Vjestagirl: ligt het ijsje nog in de vriezer

?Helemaal met je eens dat je jezelf moet aanleren om niet alles op te eten,gewoon omdat het er is. Om de gewoonte van het snaaien te doorbreken kan het handig zijn om tijdelijk te zorgen dat er niets is, maar dat kan je niet oneindig volhouden

.
Het veranderen van je gedrag met betrekking tot eten is de enige manier om blijvend af te vallen.
Wat voor mij goed werkt is dat ik alles van mezelf mag eten, mits het binnen mijn calorieën doel past. En ik vraag me altijd goed af of ik het lekker genoeg vind. Ik ben trouwens wel van mening dat je calorieën doel geen vast getal moet zijn per dag, maar meer per week. Zo heb ik wel speling om eens wat boven mijn dag richtlijn te zitten, dat compenseer ik dan de volgende dagen.
Vorige week was ik een paar dagen kamperen en toen ook best wat lekkers gehad. Ik heb wel het geluk dat ik niet van alcoholische dranken hou en eigenlijk zelden calorieën calorieën drink, dat scheelt weer op dit soort momenten. Maar ben wel gek op allerlei gebakjes, chocolade en muffins. Dus we hadden regelmatig wat lekkers bij de koffie. Maar ook veel extra beweging, dus dat compenseert weer wat.
[ [url=m/hbVsGS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XrUAlt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NBqUC3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier gaat het afvallen nog steeds prima, de teller staat nu op -19,5

. Heb afgelopen week online wat nieuwe kleding gekocht en dat was wel wennen om maat M te kopen ipv XL. Ik geloofde echt niet dat het zou passen, maar dat deed het wel

.