Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik duim op droog weer voor jullie morgen.
Ondanks dat je wat vermoeide benen hebt toch zo'n afstand met al die hoogtemeters, knap! Ik heb trouwens helemaal beeld bij je dochtertje met zwembad en het buffet hihi. Die massage die zo tegenviel klinkt dan wel weer minder.
Heel knap bij de 1e 10 over all!
Wat fijn dat je intervallen zo goed gingen! Geen duizelingen gehad dit keer?
paar slechte nachten gehad, volgende keer beter. 
) jullie berichten en (vakantie)foto's van supermooie omgevingen en hele knappe loopjes. 

Wat tof! Welke?
) Volhouden van de minuten hardlopen is belangrijker dan het tempo zie ik altijd, dat is ook altijd mijn mantra. Samen met een kilometer is een kilometer, in welk tempo dan ook 
. Toch weer lekker gelopen.
.
maar goed daar kan ik meestal wel doorheen. Nu zat het echt in mijn hamstrings/billen. Daarbij heb ik al weken last van mijn rug (daarom had ik ook die massage geboekt) en toen ik begon met lopen liep ik echt stok kreupel. Kreeg mijn benen bijna niet naar voren. Als ik dan even op gang ben gaat het wel, maar berg op of af, wil dan echt niet. Dus een vlak parcours uitgekozen. Daar kwam nog bij dat ik gewoon een keer niet echt zin had, dat gebeurd mij zelden en misschien was het ook wel een waarschuwing van lichaam.
en na 7km ben ik omgedraaid (ik liep een heen en weertje tegen al mijn principes in).
Deze dagen heb je er ook bij. En de zon schijnt eindelijk!

.

Overigens geen spierpijn, tenminste nog niet, maar gisteren brandden echt mijn bovenbenen.
. En totaal geen last van de hike van gisteren.
).
echt 100% overtuigd dat ik erheen wil. (Was ik al maar goed).
. Ach we waren er even uit. Vandaag nog steeds wat spierpijn en wat vermoeide benen. We gaan vandaag weer hiken maar mijn man heeft de route uitgezocht en wilde zo min mogelijk hoogtemeters
.

germie schreef:Ik ben echt slecht in heuvels hoor en wat minder slecht in intervallen op vlakke ondergrond. Mijn bovenbenen vinden dat echt niet hetzelfde, haha. Dus er is echt wel verschil.