Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
macke schreef:Ik heb het helemaal gehad!!!
Loop al 14 dagen met hoofdpijn, elke dag bijna een zomig gehad.
Sinds gisteren begonnen met een Beta blokker, maar het is weer helemaal fout. Toch maar weer een zomig, maar het zakt niet....
macke schreef:Stond vanmorgen gelukkig goed op, maar achter een oog kriebelt het wat. Hopelijk blijft het rustig, ik heb avonddienst.
Het is wel zo dat bij stress het erger wordt, maar na deze dag heb ik 3 weken vakantie dus bijtanken.....
Het nadeel van de migraine is dat men altijd van je verwacht dat je doorwerkt en doorgaat ook al zie je groen en geel van ellende. Laatst op mijn werk kon ik niet meer uit mijn ogen kijken, misselijk enz en wilde ik graag naar huis. Ik moest nog 1,5 uur nee hoor ga maar even liggen dan gaat het wel over.
Helaas niet dus ik ben thuis in mijn bed gekropen en was compleet van de wereld. Tja ik werk in de gezondheidszorg......
macke schreef:Ik ben de avond doorgekomen ..... Het is bij ons zo warm 27-28 graden en er kan geen raam open en de airco is een ramp. We hebben zoveel machines en automaten op het lab staan dat de nieuwe airco het niet aan kan. We hebben een nieuw ziekenhuis , maar de temperatuur beheersing is zeer slecht. Veel patienten hebben "koorts" door de warmte. Tja je kan een ziekenhuis bouwen, maar het lijkt wel een goedkope fabriekshal.