Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy schreef:
Het enige leuke van kinderen van de mensen om je heen vind ik altijd dat je lekker samen kunt spelen met het speelgoed. Zelf ook weer even kind zijn
Mijn nichtje heeft een my little pony trein gescoord op de kleedjesmarkt. Dat was even leuk spelen, samen met haar en mijn neefje.
3x raden wat mijn neefje het leukste cadeau vond op zijn 2e verjaardag.... juist ja, een speelgoedstofzuigerDat wordt een fijne huisman
LadyMadonna schreef:Ik heb ooit gevlogen met een kindje dat letterlijk doodsangst uitstond, vond ik echt heel zielig. Was ook te klein om het te snappen....
MarcoBorsato schreef:LadyMadonna schreef:Ik heb ooit gevlogen met een kindje dat letterlijk doodsangst uitstond, vond ik echt heel zielig. Was ook te klein om het te snappen....
Toen ik naar Londen verhuisde zat ik met een.moeder en hele kinderschaar. Allemaal incl moeder in paniek. Drie kwartier duurde nog nooit zo lang.
Wij gaan in juni vliegen met onze dikzak. Flesje mee en we zien wel. Het is een relaxed ding anders had ik er niet eens over nagedacht.
Varekaj schreef:Mijn vriend vliegt zeer regelmatig ivm werk. Hij is best groot en als hij kan kiest hij altijd met online inchecken een stoel aan de nooduitgang ivm zijn lange benen. Zo ook de laatste keer, had dat van thuis uit al geregeld. Gaat aan boord, koffertje in handbagagevakje, zet zich neer, vliegtuig loopt vol. Als laatste stapt een koppel in met een kleuter. Wilden ze dat hij zijn plek zou afstaan "want hun kindje moest toch wat kunnen spelen tijdens de vlucht". Heeft hij geweigerd.
Kind heeft 6u lang de hele vlucht bijeen gegild omdat ie niet op de grond in het gangpad mocht zitten...
Sizzle schreef:Van 14![]()
![]()
Sjonge dan had je me kunnen opnemen in een crisis centrum denk ik.
Moesten jullie dan ook kamers delen en bij jonge kinderen de kont afvegen en zo?
Ik heb ooit een meisje mee naar stal gehad vroeger dat na een aantal weken niet meer mocht omdat ze thuis met de nieuwe baby moest helpen. Dat vond ik op het randje van kinderarbeid. Je laat je kind toch niet voor je uit de hand gelopen hobby opdraaien lijkt mij
Fira schreef:Mijn collega had laatst een kindje bij de balie staan, waaraan ze een stukje eierkoek gaf.
Zegt het kindje: "Mag ik ook een hele!?"![]()
Is dat dan iets kinderlijks, als in; vragen mag. Of is dat gewoon brutaliteit?
Collega heeft met een korte "nee" geantwoord overigens.