Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SharonIndezz schreef:Hahaa knap hoor! Is mij gisteren ook gelukt... Alleen water gedronken op mn eigen verjaardag en 3 moorkopsoesjes op
Ik heb net maar noodles gemaakt met veeeeel groente.
IMANDRA schreef:Misschien steeds minder detox-shake/eten/Smoothie en steeds meer gewoon eten dus steeds meer kcal? (Opbouwen met 300 kcal bijv?) weet niet wat je precies hebt gedaan
xNavatu schreef:Jezus ik had gister echt een mega kater en die is omgeslagen in ziek zijn.. feestje dit man :'D
Heb gister letterlijk helemaal niks binnen kunnen houden (zelfs geen soep..) en vandaag word ik ook steeds misselijk als ik eet en heb ik heel veel moeite om alles binnen te houden
Nou de kcal bom van zaterdag word zo wel weer gebalanseerd
Stral schreef:Ha ok, ik interpreteerde je post ff als "ik heb helemaal nergens meer zin in en ga àlles eten"
dat zou ik zelf namelijk nog wel durven/kunnen doen
omelet met veel groente? Verse soep (pompoensoep mmm, met wat spekjes bij)? Zo'n dingen?
Emmaa_ schreef:xNavatu schreef:Jezus ik had gister echt een mega kater en die is omgeslagen in ziek zijn.. feestje dit man :'D
Heb gister letterlijk helemaal niks binnen kunnen houden (zelfs geen soep..) en vandaag word ik ook steeds misselijk als ik eet en heb ik heel veel moeite om alles binnen te houden
Nou de kcal bom van zaterdag word zo wel weer gebalanseerd
Dat had ik een paar weken geleden ookEcht de moeder der katers en daarna ben ik gewoon twee weken verkouden geweest waarvan de volledige eerste week gewoon echt doodziek
xNavatu schreef:Zoo echt heGister waren er nog vriendinnen ook die waren blijven slapen, maar het was zo erg met me gesteld dat ze rond 3 uur weg gingen en ik niet eens de kracht had om ze buiten te laten en echt in mn bed lag van 'ok doei' en dat ik toen al een antwoord kreeg van 'Wooo je leeft nog!'
nooit - meer - zoveel - wijn.