Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:
Ik heb een best dringende vraag. Ik heb net mijn herhaalrecept voor microgynon 30 gehaald en het is een andere pil. Nu wist ik daar wel een beetje vanaf, maar welke bijwerkingen heeft die pil ook alweer? En ik wil eigenlijk per se wel terug naar microgynon 30 , kan dit nog of is 'ie uit de handel genomen?
Ik wil na de zomer sowieso stoppen met de pil trouwens.. Maar deze maandjes wil ik nog wel de microgynon.
_Tivoli_ schreef:Aranel: de microgynon is nog te verkrijgen maar wordt dan niet meer vergoed.
Voor de bijwerkingen moet je maar eens een rondje bokt doen, ik kan je vast vertellen dat de meeste ervaringen niet bepaald positief te noemen zijn...
miss_nadine schreef:Ik kom me ook even melden! Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil omdat ik nogal last had van stemmingswisselingen, ik slikte de diana pil 7 jaar. Maar ik vind het echt een verademing! Vanaf het begin voelde ik me al beter en mijn cyclus liep gelijk goed.
Maar wat ik me afvraag, ik hoor van veel dat ze sinds ze gestopt zijn met de pil dat hun menstruatie erger geworden is. Ik heb dat juist helemaal niet, ik heb echt totaal geen buikpijn meer. Voorheen was ik er echt ziek van maar ik heb nu nauwelijks klachten.