(ik meen het!) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(ik meen het!)

En dat tubetje moet je overal mee naar toe slepen, want als zo'n nagel eraf valt is het geen gezicht natuurlijk.

)

patos schreef:Ik ben van plan om voor de kerst van die 'plaknagels' op te doen. Omdat ik stage loop mag ik absoluut geen lange nagels hebben, maar zo in de kerstvakantie grijp ik mijn kans
Hebben jullie nog tips, ik snap dat gelnagels ed. veel mooier zijn, maar dit is maar voor een weekje ofzo.

__Nathalie__ schreef:heel leuk, je nagel er weer op plakken als hij er af valt, maar beseffen jullie wel dat je die nagel en je nagel zelf eerst moet ontsmetten.
Als je de plaknagel er zo weer op doet zitten er bacterien onder die infectie's kunnen geven of zelfs schimmelnagels kunnen veroorzaken. Goed mee uitkijken dus!
Plaknagels moet je ook nooit langer als een paar dagen laten zitten, doordat de plaknagel nooit dezelfde vorm is als je eigennagel krijg je luchtruimters tussen je nagelplaat en je plaknagel waar ook bacterien tussen gaan zitten wat dus ook erg gevaarlijk is voor je nagel!
Goed mee oppassen!
sokje87 schreef:Dat weet ik Nathalie, maar er staat in haar verhaal toch duidelijk dat het alleen voor de kerstdagen is? Wat dat betreft kan ik het alleen maar met je eens zijn, al die meiden die na 3x mee kijken bij zichzelf acryl/gel zetten..

Maar ze had er geen tijd meer vro dus doet ze dat ..waarschijnlijk vandaag/ 
laura1987 schreef:Ik heb nog even een vraag.
Ik heb heel vaak dat als mijn nagels langer worden ze gaan splijten. De bovenlaag van mijn witte deel van mijn nagel komt er dan af waardoor er een dun stukje overblijft. Wat is er dan beter om te doen knippen of vijlen?

)