Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowery schreef:Hoeveel dagen wassen jullie je tattoo nadat je hem hebt laten zetten? Ik heb mijne nu iets langer dan een week en was hem 2x per dag en daarna insmeren met bepanthen. Maar tot wanneer moet ik dit doen? Het volledige genezingsproces? Lees op iedere website weer iets anders. Sommige zeggen dat je dat max. 1 week mag doen en de andere zeggen weer minimaal 2 weken
IvysToeter schreef:Flowery schreef:Hoeveel dagen wassen jullie je tattoo nadat je hem hebt laten zetten? Ik heb mijne nu iets langer dan een week en was hem 2x per dag en daarna insmeren met bepanthen. Maar tot wanneer moet ik dit doen? Het volledige genezingsproces? Lees op iedere website weer iets anders. Sommige zeggen dat je dat max. 1 week mag doen en de andere zeggen weer minimaal 2 weken
Wat heeft je artiest geadviseerd?
Yasmine schreef:Leuk dat je er blij mee bent! Maar de taalneuroot in mij kan er niet tegen dat er achter zin 1 een punt staat en achter zin 2 niet
MuSLi schreef:Als het een komma is, dan had ik de komma achter you verwacht. Voor After all. Maar misschien is dat hoe ik het liefst deze zin zou lezenIk vind de tattoo wel een leuk idee.