Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twilight schreef:Friem, ik had de highlighter binnen, maar wow wat een aparte substantie, maar wat een pigment ook, wauw, stond er van te kijken. Blij dat er nu nog 2 highlighters aankomen.
Mutsie93 schreef:Lang getwijfeld of ik hier ook een foto zou plaatsen (ik ben niet zo goed met make up als jullie) maar wat vinden jullie hiervan? Ik heb oogschaduw van maxxfactor gebruikt, geen idee hoe die heet eigenlijk. Eyeliner van Beebee en mascara van BE (eigen merk Ici Paris) verder heb ik niks op. Alleen mijn wenkbrauwen zijn echt drama, ik krijg ze niet goed. Heb al wenkbrouw poeder en oogpodlood geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar. Iemand tips misschien ?
[ [url=m/lvyu6t.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G0679r.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eight schreef:Heb jij ook op het Dongemond college gezeten Mutsie93? Vind je makeup ook heel erg mooiVerder denk ik dat een niet te opvallende lipstick je heel goed zal staan, een beetje richting roze/mlbb.
Eight schreef:Ja en ik meen zelfs dezelfde jaargang als jijben na het derde naar Raamsdonksveer gegaan, was verplicht.
Je hebt lipsticks die dezelfde kleur zijn als je lippen, maar de boel net iets egaler maken. Maar je moet natuurlijk alleen doen waar je je goed bij voelt!