ga ze even boodschappen doen en vanmiddag naar de kapper toe. Jullie nog plannen vandaag? PW hoop dat het meevalt, ze hebben in ieder geval mooi weer. Zie wel op tegen mn eerste weekend alleen, normaal gesproken is hij in het weekend altijd thuis maar ik heb wat dingen gepland. Fijne dag allemaal en geniet van het zonnetje, dat doet een mens goed (was het eerste advies van mn psych. voldoende zonlicht)
Gefeliciteerd Sam en nog vele gelukkige en gezonde jaren toegewenst! Volgend jaar krijg je gewoon een cadeautje van je kindje! Nog plannen? Al iets gekregen?
Nee, geen plannen, niks gekregen, hoeft ook niet Volgend jaar mn verjaardag idd met beeb Enne, dan heb ik ook moederdag
koi
Geplaatst: 22-05-09 11:35
Dat zijn toch wel leuke vooruitzichten of niet dan?
Phoe ben net om boodschappen geweest, het was superdruk en op de een of andere manier ga ik dan (in mijn ogen) altijd staan stuntelen. Komen (voor mij) wildvreemde mensen vragen of het gaat alleen? Wel leuk dat iedereen zo mee leeft en je hebt weer even wat aanspraak. Ben nu wat aan het wassen en hoop op een emailtje van mn vriend, meestal heeft hij nu al gemaild dus er zal misschien niets komen. Wie weet kan hij nog bellen en anders morgen weer een dag.
Ja, ik ken het Voel me dan ook altijd bekeken. Wel fijn dat de mensen je willen helpen.
Ik wilde dat ik jou energie had Ik moet ook wassen, moet me nog douchen, nog naar mn kat om eten te geven. pfff, heb dr allemaal geen zin in
koi
Geplaatst: 22-05-09 11:49
Moet zeggen dat het met mij de laatste weken gelukkig wel gaat kwa energie, hoop dat het zo blijft maar daar moeten we maar vanuit gaan. Moet over een goeie week weer gaan werken dus ik probeer nu thuis ook al een beetje mn uurtjes te maken. Heb me ook gevoeld zo als jij nu en op den duur komt die energie weer wel, jij zit ook nog met je zwangerschap. Dat doet ook heel wat met je lichaam en hormonen. Hoe was de echo?
Jawel, en dat zonder de tabletten Heb nu 4 nachten geen meds genomen. Heerlijk Heb wel het idee dat ik wat snel geirriteerd ben, maar iig niet al te emotioneel ed. Dus das wel fijn met het oog op mn beeb