callum schreef:dipstaartje ik heb een hele slechte rug dus ik heb nu speciale oefeningen om mijn buikspieren te trainen en mijn rugspieren anders te gebruiken. ben wel naar de sportschool geweest maar dat is niet aan mij besteed. paardrijden gaat nu ook even niet. zal eens kijken naar dat aquatrainen klinkt leuk.
lasca er zijn een heleboel dingen die je op je brood kan doen. je kan kaas met rauwkost eten of een gebakken eitje. filet american is mager. rosbief ook tartaar ook. of zijn dat dingen die je niet lust.
toralone een broodje gezond lekker met kaas rauwkost een eitje en een beetje mayo, omelet of een gewoon gebakken eitje. filet american gezond, rosbief met sla en dressing, broodje carpaccio uhm, wat ook lekker is is een eierwrap maken en die vullen met of garnaaltjes met avocado sla en dressing, of lekker met gehakt en groentes echt super lekker.
ik heb ook een slechte rug en kapotte gewrichten vanwege de reuma
daarom train ik nu op de sportschool met een personal trainer,
en die heeft me flink te pakken gehad gister dus heb me een spierpijn in mijn buik door het trainen van mijn buikspieren hahaha
Verder loop ik graag op de loopband hoef ik niet te kijken of er ongelijk stenen liggen waardoor ik weer onderuit kan gaan.
en op de ligfiets gaat ook prima