Dus na 3.5 uur (wel met een aantal pauzes) gestopt en anderhalve week later nog anderhalf uur verder gegaan, toen trok ik het prima! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus na 3.5 uur (wel met een aantal pauzes) gestopt en anderhalve week later nog anderhalf uur verder gegaan, toen trok ik het prima! 
amazone77 schreef:[ Afbeelding ]
Imre schreef:Sarcasm schreef:Ik wil graag de tekst; Sometimes you've gotta fall before you can fly.
Maar het kan ook geschreven worden als Somtimes you gotta fall before you can fly volgens mij..
Vind de tweede zelf eigenlijk mooier staan en klinken.
Als je echt correct Engels wil dan maak je er 'have to' van in plaats van 'gotta' of 'got to'.

We gaan het allemaal meemaken, ik ga sowieso niks slikken want dat bloed verdunnen vind ik echt geen goed idee.
Als het nog een kwartiertje/half uurtje was geweest had ik waarschijnlijk wel doorgezet, dan had m'n artist ook meer gepusht denk ik, maar aangezien we later nog anderhalf uur bezig zijn geweest was het wel de best keuze
) heeft bij zijn huisarts verdovende creme gehaald....volgens hem een uitkomst.
) en op die plek vond ik het echt verschrikkelijk!!
Courses schreef:Of je oksels epileren, dat is pas een kriem zeg
Ik heb zo'n epilady en toen deed ik 1 oksel.. en was zelfs weetjewel.. puntjes met bloed. 
Tinkerloos schreef:Hahaha.
Net alsof ze kriebelde.
Ik ontspande me ook echt helemaal, was een hele verademing.
Binnenkant elleboog was hell,net als de elleboog zelf.
Donderdag gaat ze vooral binnenkant arm doen. (boven en onder)
Sarcasm schreef:Ik geloof dat Oxazepam niet bloed verdunnend werkt, kan anders morgen de huisarts wel even bellen om het na te vragen. Al denk ik dat ik me zonder ook wel moet redden.
Die verdovende creme moet wel werken hoorde ik ook ja, maar was het niet zo dat als het uitgewerkt was dat de pijn dan erger zou worden?
Emmaa_ schreef:Ik zou zelf eigenlijk voor m'n eerste tattoo niet voor verdovende crème of kalmerende middelen gaan. Voor hetzelfde geld valt het reuze mee en dan weet je alsnog niet hoe het voelt..
na een half uur begon het uit te werken en voelde ik t wel wat snijden, maar toen hoefde ik nog maar tien minuten dus wellicht was dat maar een klein gedeelte van de pijn.
en t werkt maar ongeveer een half uur dus, als je daarna nog lang door moet komt de klap wel harder aan ja, omdat je lichaam niet kon wennen aan de pijn.
En met handschrift zou ik uitkijken dat het niet te onduidelijk wordt, dus hele dunne lijnen en groot genoeg zodat het niet snel uit gaat lopen.
maar dat is mijn mening.