Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:De officiele bronnen varieren tussen 13-81%.
Deze studie van Januari zegt:
Approximately 59 percent of all transmission is caused by presymptomatic individuals who hadn’t yet developed symptoms and asymptomatic people who never developed symptoms.
https://jamanetwork.com/journals/jamane ... erm=010721
vienna1987 schreef:Sizzle schreef:De officiele bronnen varieren tussen 13-81%.
Deze studie van Januari zegt:
Approximately 59 percent of all transmission is caused by presymptomatic individuals who hadn’t yet developed symptoms and asymptomatic people who never developed symptoms.
https://jamanetwork.com/journals/jamane ... erm=010721
Vanuit mijn werk heb ik een andere ervaring.
Maar dat zou makkelijk een vertekend beeld kunnen zijn. 1 omdat ik geen totaal zicht heb. Twee omdat mensen die gaan testen hebben vaak al klachten.
Daarom ga ik liever af op wat er over gepubliceerd wordt.
bigone schreef:Ach, jodensterren, prinsessen vlaggen , homohaters, er liepen naast gewone burgers nogal wat groeperingen rond die je liever niet ziet in de maatschappij. Thierry, Haga en nog wat van die galbakken spinnen er garen bij want die hielden daar toespraken met jodensterren t shirts omgeven.
Electra63 schreef:bigone schreef:Ach, jodensterren, prinsessen vlaggen , homohaters, er liepen naast gewone burgers nogal wat groeperingen rond die je liever niet ziet in de maatschappij. Thierry, Haga en nog wat van die galbakken spinnen er garen bij want die hielden daar toespraken met jodensterren t shirts omgeven.
Ik vind het wel opvallend hoeveel ontevreden of boze mensen er zijn.
Electra63 schreef:Ja, ik voel me tegenwoordig bijna een uitzondering![]()
Ik vragen me vaak af, wat voor achtergrond deze mensen hebben?
Om met een Jodenster op te lopen? Of agenten uit te schelden en te filmen?
Hebben zij geen werkgever bijvoorbeeld?
Cer schreef:Sinds wanneer mag een werkgever iets vinden van wat iemand in zn vrije tijd doet? Als die werknemer verder niet herkenbaar is alszijnde werkzaam in functie voor een bedrijf..
En tot hoe ver gaat dat dan? Nu is het meelopen met een demonstratie, maar mag een werkgever ook iets vinden als je in het weekend alcohol drinkt.. drugs gebruikt, naar een parenclub gaat, bij de verkeerde voetbalclub zit?
Cowboy55 schreef:Cer schreef:Sinds wanneer mag een werkgever iets vinden van wat iemand in zn vrije tijd doet? Als die werknemer verder niet herkenbaar is alszijnde werkzaam in functie voor een bedrijf..
En tot hoe ver gaat dat dan? Nu is het meelopen met een demonstratie, maar mag een werkgever ook iets vinden als je in het weekend alcohol drinkt.. drugs gebruikt, naar een parenclub gaat, bij de verkeerde voetbalclub zit?
Waarom moet de discussie nou weer in het extreme getrokken worden?
Cowboy55 schreef:Cer schreef:Ja dus vroeg ik me af, waar ligt de grens?
@Cowboy: 'ij geeft aan 'als individue die vindt wat ie mag vinden' maar dan volgt wel ontslag?
Er zit een hele wereld tussen bonus en ontslag.
Cer schreef:Baudet kan inderdaad pas ontheven worden uit zijn functie als volksvertegenwoordiger als hij een strafrechtelijke grens overgaat. En hij weet dondersgoed waar die grens ligt. Het is overigens maar de vraag of hij met zijn 'cv' in een 'gewone' burgerfunctie nog aan de bak zou komen.Cowboy55 schreef:Waarom moet de discussie nou weer in het extreme getrokken worden?
Ik vraag het me oprecht af? Wat is er extreem aan?
volgens mij is het namelijk meestal zo met dit soort dingen, dat er altijd gedoe is over de lijntjes..
Ik vraag me regelmatig af als ik mensen bijv geinterviewd zie worden 'hebben deze mensen geen familie, vrienden of werk'...
Maar goed, je hoort de uitspraken van Baudet, en hij heeft ook een baan.. niemand die hem daar wegstuurd..