[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 11:20

Mijn navelpiercing word nu ook wel vrij groot, maar het is absoluut niet storend. Ik heb er een staafje van 12 mm in. Thuis heb ik er 1 liggen die(ik denk) 10 mm is (absoluut geen 6mm), die piercing zal een stuk beter passen, maar ik heb ´m nog geen 9 maanden, en eigenlijk wil ik het niet riskeren dat ik er een ontsteking in krijg omdat ik zo nodig mijn piercing wil verwisselen..

Vanaf wanneer hebben jullie er een ander staafje in gedaan?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 12:50

ik zit inmiddels nog met een vies gapend gat tussen me benen en doet nog pijn, nacht heb ik overleeft met pijnstillers. pleister al paar keer verwisseld vanwege het vieze vocht en bloed dat eruit komt.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 12:55

No Cheer
Je MD zat dus ook echt op een plek waarvan je niet wil dat hij gaat wandelen? Ziek

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:02

xDramaQueen schreef:
ik zit inmiddels nog met een vies gapend gat tussen me benen en doet nog pijn, nacht heb ik overleeft met pijnstillers. pleister al paar keer verwisseld vanwege het vieze vocht en bloed dat eruit komt.

mss toch eens langs piercer of dokter?

ik weet wel, zodra ik een bloederige blaar onder men md zie ik hem laat uitsnijden Verdrietig

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:04

Berdien schreef:
No Cheer
Je MD zat dus ook echt op een plek waarvan je niet wil dat hij gaat wandelen? Ziek

hmm hmm... maar ben stiekem wel opgelucht...

Duhelo schreef:
xDramaQueen schreef:

mss toch eens langs piercer of dokter?

ik weet wel, zodra ik een bloederige blaar onder men md zie ik hem laat uitsnijden Verdrietig

het is geen bloederige blaar maar ophoping zegt maar, er is een naam voor maar dat weet ik even niet, het is heel zacht dun flubberig vel, maar alles floept er wel doorheen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:14

Dat je er nou ook echt helemaal vanaf bent bedoel je?

Ik ken zo'n bubbel wel, heb die ook wel eens bij mijn navel zitten als hij echt vervelend aan het doen is. Gelukkig trekken die redelijk snel weer weg.

Zit nog wel een bultje onderaan de rook, maar hij doet geen pijn meer. Zal dus wel loslopen? Bultje trekt denk ik vanzelf wel weg.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:16

Is dat geen wildvlees oid DQ?

Berdien, normaal trekt dat nog wel weg. Lachen

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:41

Chrissie_ schreef:
Met een 10 mm staafje Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding

ik vroeg me af hoe je kon zien dat hij aan het uitgroeien was.. dan is die van mij écht neit uitgegroeid..

heb staafje van 11,2 mm Clown
*nog steeds erg blijblij met piercing* ik heb hem nu zo'n 6 of 7 maanden, hij doet wel af en toe moeilijk maar dan heb ik het ook zelf gedaan (met werken dozen tegen mijn buik gehouden en tja.. daar zit een stukje ijzer met een bolletje dat dan meeveert!)

laatst bloede hij ook een beetje, dan spoel ik extra en maak ik hem een keer extra schoon Ja Lachen

*wil nog een keer een aso playboy-navelpiercing Huilen van het lachen *

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:45

Ik heb er gelukkig geen last meer van Haha!
Hoop zo dat die niet gaat uitgroeien Nagelbijten / Gniffelen

Hoe kan die eigenlijk uitgroeien? Bloos

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:47

ff zoekfunctie gebruiken marije Knipoog

jij hebt die van jou toch ook al zo'n 5 maanden? zou me neit al te druk maken als ik jou was Lachen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:48

Is gewoon je lichaam wat het afstoot. Er zit dacht ik vrij veel druk op een navelpiercing. Meer dan op bv een neuspiercing of een helix. Bovendien zit er een lichaamsvreemd metaal in je lichaam, dan heb je gewoon kans dat je lichaam dat naar buiten werkt, uitgroeien. Net zoals het een splinter naar buiten drukt, drukt het dan de piercing naar buiten. Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:51

Ben er echt bang voor Nagelbijten / Gniffelen
Heb m nu 5 maanden, bijna 6 Lachen

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:52

pharagirlke schreef:
Is gewoon je lichaam wat het afstoot. Er zit dacht ik vrij veel druk op een navelpiercing. Meer dan op bv een neuspiercing of een helix. Bovendien zit er een lichaamsvreemd metaal in je lichaam, dan heb je gewoon kans dat je lichaam dat naar buiten werkt, uitgroeien. Net zoals het een splinter naar buiten drukt, drukt het dan de piercing naar buiten. Lachen

dan zou je toch wel iet moeten merken in 5 of 6 maanden tijd?

marije.. jij hebt toch ook een 11,2 mm staafje?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:55

ja nouja de maat van die site, weet niet welke dat is Nagelbijten / Gniffelen

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:56

hallo,

Ik heb sinds uhmm 2 maanden ongeveer een tongpiercing, en heb nu een klein staafje in maar ik weet niet of die het kleinst is ik hoop het niet wand hij is alsnog e lang. Ik heb er nu 1 in van 14mm, dus mijn vraag zijn er nog kleinere?

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 18:59

Maar mijn piercing is ietjes te groot/lang, maar vind dat fijners. Lachen Kan geloof ik geen kwaad Clown

Amber_VZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:03

In je mond is het niet fijn als er een lang staafje in zit met 2 balletjes die de hele tijd je gehemelte irriteren Tong uitsteken

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:04

Flutterby schreef:
pharagirlke schreef:

dan zou je toch wel iet moeten merken in 5 of 6 maanden tijd?

marije.. jij hebt toch ook een 11,2 mm staafje?

jep, je ziet het heel erg goed. Of misschien zag ik het goed omdat hij bij mij extreem snel gegaan was vanwege een serieuze ontsteking. Hij groeit altijd wel een beetje uit. Lachen (zoals DQ dacht ik eerder in het topic ook al zei.) Maar meestal doet die daar wel wat langer over dan 3 maanden Clown

Op vijf of zes maanden tijd moet je het echt wel merken als hij er aan het uitgroeien is... Lachen Als je toch twijfeld (al is het alleen maar omdat ik misschien een beetje "bang gemaakt heb" met mijn verhaal Bloos) Ga je gewoon even richting piercer. Lachen Laat hem even kijken.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:37

ik ben sowieso al qwel bang dat er íets mee is waardoor hij eruitmoet/uitgroeit etc etc.. heb ook pas dit jaar eindelijk die piercing durven te laten zetten terwijl ik hem toch zeker al 6 jaar mooi vond/wilde Clown

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 19:46

Mm, ik heb nu dus 2 maanden een neuspiercing, maar het ziet er een beetje vreemd uit. In het begin sowieso lopen knoeien met CS en alles (ontzettend allergisch voor nikkel), heb er nu bioplast of zilver inzitten en daar is hij eigenlijk vrij rustig mee. Ja, soms doet het even 1 dagje zeer ofzo als ik van een 0,8mm naar een 1mm ga, maar verder geen problemen. Alleen, er zit dus een soort van bultje op mijn piercing en ik heb ook het idee dat er een bultje binnenin zit. Hij is niet geschoten, maar met zo'n nieuw schietapparaat gezet. Op zich is het niet heel erg, en het lijkt ook heel langzaam minder erg te worden, maar ik vraag me toch af wat het is en hoe ik er sneller vanaf kom. Ook zitten er allemaal kleine velletjes op mijn huid rondom mijn piercing. Is dit normaal? Hoort dit allemaal bij het genezingsproces? Misschien dat het bultje iets te maken kan hebben met dat ik een tijdje geleden 's nachts steeds mijn piercing er half uittrok omdat deze dan bleef haken achter mijn lakens (sterretje). Dat doet echt verschrikkelijk veel zeer en daarom draag ik nu tijdens het slapen een retrainer. Iemand misschien ideeën (en tips) over wat het kan zijn?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:31

pharagirlke schreef:
Is dat geen wildvlees oid DQ?

Berdien, normaal trekt dat nog wel weg. Lachen

het is:
overmatig granulatieweefsel, en dit ziet er exact zo uit. Het weefsel is fel doorbloed, zacht, nattig en bloed ook vrij makkelijk als je eraan komt. (wat dus beter is om niet te doen :lol: ). Lastig, want als je hier last van hebt, stagneert de genezing even.

Ja

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:31

Ah. Ik was er ook al achter dat je er niet aan moet zitten nee Nagelbijten / Gniffelen

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:01

Is het zo dat bv. een navelpiercing bij iedereen uitgroeit (ookal gaan er jaren overheen )? ( Dit lijkt me namelijk wel een normale reactie van het lichaam? )

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:08

Ik heb mijne nou.. vier jaar?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:10

ik me bovenste... 7/8 jaar, me onderste nu 3/4
beide op 8 mm en verder groeien ze niet meer uit