MFP vond dat niet zo leuk en gaf aan dat dit niet gezond was. Joh.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laura82 schreef:Heb echt een snaaidagnu geprobeerd de rem erop te zetten, maar dat blijft altijd lastig.
MarlindeRooz schreef:Ik weeg niks af omdat ik anders obsessief ga worden denk ik. Wil gewoon gezonde keuzes maken en rustig aan wat afvallen. Omdat ik natuurlijk geen drastisch overgewicht heb.
Emmaa_ schreef:Haha het is een wijder model dus dat valt wel mee gelukkig. Maar ach, ik weet waar het gewicht vandaan komt en wat ik moet doen om het kwijt te raken. Ik schaam me er verder niet voor hoor, ik vind mezelf best aantrekkelijk. Maar ik weet wel dat ik het gewicht nu kwijt moet raken, gezonder moet zijn vooral. Hoe langer ik wacht, hoe moeilijker het wordt.
black_kelpie schreef:D: tagliatelle carbonara (niet uit een pakje maar gewoon spekjes, eieren, parmezaan en room)
Laura1589 schreef:Emma, heel goed dat je probeert te relativeren. Volgens mij las ik ergens dat je 1.88 lang bent, klopt dat? Mijn vriend is ook zo lang en weegt rond de 90 kg en is met dat gewicht echt super slank. (Hij is wel aardig gespierd/getraind) Nou is hij natuurlijk een man en zijn de verhoudingen dus wat anders. Maar de vriend van een vriendin is een paar cm langer en weegt 100+ kg en is ook hartstikke slank, terwijl als je zijn bmi gaat berekenen is deze te hoog. Kortom: het is allemaal maar relatief. Volgens mij is het het belangrijkst dat je een gewicht bereikt waar je je zelf het beste bij voelt en wat goed is voor je gezondheid.
linoleum schreef:Janine, daarom kan je ook het beste met jezelf vergelijken. Dus blijven wegen, meten en foto's maken. Dan ga je vanzelf zien dat je vooruitgang maakt. Jezelf vergelijken met iemand anders is lastig, andere bouw, ander leven. Al is het natuurlijk wel lastig, met anderen vergelijken doe je al snel.
The Cat, hou je naast het geen suikers eten ook je kcal nog bij? 1 kom soep gaat namelijk echt niet de reden zijn.
Janine1990 schreef:The_Cat schreef:Jaik probeer buiten geen suiker ook gezond mogelijk te gaan.
Dus als begin overnight oats, middag altijd een salade lunch, en s'avonds iet met groentjes. (kipfilet is het deze week geweest, maar daarvoor dan een kom tomatensoep), en dan niets snacks
Op hoeveel kcal kom je uit?