Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik op zoek naar het nummer van de vervangende apotheek. Blijkt dat je voor half 11 moet bellen en dan s'middags de medicijnen kunt halen. Goed, het was al half 11 geweest, dus ik denk, dan bel ik morgen. Valt mijn oog op de lettertjes: niet op donderdag
Wat moet ik nu doen?
Wachten tot mijn eigen huisarts terug is? (de 17e) of vrijdag de vervangende apotheek bellen? In dat laatste geval heb ik dan een stopweek gehad van 8 dagen en moet ik sowieso een maand wachten met slikken toch? Want dan kan ik net zo goed op mijn eigen huisarts wachten. Ik weet niet eens meer hoe je begint met het slikken van de pil
Iemand die me kan vertellen wanneer ik weer moet beginnen?
) met 'oefenen' 
iloveyah87 schreef:Ok dan zitten wij dus met hetzelfde probleem. Ik ben gestopt met de pil doordat ik daar al jaren last van heb met misselijkheid. Dit heb ik trouwens ook met paracetamols en overige pillen... Alleen wil ik goed nadenken voordat ik een keuze maak...
)dus daar wil k gewoon vanaf. Maar spiraaltje zie k momenteel nog even niet zitten, staafje al helemaal niet, pleister lijkt me zo onveilig (stel hij plakt niet goed ofzo dat soort dingen), prikpil heb k dus weinig goede verhalen over gehoord en wordt dus ook niet veel voorgeschreven, ring lijkt me ook niks (heb al een gruwelijke hekel aan tampons
). Dus ja dan blijft er voorlopig denk k niks anders over dan toch nog maar even aan de pil blijven.
goeroe schreef:Voor zover ik weet kun je hem er tijdelijk (tot 3 uur ofzo) uithalen. Moet lang genoeg zijn toch?![]()
![]()
Lyonesse schreef:Ik weet niet eens meer hoe je begint met het slikken van de pilIemand die me kan vertellen wanneer ik weer moet beginnen?