Hoe zien jou nagels eruit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

watdanhe

Re: Hoe zien jou nagels eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:18

Ik heb nu paddestoel nagels, rode nagelak met witte stippen Haha! Clown (ik meen het!)

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:20

whaha show us de foto!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 10:08

joepie, ik heb weer gelnagels... nu nog naturel, misschien straks met een glimmend wittige lak Lachen

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:40

Ik ben van plan om voor de kerst van die 'plaknagels' op te doen. Omdat ik stage loop mag ik absoluut geen lange nagels hebben, maar zo in de kerstvakantie grijp ik mijn kans Knipoog

Hebben jullie nog tips, ik snap dat gelnagels ed. veel mooier zijn, maar dit is maar voor een weekje ofzo.

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:37

@patos: koop goede lijm, dat is de enige tip die ik voor je heb. ik heb geen goede ervaringen met die plakkers maar voor een week zou ik ook geen acryl nemen.
Ik had toen ik plakkers had altijd een tubetje lijm bij me, als er dan een afviel, kon ik hem gelijk opplakken Knipoog

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:38

ik heb net trouwens een flesje opi gekocht, up front & personal, ik ga hem zo meteen gelijk er op doen Tong uitsteken

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:54

Idd, goede lijm is het halve werk. Haha! En dat tubetje moet je overal mee naar toe slepen, want als zo'n nagel eraf valt is het geen gezicht natuurlijk.
Voordat je gaat plakken je nagel even goed ontvetten met remover/alcohol, dan plakt de lijm ook beter.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 09:54

heel klein beetje roze Nagelbijten / Gniffelen

vanavond weer wat nieuweopdoen Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:06

heel leuk, je nagel er weer op plakken als hij er af valt, maar beseffen jullie wel dat je die nagel en je nagel zelf eerst moet ontsmetten.
Als je de plaknagel er zo weer op doet zitten er bacterien onder die infectie's kunnen geven of zelfs schimmelnagels kunnen veroorzaken. Goed mee uitkijken dus!
Plaknagels moet je ook nooit langer als een paar dagen laten zitten, doordat de plaknagel nooit dezelfde vorm is als je eigennagel krijg je luchtruimters tussen je nagelplaat en je plaknagel waar ook bacterien tussen gaan zitten wat dus ook erg gevaarlijk is voor je nagel!

Goed mee oppassen!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:45

Ik vind die plaknagels sowieso niks... Het voelt heel onnatuurlijk aan en bij mij deed het ook nog pijn (de lijm plakken). Clown
Ik zou ze gewoon een mooi kleurtje lakken en die neppers helemaal niet opplakken maar ok.
Doen jullie nog een kerstnagellakje op voor morgen?
Ik was aan het denken aan zwart met rood, of zwart met wit (ik denk het laatste want minder kans op mislukken, ik weet niet of je rode lak op zwart goed ziet Clown )

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:46

ik ga vanmiddag mijn nagels weer mooi maken voor de kerst...
maar hoe?

Riri94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:47

Mijn nagels zijn afgekloven Tong uitsteken

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:55

Gestreept Tong uitsteken
Schuin dan wit roze zilver.
Echt heel stoer Tong uitsteken

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:01

ik ga voor goud, groen en rood denk ik..

__inge__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 11:03

patos schreef:
Ik ben van plan om voor de kerst van die 'plaknagels' op te doen. Omdat ik stage loop mag ik absoluut geen lange nagels hebben, maar zo in de kerstvakantie grijp ik mijn kans Knipoog

Hebben jullie nog tips, ik snap dat gelnagels ed. veel mooier zijn, maar dit is maar voor een weekje ofzo.

Ik heb het zelfde, bijt ook m`n nagels er af en toe af, en ook de velletjes rond m`n nagel.. Nagelbijten / Gniffelen
Heb gister plaknagels gekocht, vorig jaar bleven ze maar 3 dagen zitten, maar ach, t is toch maar 2 dagen kerst en daarna moeten ze er weer af voor stage Clown

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:16

__Nathalie__ schreef:
heel leuk, je nagel er weer op plakken als hij er af valt, maar beseffen jullie wel dat je die nagel en je nagel zelf eerst moet ontsmetten.
Als je de plaknagel er zo weer op doet zitten er bacterien onder die infectie's kunnen geven of zelfs schimmelnagels kunnen veroorzaken. Goed mee uitkijken dus!
Plaknagels moet je ook nooit langer als een paar dagen laten zitten, doordat de plaknagel nooit dezelfde vorm is als je eigennagel krijg je luchtruimters tussen je nagelplaat en je plaknagel waar ook bacterien tussen gaan zitten wat dus ook erg gevaarlijk is voor je nagel!

Goed mee oppassen!

Dat weet ik Nathalie, maar er staat in haar verhaal toch duidelijk dat het alleen voor de kerstdagen is? Wat dat betreft kan ik het alleen maar met je eens zijn, al die meiden die na 3x mee kijken bij zichzelf acryl/gel zetten.. Koe

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:17

Momenteel heb ik ze roodgelakt haha! Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:38

sokje87 schreef:
Dat weet ik Nathalie, maar er staat in haar verhaal toch duidelijk dat het alleen voor de kerstdagen is? Wat dat betreft kan ik het alleen maar met je eens zijn, al die meiden die na 3x mee kijken bij zichzelf acryl/gel zetten.. Koe

Dat staat er wel maar voor het geval het bevalt en ze (of iemand anders) het vaker wil doen. Knipoog

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:02

ik had ze knal roze
en uit verveling op school
zwarte stipjes erop gemaakt
hebgister nagelak erafgehaalt wan tmn moeder zou er een french manicure eropzetten met gel of hoe je het typt Tong uitsteken Maar ze had er geen tijd meer vro dus doet ze dat ..waarschijnlijk vandaag/

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:10

laura1987 schreef:
Ik heb nog even een vraag.

Ik heb heel vaak dat als mijn nagels langer worden ze gaan splijten. De bovenlaag van mijn witte deel van mijn nagel komt er dan af waardoor er een dun stukje overblijft. Wat is er dan beter om te doen knippen of vijlen?

als je ze vijlt dan splijten ze waarschijnlik niet
ik vijl mn nagels ook en ze blijven eigenlijk altidj mooi lang
en zodra ik een haakje aan mijn nagel zie.dan gaat de vijl erover Duivel

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:36

Waarom is er eigenlijk geen mooie diepgrijze nagellak te krijgen? alleen wit/licht/zwart kon ik vinden... heb nu nog een redelijk grijze maar wilde eigenlij gewoon een mooie diepgrijze! (omdat ik in zwart/wit/grijs ga met kerst en dan vind ik bruine nagellak ook weer zoiets Tong uitsteken )

Wel maf, dacht dat grijs wel een gangbare kleur was Clown

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:40

ik heb wel grijse nagelak die nijgt naar zilver
en ook een hele donkere die ik nooit opdoe Clown

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:47

Lichtroze van Rimmel 60 seconds (240 treu star kleur) en het witte wit gelaten Lachen

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:51

even een vraagje: Hoe krijg ik mijn nagels sterker? dat ze niet zo snel knakken?
en net als laura1987 vraagt dat dat laagje er niet meer af gaat (dat witte natuurlijke randje)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 14:56

Vijlen! Ik heb nu voor het eerst weer lange nagels omdat ik vijl in plaats van knippen. Ik dacht eerst altijd 'Schijt knippen gaat veel sneller en ze worden heus niet sterker van vijlen'. Maar ik had geen gelijk Tong uitsteken