Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ik zit inmiddels nog met een vies gapend gat tussen me benen en doet nog pijn, nacht heb ik overleeft met pijnstillers. pleister al paar keer verwisseld vanwege het vieze vocht en bloed dat eruit komt.
Berdien schreef:![]()
Je MD zat dus ook echt op een plek waarvan je niet wil dat hij gaat wandelen?
Duhelo schreef:xDramaQueen schreef:ik zit inmiddels nog met een vies gapend gat tussen me benen en doet nog pijn, nacht heb ik overleeft met pijnstillers. pleister al paar keer verwisseld vanwege het vieze vocht en bloed dat eruit komt.
mss toch eens langs piercer of dokter?
ik weet wel, zodra ik een bloederige blaar onder men md zie ik hem laat uitsnijden
Chrissie_ schreef:Met een 10 mm staafje
pharagirlke schreef:Is gewoon je lichaam wat het afstoot. Er zit dacht ik vrij veel druk op een navelpiercing. Meer dan op bv een neuspiercing of een helix. Bovendien zit er een lichaamsvreemd metaal in je lichaam, dan heb je gewoon kans dat je lichaam dat naar buiten werkt, uitgroeien. Net zoals het een splinter naar buiten drukt, drukt het dan de piercing naar buiten.
Flutterby schreef:pharagirlke schreef:Is gewoon je lichaam wat het afstoot. Er zit dacht ik vrij veel druk op een navelpiercing. Meer dan op bv een neuspiercing of een helix. Bovendien zit er een lichaamsvreemd metaal in je lichaam, dan heb je gewoon kans dat je lichaam dat naar buiten werkt, uitgroeien. Net zoals het een splinter naar buiten drukt, drukt het dan de piercing naar buiten.
dan zou je toch wel iet moeten merken in 5 of 6 maanden tijd?
marije.. jij hebt toch ook een 11,2 mm staafje?
pharagirlke schreef:Is dat geen wildvlees oid DQ?
Berdien, normaal trekt dat nog wel weg.