Mooie foto's Lizard en Gaucho En ook van Faringo zag ik mooie plaatjes
Ik heb hard gelopen door de polder maar wat een woei. En denk dat ik mogelijk een blessure heb of nieuwe schoenen moet. Wel 12km nog kunnen lopen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 04-11-23 14:26
Ik vind hier de wind wel meevallen. Nu regen.
Ik vind die herfstfoto's zo mooi vooral die boom met die mooie kleuren. En zwanen op de foto ook.
Hier naar het losloopgebied geweest, geen foto's want druk geweest met de hond. Hoop mensen die de hond aangelijnd hadden en hardlopers dus moesten steeds alert zijn. Ze heeft wel lekker gespeeld met een klein hondje. Die kunnen normaal Coco niet bijhouden maar dit hondje lukte het wel. Erg grappig om te zien.
Knie is weer vervelend. Maar ik wilde ook niet thuisblijven. Dus even naar de Hellendoornse berg geweest. En bij het Pineteum heel rustig een eindje gelopen,en paddestoelen gezocht.
Paddestoel waar water op stond,met het scherpstellen zie je de boomtoppen erboven.
Wow, die ene foto Lizard. Wat mooi! Heb je die gewoon met je telefoon gemaakt? Bizar.
pien_2010
Geplaatst: 05-11-23 17:49
Nog steeds last van je knie Lizard? Wouw, ik dacht dat het klaar was!! Wel mooie foto's.
Hier komende week/dagen geen stroom. Vannacht door storm is op straat een huge boom omgewaaid die stroomkabels heeft gebroken. Vanochtend vond ik dit:
Ok daarom heeft onze straat geen stroom. Opgelost. De stroomkabel ligt onder de boom.
Vanmiddag was EDF er en even gebabbeld. Te druk hebben ze het dus reparatie kan wel even duren
Dus wij gelijk het gaskacheltje van het zolder gehaald dat we gekocht hadden op mijn smeken 1,5 jaar geleden daar ik absoluut onafhankelijk van stroom wil koken en huis wil kunnen verwarmen. Gezellig en warm is het nu al na een uurtje aanzetten!