Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Volhouden, kom opHet is geen sprint maar een marathon
Maar ik herken het wel, ik wil graag naar de 68, maar hang steeds stil op de 70 en zak dan niet verder en kom langzaam weer aan. Heb het nu ook een beetje losgelaten merk ik na een jaar stoeien naar een gewicht dat blijkbaar niet realistisch was voor nu.
Ik weeg sowieso alleen in de ochtend, anders heeft het weinig zin. En ik heb op vrijdag mijn vaste weegdag, maar wil er soms tussendoor ook wel op gaan staan op een andere dag. 1x per maand schrijf ik het gewicht op.
The_Cat schreef:De week ervoor was ik inderdaad 1,5kg kwijt op een week >_< daarom dat ik nu zo baal. Ik was ook al eens aan het denken om met de dokter te gaan praten over men pil. Als ik in men stopweek zit dan vliegen de kilo's eraf, en als ik in week 2 en 3 zit dan gaat het weer precies niet. Of het kan ook in me hoofd zitten
linoleum schreef:Ik sta denk ik nog niet eens een keer in de maand op de weegschaal. Vergeet er altijd op te gaan staan
Als ik sta, dan in de ochtend nadat ik naar wc ben geweest en voor het ontbijt.
Ride en run is wedstrijd van in dit geval 5km, en dan 1 hardloper en 1 op paard. Wilden graag meedoen met zessen, maar dan moeten er dus wel 3 gaan hardlopen.
Cheetahfan schreef:Priscilla: Haha ja dat hoopte ik eerst ook, maar een stuk terug in het topic is dat besproken en dat is niet mogelijk haha.
Netjes hoor!
Ik ben ook heel benieuwd wat stoppen met de pil doet met je, volgens mij is het echt troep namelijk. Maarja, het is zo makkelijk.Zou niet weten wat ik anders moet gebruiken, hoor echt horror verhalen over spiraaltje.s
_Priscilla schreef:Cheetahfan schreef:Priscilla: Haha ja dat hoopte ik eerst ook, maar een stuk terug in het topic is dat besproken en dat is niet mogelijk haha.
Netjes hoor!
Ik ben ook heel benieuwd wat stoppen met de pil doet met je, volgens mij is het echt troep namelijk. Maarja, het is zo makkelijk.Zou niet weten wat ik anders moet gebruiken, hoor echt horror verhalen over spiraaltje.s
OhHelaas
Spiraaltje leek mij ook niks, daarom voor implanon gegaan. Eerst 3 maanden die hormonen in pil vorm geslikt om te kijken wat het met me deed en dat beviel goed dus toen dat ding in mn arm laten zetten. Nu komt er dus dagelijks maar een hele kleine hoeveelheid hormoon vrij en hoef ik ook niet meer aan die stomme pil te denken. Ben echt blij dat dit voor mij de oplossing is