Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JackieLuca schreef:Ik ben opzoek naar een mooi ontwerp voor mijn overleden kindje, die met 5 weken is overleden in mijn buik, nu zou ik 27 mei uitgerekend zijn en wil ik iets met die datum doen, heeft iemand ideeën?
Lau schreef:JackieLuca schreef:Ik ben opzoek naar een mooi ontwerp voor mijn overleden kindje, die met 5 weken is overleden in mijn buik, nu zou ik 27 mei uitgerekend zijn en wil ik iets met die datum doen, heeft iemand ideeën?
Ik zou een artiest mailen met een stijl die je aanspreekt. En dan je wensen vertellen en die artiest dan wat laten tekenen.
JackieLuca schreef:Ik ben opzoek naar een mooi ontwerp voor mijn overleden kindje, die met 5 weken is overleden in mijn buik, nu zou ik 27 mei uitgerekend zijn en wil ik iets met die datum doen, heeft iemand ideeën?
Spelt schreef:Maandag mijn paard in moeten laten slapen en wil hem eigenlijk wel vereeuwigen op mijn lijf. Niet als een portret/naam/spreuk maar meer iets subtiels bijvoorbeeld zijn hoofd als een single line tattoo, wat hebben jullie laten zetten ter nagedachtenis van je overleden paard? Wil een beetje inspiratie op doen
JackieLuca schreef:Bedankt allemaal,
Ik kwam deze tegen en deze vind ik wel heel gaaf.
[ [url=m/pxRbpB.png]Afbeelding[/url] ]
Toevallig heeft ie 5 grote sterren en 27 kleine , waardoor het bij mij dus linkt aan de datum (27-5) en voor andere mensen niet zichtbaar is.
Nu alleen nog de plek
JackieLuca schreef:Bedankt allemaal,
Ik kwam deze tegen en deze vind ik wel heel gaaf.
[ [url=m/pxRbpB.png]Afbeelding[/url] ]
Toevallig heeft ie 5 grote sterren en 27 kleine , waardoor het bij mij dus linkt aan de datum (27-5) en voor andere mensen niet zichtbaar is.
Nu alleen nog de plek