Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Ah goed plan, zal inderdaad wat extra bloem gebruiken dan![]()
Yonkerwat vervelend ook met je rug he. Kan je vriend niets lekkers voor je klaarmaken
![]()
Laura82 schreef:Laibadji, waarom zit je onder je doel? Ik neem aan dat je een doel stelt om je aan te houden?
Yonker, fijn dat het wat beter gaat!
Ik heb ff een k*tdag. Ik kom net bij de internist vandaan, en er is helemaal niets gevonden wat mijn vermoeidheid verklaart. Klinkt natuurlijk mooi, maar dat betekent ook dat dit waarschijnlijk is waar ik het mee moet doen. Doordat het al zo lang bestaat (en vooralsnog alleen slechter wordt) is het niet de verwachting dat het zomaar overgaat. Ik zal dus moeten leren om ermee om te gaan...
Eerder sprak ze over een revalidatietraject, dit heeft ze voor me uitgezocht maar kom ik niet voor in aanmerking, dat is echt voor mensen die thuiszitten en vrijwel niet meer functioneren. Er zijn her en der wel mogelijkheden, maar eigenlijk gaf ze ook meteen toe dat het vaker niet dan wel helpt en het behoorlijk kostbaar en tijdrovend kan zijn. Ik zal dus goed moeten kijken of ik iets kan vinden wat bij me past. We hebben het ook nog even gehad over een psycholoog, dat zou kunnen helpen bij het stukje "omgaan met". Nou ja, ik moet het eerst even allemaal laten bezinken. Eten let ik ook niet zo erg op vandaag...
Laibadji schreef:Net een app geïnstalleerd om mijn eten bij te houden. Yazio. Heel leuk en vooral heel handig. Zie ik direct hoeveel calorieën ik eet.
Zoals jullie al aangaven blijf ik onder mijn doel. 1520 is het doel. Ik zit er ongeveer een 200 onder.
Ik zie ook heel goed hoeveel koolhydraten, eiwitten en vetten ik eet.
Dit ook nog berekend met de sport.
Aanradertje tot hier toe.
vec schreef:Laibadji schreef:Net een app geïnstalleerd om mijn eten bij te houden. Yazio. Heel leuk en vooral heel handig. Zie ik direct hoeveel calorieën ik eet.
Zoals jullie al aangaven blijf ik onder mijn doel. 1520 is het doel. Ik zit er ongeveer een 200 onder.
Ik zie ook heel goed hoeveel koolhydraten, eiwitten en vetten ik eet.
Dit ook nog berekend met de sport.
Aanradertje tot hier toe.
Bij welke lengte en gewicht mag je 1520 aan kcal eten?