iets negatiefs mag best ook een positief bij-effect hebben. Ik haal ook niks in huis. Want dan gaat het op. De donuts waren omdat ik met honger boodschappen ging doen. Dommm
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
iets negatiefs mag best ook een positief bij-effect hebben.
Het kost misschien iets meer geld als een boterham met beleg, maar het maakt me zoveel blijer (en scheelt weer snackgedrag+geld)!
(3 + ???)

ontbijten doe ik niet, wil ik ook niet gaan doen. Wil m’n maaltijden niet vergroten, aangezien ik liever vaker dan grotere maaltijden eet. Dus extra maaltijd is ideale oplossing voor mij.
heb je toch extra kcal als je meer nodig hebt, maar het voorkomt bij mij snaai buien 
linoleum schreef:Marlinde, ik zeg dat ik inmiddels al gepland heb wat ik ga etenontbijten doe ik niet, wil ik ook niet gaan doen. Wil m’n maaltijden niet vergroten, aangezien ik liever vaker dan grotere maaltijden eet. Dus extra maaltijd is ideale oplossing voor mij.

(190 kcal) + banaan (124 kcal)
2 worstjes met appelmoes klinkt niet als een gebalanceerde maaltijd waarbij je al je vitaminen binnenkrijgt. En dat wordt ook niet gecompenseerd door de rest van de dag. Dit is niet aanvallend bedoeld oid, maar ben hier wel voorzichtig mee