Supervixen het is niet gek dat je toch merkt dat je zware benen hebt, het is me nogal een prestatie die jullie neer hebben gezet! En dan zelfs nog meer hoogtemeter plannen in de komende week
Ik ben het met de rest eens trouwens, ik vond Snowdonia al zo'n filmnaam, die ander spreek ik maar niet eens uit
Veel plezier nog even!
Busymissy nou ik herken dat wel hoor wat je zegt, ik mis denk ik ook een beetje een loop maatje. Dan ga je toch meer in je hoofd zitten denk ik?
Wat een mooie route heb je gelopen vandaag, ook jij aan de hoogtemeters! Stiekem bouw jij ook goed en snel op volgens mij 
Lijkt me wel eng als je geen grip hebt. Deel vooral meer foto's hoor
Ik duim op droog weer voor jullie morgen.
Leonie87 wauw wat een knappe foto's toch weer
Ondanks dat je wat vermoeide benen hebt toch zo'n afstand met al die hoogtemeters, knap! Ik heb trouwens helemaal beeld bij je dochtertje met zwembad en het buffet hihi. Die massage die zo tegenviel klinkt dan wel weer minder.
Suliko heel erg veel plezier op vakantie, klinkt heel tof!
Nogmaals superknap gelopen en 2e plek, en dan ook nog eens ongesteld. Ik had echt die middelvinger opgestoken hoor naar die mannen
Heel knap bij de 1e 10 over all!
Goof dat is zo irritant! Heb je helemaal je best gedaan op een mooie post, bericht weg
Wat fijn dat je intervallen zo goed gingen! Geen duizelingen gehad dit keer?
Ieris mooi vooruitzicht zeg zo volgend jaar Tenerife! Lijkt me best pittig ook met die warmte. Wat fijn dat je benen al zo snel weer zo goed voelen, ben benieuwd of het een beetje gaat vandaag met lopen.
Wat een lieve berichtjes van jullie over mijn kippen stukjes/onzekerheid
Ik merk dat ik het bij een ander volstrekt logisch vind dat iedereen zijn eigen tempo loopt, zijn eigen opbouw etc, maar als ik naar mezelf kijk, geldt dat allemaal niet ofzo.
Zowel in mijn eigen omgeving als hier in het topic wordt vaak snel en ver gelopen, dan ga ik onbewust toch steeds vergelijken, maar jullie hebben helemaal gelijk, nogmaals dank jullie wel
Gister heb ik weer gelopen. De temperatuur was iets beter dus ik dacht, snel naar buiten voordat het weer extreem warm is hihi. Die temperatuur scheelde behoorlijk, waardoor ik het iets makkelijker volhield. Uiteindelijk iets meer dan 6 km gelopen in 45 min en een tevreden gevoel aan het einde